Bedankt voor jouw fijne reactie! Ik ben ook benieuwd Doobie! Ik begrijp de twijfel en onzekerheid over de testen. Als de streepjes eerst donker waren, donkerder dan de controlestreepjes, dan krijg je binnen 24-48 uur de eisprong. Dat is dan wel vreemd dat de Clear Blue aangeeft dat de eisprong nog moet komen. Of je hebt toch afgelopen weekend een eisprong gehad. Ik weet het ook niet hoor, want ik gebruik geen ovulatietesten, omdat ik er onzeker door word.
Fijn lotgenoten! Herken jullie verhalen en spanning helemaal. Ik ben gisteren gestart met 50 Mg voor het eerst. Mijn intuïtie was helaas juist, pcos. Gelukkig hele lieve huisarts en gyn die me goed geholpen hebben en snel ook. Heb me gisteren een potje lastig gevoeld met moodswings van hier naar daar en weer terug, en vanmorgen wat buikpijn en misselijk. Maar dat ging gelukkig snel over. Mn collega's hebben me maar chocola toe gegooid op t werk haha... voel me verder eigenlijk best goed. Maandag heb ik Mn echo en dan kijken of het werkt. Had op de vorige echo heel veel onrijpe eitjes dus ik hoop dat die niet allemaal tegelijk springen.. heel veel succes allemaal jullie zijn niet alleen en het komt goed! Wij slaan ons door die mmm heen en we gaan er voor!
Mijn gyn zegt dat ovulatietesten niet altijd betrouwbaar zijn... maar waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien moet je haar eens vragen voor alternatieve manieren?
Ik herken jouw gevoel, je bent niet alleen daarmee! Laatst had collega van me ook aangekondigd dat ze zwanger was van de tweede, ik ben naar buiten gelopen en heb een potje gehuild. Zo oneerlijk ik was zelfs jaloers een beetje (echt heel erg zo ken ik mezelf niet)... daarna afspraak met de dokter gemaakt en nu ook aan de clomid. Wachten wachten.. onze tijd komt nog wel, houd moed!
Ik temperatuur ook, het is nu gestegen naar 37.05. Dus positieve test + hoge temperatuur zou je denken dat toch de eisprong geweest is. Maar dan loop ik weer tegen het feit aan dat de gyn vrijdag zei deze zal met 5-7 dagen springen. Dat zou dus niet afgelopen weekend al geweest kunnen zijn, dat is een behoorlijk verschil.. ik hoop maar dat de temperatuur hoog blijft en het toch raak zal zijn
Vorige week 5 dagen Clomid 50mg, zaterdagochtend ontzettende buikpijn en gistermiddag de echo... En op die echo was te zien dat ik al een eisprong gehad heb, wat nog is bevestigd door het bloedprikken. Nu moet ik vrijdag opnieuw prikken en dan heb ik echt even geen idee wat er gaat gebeuren. Ik heb aan de telefoon nog vragen gesteld, maar een antwoord heb ik niet. Heb daarna even flink moeten janken, voelde me zo onnozel. Snap er niks van. Ik begrijp het bloedprikken van a.s. vrijdag, maar de vervolgstap(pen) kon die dame me niet vertellen. En dat frustreert me dan nogal! Iemand die me kan helpen hiermee?? Sorry, ik moest even m'n verhaal kwijt..
Nou de eisprong was veel te vroeg, dus echt heel goed nieuws vond ik het niet.. Maar inmiddels heb ik contact gehad met het ziekenhuis en om duidelijkheid gevraagd.. Ik moet gewoon even afwachten en natuurlijk hopen dat ik niet ongi wordt.
Mikjeee89 wat spannend zeg! Ik hoop ook echt voor jou dat het raak is en de temperatuur daardoor gestegen is. Doobie welkom hier. Leuk dat je ook mee gaat schrijven. Fijn dat alles snel in werking is gezet en je mocht beginnen met 50 mg. Ik begrijp heel goed dat het allemaal nieuw en wennen is. Wat er na het bloedprikken gaat gebeuren, hangt er van af wat de uitslag is. Ik neem aan dat je progesteron moest laten prikken? Als dit goed is, dan heb je een eisprong gehad. Als het te laag is helaas niet. Dan gaan ze misschien verder kijken naar de dosering e.d. Dat jaloerse gevoel herken ik ook heel goed. Inderdaad, wachten duurt lang, maar zal uiteindelijk beloond worden. Tenminste, dat hoop ik echt voor iedereen hier.
ik kom hier ook nog eens lezen. vrijdag de 27ste bevestiging gehad dat de eisprong er zat aan te komen en dat we zeker moesten klussen. nu vraag ik mij af wanneer ik zou gaan testen. aankomende zondag? of toch een paar dagen langer wachten? maandag of dinsdag. eigenlijk wil ik nu al wel testen, maar ik denk dat dit nog net te vroeg gaat zijn.
Balen Saar! Dan toch nog maar een paar dagen wachten met testen, om teleurstelling te voorkomen.. hopelijk staat de hoofdpijn los van je menstruatie en blijft deze lekker weg! Vanmiddag had ik nog een telefonische afspraak met de gyn, hoe het ervoor stond enzo. Dus vertelde van m'n positieve test en hoge temperatuur. Vorige week met de echo had ze een meting van 16mm dus het is met ongeveer 18-20mm gesprongen. Fingers crossed! De dosis van 100 mg is in ieder geval wel de juiste voor mij, dat weten we nu zeker.
Ik zit mezelf echt gek te maken nu, overal zoek ik wat achter.. Vooral de laatste dagen erg veel last van een branderig gevoel van mijn keel naar mijn maag, na het eten of drinken (héél irritant). Vanmorgen tegen mijn vriend gezegd dat ik mijn tepels zo groot vond, hij zegt doodleuk dat hij dat afgelopen week ook al dacht.. Zou het dan toch ?? Zit nu op 8 dpo en de temperatuur is nog steeds mooi hoog. Ik hoop het zo.....
Nou, weer een stapje in de richting van duidelijkheid Vandaag bloeduitslag wat bevestigde dat ik zeker weten een eisprong heb gehad, dus nu afwachten maar! Vind het heel spannend. Heb nu al een paar dagen last van pijnlijke borsten. Best vervelend, tenzij... maar goed, nog maar even wat geduld opbrengen. Erg fijn om te lezen dat er meer zijn in hetzelfde schuitje.
Saar wat spannend voor je. Ik hoop dat de hoofdpijn nu een andere oorzaak heeft. Mikjeee89 en Doobie bij jullie ook al zo spannend. Mooi nieuws dat er een eisprong geweest is. Ik zal voor jullie allemaal duimen voor een positieve test. Laat het maar even weten, want ben heel benieuwd!
Wat spannend mikje! Ik snap hoe je je voelt. Hopelijk heb je een positieve test. Wannneer is je nod en ga je testen?
Zondag zit ik op 14 dpo. Ben heel benieuwd of mijn temperatuur morgen nog hoog blijft. Ik heb namelijk vorig jaar één keer een volledige cyclus gehad mét eisprong. Hierbij was mijn LF 10 dagen,toen daalde de temp. & dag 11 werd ik ongesteld. Morgen zit ik op 10dpo, dus als dit nog hoog blijft dan wordt het vooruitzicht alleen maar gunstiger
Vandaag dag 19 van cyclus.. Uitgaande van de eisprong zou ik dit weekend ongesteld moeten worden.. Mijn god wat gaan die dagen langzaam zeg...