Hee ladies, ik ben een beetje de forumberichten aan het lezen en ik kom berichten tegen dat er vrouwen positief hebben getest vanaf 9DPO. Nu weet ik dat ik 4 februari m'n ei heb gehad, dus zou ik nu zitten op 11DPO. Wat denken jullie, testen of nog effe wachten?
hallo dames ik mag beginnen met de derde ronde de laatste keer waren er 2 eitjes te zien maar helaas zijn ze niet bevrucht word er best wel verdrietig van. hoop dat het wel binnenkort lukt.
Ik zou toch nog wachten met testen, om teleurstelling voor jezelf te voorkomen.. volgens mij heb je met clomid ook vaak dat je pas later positief test, dus vroeg testen heeft waarschijnlijk geen zin, dat verpest je eigen humeur dan alleen maar
Balen Saar. Kan mij goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Hopelijk de volgende ronde meer geluk! Voor jou ook balen Pris. Hopelijk de volgende ronde ook wel een zwangerschap. Het wachten kan erg frustrerend zijn. Weet er alles van helaas. Doobie, ik zou ook inderdaad nog even wachten met testen. Wel ontzettend spannend hoor. Ook bij jou Mikjeee. Ik zit zelfs al in spanning, dus hoe moet dat bij jullie wel niet zijn
Het is zeker frustrerend Make it happen ik kan soms wel huilen en dat doe ik ook gewoon want ik snap er niks van ik zie die eitjes en dan denk je het is deze maand misschien raak maar helaas
Ja heel vervelend is dat he, heb ik ook. Ik start morgen met clomid 50, ronde 2! Hopelijk raak deze ronde, hoop het zo
Ook voor jou vervelend, pris hopelijk gaat het deze ronde wel goed! Toch fijn, zo'n topic waar we allemaal in het schuitje zitten, op deze manier kunnen we toch elkaar een beetje blijven steunen Ik maak mezelf nog steeds gek, 11DPO en nog steeds een hoge temperatuur. Al een week lang misselijk na het eten of drinken, maagzuur, opgezette tegels. Ik ga mezelf zowat aanpraten dat het dit keer raak is..
Ooh ik zou echt niet kunnen wachten met testen. Knap dat je het volhoudt ! Spannend zeg, ik duim voor je mee
Net toch getest, maar negatief helaas.. Temperatuur is ook gedaald dus hopelijk zet die daling niet door..
Balen mikje! Ik hoop dat je test dan toch misschien te vroeg getest was. En anders hopelijk snel menstruatie zodat je door kan naar een volgende ronde!
Oh wat balen Mikjeee! Hoop ook voor je dat je misschien te vroeg getest hebt. En dat anders ook snel de menstruatie komt, hoe vervelend dat misschien ook is. Dan kun je in ieder geval weer verder. Hopelijk dan de volgende ronde meer geluk. Pris92 huilen is ook goed hoor. Kan opluchten. Doe ik zelf ook regelmatig als het mij weer even te veel wordt. Gewoon blijven doen. Spannend jk84, hopelijk de 2e ronde meer geluk. Ik vind het deze maand ook toch weer spannend, want heb dus geen Clomid gebruikt ivm een cyste. Maar heb afgelopen week wel iets meer slijmverlies gehad en soms steken links. Met de echo's tijdens de vorige cyclussen zat ik dan rond mijn eisprong. Hopelijk dus wel een eisprong gehad. Mijn cyclus is dan weer korter geworden van 5 naar 4 weken. Maar ik ga er maar niet vanuit dat ik nu zonder Clomid een eisprong gehad heb.
Hey dames Ik heb net 3 dagen terug me laatste menstruatie dag gehad en vandaag had ik ineens licht rood bloed op.me wc papier na het afvegen wat houd dat in