Ik zit nu in de wachtkamer om voor de echo te worden geroepen. Benieuwd of ik ook echt op het wachtbank ben komen te zitten
De gyn heeft gebeld en het resultaat is ZWANGER!!! Volgens haar kan zwangerschap al vanaf hcg waarde 20-40 worden vastgesteld. Mijn hcg waarde op dit moment is 405! Maandag 18-09 heb ik mijn eerste echo. Omg ik besef 't allemaal nog niet! Zenuwen gieren door m'n lijf!
Wauw gefeiliciteerd!!!!!!!!!!!! Oooh ik hoop me ook een keer zo in de war te mogen voelen zoals jij hihihi.
Dank je wel @Dio1985 ! Er komt een moment dat jij je ook zo zal voelen! Ik weet het zeker! Gewoon positief blijven meis
Lief! Dank je! pfff... Vanmorgen echo gehad en toen ze keek zag ze een follikel van ruim 32mm en het baarmoederslijmvlies is 9,8mm. Wat een joekel! Ze zei dat hij nog niet gesprongen was. Had ik wel gehoopt want maandag zeiden ze dat mijn slijmvlies troebel was en er vrij vocht te zien was wat duidde op (naderende) eisprong. Ook mijn bloeduitslag van maandag wees uit dat ie nog niet gesprongen was, maar voor de zekerheid toch weer bloed moeten laten prikken vandaag. Volgende echo was voor zaterdag gepland. En oei wat is het gevoelig daarbinnen. Maandag vond ik de echo al niet fijn en vandaag ook weer niet. Normaal kunnen ze porren wat ze willen en deert het me niks, maar poeh hee... Heb de laatste 2 echo's echt gevoeld. Ben vanmiddag gebeld met de bloeduitslag van het prikken van vanochtend en het nieuws is dat ik net mijn eisprong heb gehad! Dit verklaard voor mij ook mijn gevoelige borsten toen ik vanmorgen opstond. Afgelopen dagen het gezellig gehad met lief, maar gisteravond dus net niet... Denk dat het hem niet word. Vanavond nog maar een keer gezellig maken, maar ik denk dat onze timing niet goed is geweest deze ronde. Echo voor zaterdag is dus afgezegd. Als ik het goed heb begrepen ontvang ik een formulier om dinsdag weer bloed te laten prikken. *neemt plaats op het wachtbankje*
Gefeliciteerd Ella32! Wat een fijn nieuws hier weer eindelijk een keer @Bacio Daar was hij dan eindelijk.. Je eisprong. Niet te bang zijn dat jullie timing niet goed was hoor, zaadjes kunnen in leven blijven tot 72 uur na ejaculatie dus er is hoop. Mijn temperatuur schommelt wel maar ff denkt nog steeds dat ik een eisprong gehad heb. 14 september maar een testje wagen dan.
Het kaartje ziet er ook goed uit! Alleen ten opzichte van je vorige kaart is ie zo laag hè? Ik heb geen idee of je basaal en na eisprong temperatuur per maand kunnen verschillen. Bij mij is dat altijd wel ongeveer gelijk.
Ook geen idee of dat kan verschillen. Misschien omdat ik deze ronde geen clomid gehad heb dat ie wat lager is. Afwachten maar weer. Hopelijk over een paar dagen een nog hogere temperatuur
Nou, ik heb een tuurlijn Maaaarrrr, ik ben niet overtuigd. Ik zit nu 12 dagen na Ovitrelle, dus ongeveer 10/11 dpo en ben bang dat de test nog een restje heeft opgepakt. Morgenvroeg opnieuw en hopen dat t streepje oploopt.. Veel plezier met turen
Ja op de foto wel. In t echt is die wel, voor zover je kleur kan zien bij zo'n tuur, wat roze. En de streep kwam binnen 3 minuten. Deze testen staan ook bekend op t niet vertonen van indrooglijntjes, daarom hier mee getest Maar ik verwacht er eigenlijk niets van. Vindt m ook wat licht voor 10/11 dpo. Dus waarschijnlijk morgen een negatieve test.