vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Zit nu op dag 29. Volgens de gyn moet ik morgen ongesteld gaan worden.. vindt t alleen raar dat ze t zegt want de preciese dag vn mn eisprong weet ze niet. Alleen dat dievoor dag 20 was want toen had ik bloedgeprikt.

2. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Ik vind het nogal knap dat ze op de dag nauwkeurig zoiets kunnen voorspellen... er zijn zeker methodes voor om het ongeveer te weten "rond een bepaalde dag"... maar ik vind dit persoonlijk heel knap.

Mijn gyno zei donderdag dat ze mijn ei "verwacht" op waarschijnlijk woensdag/donderdag.

Maar ja.. in de tussentijd kan je niets anders dan afwachten meis... het wachten na je eisprong is echt super frustrerend.. i know!!

Girll93 vindt dit leuk.
  3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    En jij doet niet aan temperaturen toch?
    Daar kun je vaak ook zien wanneer hij gesprongen is.
    Heeft de gynaecoloog dat nog niet voorgesteld?

4. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Ik heb sinds vandaag een beetje ovulatiepijn.. zelfs voelbaar tijdens het gezellig hebben.. hopelijk zijn ze lekker ah groeien. Op mn temp en tests nog niets te bekennen.

5. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Nee dat ben ik niet. Hoefde van de gyn ook niet omdat zij zegt t belangrijkee te vinden om te weten dat die gesproken is ipv wanneer. Ook zegt ze dat t dan nog gissen is wanneer die gesprongen is omdat je vaak met temperaturen 4 dagen lang een piek hebt. Noujaa vindt t best haha zit nu op cd 30 en nog geen teken van bloed te bekenen jeejj. Heb wel nu twee dagen jeukende tepels en steken in mn vagina zeg maar.. kan t niet anders beschrijven?toevallig was er net een arts in huis voor een client, effe prive met haar gepraat.. ze zegt dat dit wel tekenen zijn van een zwangerschap maar ze my geen valse hoop wilt geven en ik jaaaa t bekende zinnetje.. moet afwachen hahahaa. Ga vanmiddag weer testen, als die negatief is ga ik dr van uit dat 1 van deze zagen mn ongi komt.

6. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Lijkt mn een goed teken dat je t voelt, alleen jammer dat je t ook voelt tijdens het vrijen:( misschien een ander standje aannemen zodat de penis niet te diep gaat? Of gewoon even doorbijten hahaha

7. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Gewoon doorbijten :p hihi..

Girll93 vindt dit leuk.
  8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik ben zo blij met mijn temperatuur :rolleyes:
    Zo constant voor de eisprong en nu zo mooi in stijgende lijn :thumup:
    Wachtbankje duurt lang..
    Morgen nog een echo voor mijn cyste.
    Ben dan weer benieuwd mocht ik een bevrucht eitje hebben of ze dat op 6 dpo al kunnen vinden in mijn baarmoeder?

Girll93 en Dio1985 vinden dit leuk.
  9. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Spannend!!!

10. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes met de wachtweken! Hopelijk snel goed nieuws.
    Een bevrucht eitje zien is helaas meestal niet mogelijk. Vanaf 5 weken zwangerschap is er iets te zien op de echo!

11. Bloem23

Bloem23 Actief lid

25 mrt 2016
    381
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had zo gehoopt om weer een paar meiden te kunnen feliciteren, maar helaas nog niet! Houden jullie het een beetje vol ? Ik duim voor jullie, hopelijk is dit een hele vruchtbare zomer en is er snel voor jullie goed nieuws en prachtige baby'tjes in 2018! Hou vol, uit eindelijk is het het echt allemaal waard ♡

Ik heb een goede termijn echo gehad, los van veel kwaaltjes gaat het goed, ben zo dankbaar! Het blijft spannend het kan wat mij betreft niet snel genoeg februari worden.

wennepen80, Girll93, Ella32 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Nouuu volgens mij gaat mn menstruatie vandaag doorkomen.. krijg nu ongesteldheidskrampjes en verlies een beetje oudbloed.. jammer maar helaas! Vandaag om 9 uur moet manlief zijn zaad voor de 2e x inleveren. Volgende week maandag krijgen we de uitslag. Als t doorzet vandaag bel ik de gyn op of ik dan wel weer moet starten met clomid...

13. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Krijg je geen uitgangs echo om t kijken of het rustig is

14. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Hoe bedoel je?

15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Dat is minder nieuws girl:(

Zo meteen afspraak bij de gynaecoloog.
    Hopelijk gaan ze iets doen aan mijn cyste.
    Heb al weken last van mijn rug erdoor:confused:

16. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Ahww echt meen je niet!! Ik wist niet dat je pijn had? Jeejtje meid!
    Een vriendin van mij had ook een cyste.. ze zat in ivf traject en moest weer aan de pil om de cyste te laten slinken.. hoop niet dat ze t bij jou ook zo gaan doen want dan ligt de boel weer stil:( successs we horen t straks wel van je hou je taai

17. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Wat vinden jullie van mijn reeks ovutests tot nu toe?

Ik heb nog steeds (meer) ovulatiepijn.. dus volgens mij zijn ze giga aan het sprinten om te groeien... ik ga vanmiddag nog een meer testen. Heb ook giga veel vruchtbaarslijm... pff

Op dit soort momenten is het echt klote dat mijn vriend vrachtwagenchauffeur is. Geen idee of ie thuis komt vanavond... belde hem net... gelukkig komt ie nog wel in de buurt :p en ik ben vrij vandaag hihihi... dus straks maar even een tussenstopje maken hahahaha!! Wat erg he... gelukkig kunnen we er samen om lachen hihi

Bijgevoegde bestanden:

cynmark29 en Girll93 vinden dit leuk.
  18. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Ik hoop dat het niet gebeurd girl!!!! :(

19. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

En? Al iets wijzer?

20. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

#1040 Dio1985, 1 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2017