Ja echt erg gister was t een oudere vrouw . Had zaterdag sex gehad moest verplicht . En dat deed zeer . Hebben nog rustig aan gedaan . Na die vrouw deed heel ruw bah die hoef ik niet nog een keer . Keek ook heel snel nam niet echt de tijd voor mij. Ga t morgen ook aangeven . Heb er nog steeds last van
Zeg dat wel dr is maar een vrouw die super lief is de tijd voor je neemt . Omdat ik een drukke buik heb neemt ze echt de tijd en wil dan ook echt alles goed gezien hebben voordat ik de deur uit mag .
Jeejtje W Pfffff wat een gedoe zeg!! Kan je niet over naar een andere gyn? Dit is ook niet leuk voor joh natuurlijk als ze zo laks is!!! Vooral nu de cyste gegroeit is toch? En dan wilt ze nu nog geen actie ondernemen? Nouj hopen dat je eisprong snel is meid duim voor je
Ben net gebeld door mn gyn. Volgens de bloeduitslagen heb ik een super mooie eisprong gehad.. super mooi? Kunnen ze dat ook zien aan je bloed? Ja zei ze door de hoogte van waardes.. nouja dan maar hopen dat t raak is.. al heb ik er een hard hoofd in omdat t zaad van mijn man slecht is.. althans weinig maar wel snel bewegen.. want moet ik nu hee zal t dan toch raak kunnen zijn ondanks de kwaliteir vd zaad of heb ik nu hoop voor niets en kn ik t beter uit mn hoofd gaan zetten
Heb al een team van gynaecologen voorbij zien komen Als ik zo ga tellen stuk of 5 verschillende gehad. Maar as afspraak heb ik een hele fijne vrouw die ook geprobeerd heeft mijn zoon uit stuit te draaien, dus we hebben al een geschiedenis . Andere vrouwelijke is altijd volgeboekt helaas
Dat is soms heel moeilijk om positief te blijven ik mag as vrijdag een zwtest doen vd gyn maar maandag is beter zei ze dus ik doe t zaterdag hhaha Hopen dat die gyn je dan verder helpt als ze jouw al een beetje kent zeg maar haha
Nou bij mij zijn de rode duivels doorgekomen vandaag zo balen! Vierde ronde ook niet gelukt! Word er zo moedeloos van! M'n man stelde voor om deze maand zonder medicatie te proberen, aangezien ik nogal last heb van de bijwerkingen, maar ik twijfel.. Pff sorry dames, moest 't even kwijt! Voel me echt klote
Da's niet tof! En je dan ook nog klote voelen door medicatie. Het is een gok om het zonder medicatie te proberen, maar je man bedoeld het denk ik wel heel lief. Hij ziet liever ook dat je goed in je vel zit! Niet opgeven hoor!!
Stijging in mijn temperatuur is verklaarbaar.. Ben zo slap als een vaatdoek Energie is ver te zoeken, misselijk en last van mijn buik. Hopelijk morgen weer wat beter
Thanks. Mijn man gooit er net ook alles uit Denk gevalletje voedselvergiftiging. Gister de nieuwe pizzaria uit geprobeerd . Was geen succes
Ja maar dan moet de vrouw wel puf hebben . Vanmorgen op gestaan met verhoging. Ff denkt meteen dat ik eisprong gehad heb maar ik weet beter.