Ik hoef niet meer bloed te prikken... ze volgens mij niet meer. Ik heb de tests van 2besure ofzo. Ik denk dat ik cd 34 een zwtest doe, dat is zaterdag 19 augustus.. als ik het vol hou haha dat is nu over 2/2,5 week... ik had vorige ronde een lf van ik dacht 16 dagen... Met de ovulatietests ben ik dit keer op cd 10 begonnen en zit vandaag op cd 18
Hoi, een streepje kan prima zichtbaar zijn... maar het gaat er om dat ie net zo donker als de de ander of zelfs donkerder (zie mijn tests bijv in eerder berichten). Bij mij was ook altijd wel iets zichtbaar... maar je zag 'm op ten duur duidelijk donkerder worden. Vandaag zijn ze zelfs zo donker!! Nou... tis gewoon een volle paarse kleur zeg maar... keiharde knaller!!
Je hebt altijd een kleine hoeveelheid LH in je lichaam daarom zijn er bijna altijd 2 streepjes te zien. Hij is pas positief als hij donkerder is dan de controle streep. Die van de action vond ik het prettigst, voor de eisprong nauwlijks een streepje en met de eisprong echt knallers. Sommige andere testen waren inderdaad onduidelijk of het pos of neg was. Je kunt het beste op cd 10 beginnen en dan 2 per dag, was het advies van gynecoloog. Succes!
Dankjewel voor je info!! Spannend hoorr, ik denk dat je de 2 weken niet eens vol houd hihi zijn natuurlijk de spannendste dagen!!
Haha nou ik hoop het wel... denk ook dat het weinig zin heeft om eerder te testen voor mij... als het goed is, is mn ei gister gesprongen (of vandaag). Dus voor de 19e heeft het denk ik niet zo veel zin. Al die testen kosten al genoeg haha!!
Als je ei gister gesprongen was dan zou je dat eigenlijk aan je temperatuur moeten zien. Als ie vandaag is gesprongen is morgen je temperatuur hoger zijn.
Net telefoon gehad van de gynaecoloog met de uitslag van mijn prikken. Waarde van progesteron was 18 dus heb een eisprong gehad Ga zondag vroege test doen, dan ben ik 10 dpo.
Ja precies.. vanmorgen was ie nog steeds 36.4... dus ik hoop echt dat ie nu omhoog gaat. Mijn ovutests worden nu ook minder knal... dus eigenlijk zou ie nu wel moeten gaan stijgen toch? Wat een gedoetje..
Heeft een van jullie ervaring met een ei dat niet zo groeit als 'normaal'? (Ik zit in de eerste ronde met chlomid 50 mg) Mijn ei was op cyclusdag 12 ongeveer 12,7 mm en op cyclusdag 15 gegroeid tot slechts 13,3 mm. Kan het dat mijn eitje een langere aanloop nodig heeft en pas later springt? Ik zit nu op cyclusdag 23. Maandag heb ik weer een echo om te zien of er nog een ei is of wellicht toch nog gesprongen is. Als er niks te zien is moet ik ook bloedprikken om waarden te controleren. Ik heb pas maandag weer een echo, omdat onze tiendaagse vakantie voor de deur stond. Ik meen de afgelopen dagen wel vruchtbaar slijm te hebben, maar heel zeker kan ik het niet zeggen want we hebben in de vakantie het dagelijks gezellig gemaakt. En dat maakt de afscheiding toch ook wat anders... Ben benieuwd!
Ik heb nu op cd 19 mn ei gehad. Temp was gedaald (4 dagen lang nu in totaal pff dus verwacht morgen stijging) en ovutests gaven mn ei ook aan. Misschien een idee om, mocht dit een rare ronde blijken, dat je volgende rond ook ovutests gebruikt? Dan ben je niet alleen afhankelijk van de echo's. Want tempen wilde/hoefde je niet toch? Daarnaast ben ik maar 1 ronde gevolgd... moet nu zelf maar kijken... was wel "stiekem" gegaan voor de eerste echo op cd 11, toen had ik 2 eitjes... links en rechts een van beide va 10/11. Misschien dat ze je volgende rond op 100 mg zetten?
Morning!!! Mijn temp is gelukkig ietsje gestegen.. van 4 dagen 36.4 naar 36.6. Ik had meer verwacht maar ja... Ik was nog in slaap gevallen na de temp, en net nog een keer getest (uit nieuwsgierigheid) en toen wel flink hoger... 36.9. Maar ja ik test altijd om 05.15 uur (ivm wekker werk), dus zal die aan moeten houden. We gaan t zien. Beter iets dan niets, toch?
Zijn hier nog mensen die last hebben van hun nieren? Na inname Clomid? Heb gisteren mijn laatste tabletjes genomen..
Goed blijven drinken dan hoor als je last van je nieren hebt! Ik heb enorme last van mijn rug ivm cyste door de clomid misschien vergelijkbaar?
Nou normaal gesproken zou mijn temperatuur al weer in dalende lijn gaan op cd 9 maar blijft nog hoog Er is nog hoop..
Heb vanmorgen een test gedaan en die was natuurlijk nog negatief . Zou eigenlijk morgen gaan testen maar dat heeft dus geen zin als deze test nog niks aan gaf dus nu test ik maandag pas weer als ik dat vol houdt