vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Cyste was nog verder gegroeid :(
    Nu 40 mm!
    Word nog steeds niks aan gedaan.
    Morgen prikken voor progesteron eens kijken of ik een goede eisprong gehad heb.
    Kon zien dat mijn eitje rechts weg was dus bijna zeker van dat die gesprongen is.
    Nu afwachten of ik zwanger ben of ongi word.
    En heb gezegt dat we als we niet zwanger zijn we een maand pauze in lassen.

2. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Wauwww wat een plaatjes die testen!!

Hahaha nou gelukkig kunnen jullie een tussenstopje maken haha

Dio1985 vindt dit leuk.
  3. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Jeejtje mop.. ben er even stil van! Vooral de keuze om dan even een maand niets te doen.
    Waarom willen ze nog niets aan de cyste doen? Je hebt toch erge last:( nu maar hopen dat je zwanger wordt en je alles weer kunt vergeten hoop t zo voor je!!

4. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Bij mij is t vanmiddag echt doorgebroken.. helse buikpijnen pfff :'(
    De gyn had me om 17 uur terug gebeld. Ik mag (gelukkig) dag 3 weer beginnen met clomid omdat de uitslag van manlief er pas volgende week is en ze deze maand niet als verloren willen laten gaan. Ze zei 4x ik hoop voor je dat je deze ronde zwanger wordt. Dat klonk echt super lief..
    Ze zei ook als maandag blijkt dat zn zaad niet goed is gaan we volgende ronde starten ivf.. hoop van zegen dan maar

5. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Vergeten er bij te zetten dat ik ook weer voor echo MOET... had geen keuze haha omdat er de vorige x 2 eitjes waren en ze niet willen dat t er meer worden.. ze wilde nu nog niet overwegen om de dosis te halveren. Ook zei ze dat t voor ons fijn is om gevolgt te worden omdat we dan weten wanneer mijn vruchtbaren dagen zijn en we weten wanneer we t beste kunnen vrije . Gevraagd of ik moet tempen dit raad ze af vanwege mijn wisselende diensten mijn temp zal daardoor altijd anders zijn en dus niet betrouwbaar.. ovu testen kan wel zegt ze maar zy vindt t voldoende als ze ziet dat t goed groeit maar denk dat ik deze ronde wel ga testen hihi

6. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

#1046 Dio1985, 1 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2017
    @wennepen80 wat een rot nieuws! Ik ben ook benieuwd naar de reden waarom ze die cyste niet willen aanpakken. Wat is de manier om een cyste aan te pakken? Ik hoop heel hard dat het gewoon raak is deze ronde... je hebt dan alleen wel last van de cyste :(

@Girll93 balen van je ongi!!! Wel goed en fijn dat ze je willen blijven volgen. Maar je had wel een eisprong gehad toch deze ronde? Lagen er nog meer klaar?
    Lief he als ze zo reageren.. zo gaat het bij mij ook. Dat ze me de volgende keer met goed nieuws graag terug zien enzo hihi...

We hebben het er vandaag van genomen... m'n vriend kwam vanmiddag vroeg al thuis! Gelukkig geen cabine-tussenstop hihihi..
    M'n ovulatiepijn is ook minder/bijna weg...
    Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen en of de tests weer gaan aflopen. En nu maar op het wachtbankje... het altijd verschrikkelijk lange wachtbankje!!

7. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Toch fijn dat ze je gaan volgen in de cyclus Girll93.
    Geeft je toch een geruster gevoel.
    Snap ook dat de gynaecoloog ivm je wisselende diensten aan geeft dat temperaturen weinig nut heeft.
    Hopelijk volgende week goed nieuws over je man.

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Weet nog niet echt wat ze tegen een cyste kunnen doen.
    Heb me nog niet echt op in gelezen ;)
    Kunnen hem weghalen geloof ik met een operatie maar daar zit ik niet echt op te springen:$
    Hopelijk hebben ze gewoon een wonder middeltje :D

Girll93 en Dio1985 vinden dit leuk.
  9. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Ja zeker fijn, geeft ons ook een goed gevoel. Ja ik had een hele goede eisprong zei de gyn maar helaas toch niet bevrucht.. misschien volgende ronde:)

Oo fijn zegt!! Jaaa t wachtbankje duurt verschikkelijk lang pff we zijn wel een beetje klaar met wachten vindt je niet haha laat ons nu maar 9 maanden wachten op ons kindje haha

Dio1985 vindt dit leuk.
  10. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Dan wil ik wel een middeltje om zwanger te zijn haha. Hoop voor je dat je gewoon zwanger bent deze ronde dan hoef je ook nergens overna te denken toch!

Als je zwanger bent en de cyste is er nog, is dat erg voor de zwangerschap?

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Geen idee zover heb ik nog niet in gelezen

12. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Potje chagie vandaag man:oops:
    Arme man van mij;)
    Vandaag een lichte daling van mijn temperatuur.. Hopelijk morgen weer wat hoger.

13. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Oeh! Wie weet je innestelingsdip!! Spannend!

Girll93 vindt dit leuk.
  14. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Morning!
    Hier wat frustratie... mijn temperatuur stijgt maar niet!! (Zie handtekening) Terwijl de daling, de tests, vruchtbaar slijm en het gevoel juist een ovulatie aangeven (gaven). En nu stijgt mijn temp dus niet en mijn tests blijven positief!! Grrrr...

De test van vanmorgen lijkt weer meer te knallen dan die van gister en eergister. Tjee... echt irritant!! Zal straks kijken of foto maken lukt...

15. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Pff wat zeur ik eigenlijk... ben al blij dat er een eisprong is/komt!!! :o:

16. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Denk dat ie morgen of overmorgen gaat springen Dio1985.
    En dan stijgt je temp echt wel meis.
    Nog even geduld houden hihi:thumup:

Girll93 en Dio1985 vinden dit leuk.
  17. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Ziet er wel netjes uit hoorr! Ik denk dat die eerder gaat springen meid!! Moet jij cd 21 ook bloedprikken? En van welk merk heb jij de ovlu testen en vanaf welke cd wil je gaan testen? Ik wil deze ronde toch testen hihi

18. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Deze cyclus met Clomid gestart... spannend...

19. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Mijn ovu testen... heb beginnen testen van zodra mijn regels gedaan waren... vind dit heel erg verwarrend om nu al 2 streepjes te hebben

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina