Ben in januari met eerste ronde clomid gestart, sloeg goed aan en had zelfs 2 follikels die gingen springen. helaas lijkt het er op alsof ik weer ongesteld wordt. Op naar ronde 2..succes voor de wachtbankers! Pris92, misschien een wondje ergens? Of nog een restje bloed vd menstruatie?
Hier even snel een update tussendoor.. Helaas gisteren ongesteld geworden. Morgen dus weer met de Clomid beginnen. Wel een LF van precies 14 dagen, niet verkeerd Lees vanavond de rest even terug hier !
Mijn cyclus was 35 dagen hoop dat het deze maand lukt ik heb met mezelf afgesproken om er niet meer te veel mee bezig te zijn want ik geef mezelf alleen maar hoop en daar maak ik mezelf helemaal gek mee. Hoop dat ik binnekort leuk nieuws lees voor jullie allemaal.
Hi Dames, Ik zou graag mee willen schrijven, wij gaan voor ons eerste kindje! Inmiddels bijna aan het einde van ronde 5, nog geen menstruatie maar wel 99% zeker dat ik niet zwanger ben. In ronde 6 ga ik starten met clomid. De reden waaromik clomid ga gebruiken is dat ik geen eisprong heb uit mezelf, behalve afgelopen ronde.. nu dus nog even wachten tot dat de menstruatie doorbreekt dan bloedprikken op dag 3 en starten met 50mg clomid. Ben erg benieuwd!
Haai bloemp27 welkom haha hoop dat je binnekort leuk nieuws krijg ik ben nu zelf een half jaar bezig voor mij eerste kindje en zit al in me 3e ronde met clomid maar ze hadden mij de tweede keer een verkeerde dosis gegeven want het ging te snel. Maar ga deze maand met ovulatie testen beginnen
Mikjeee dat is inderdaad een mooie luteale fase. Dat is dan toch weer positief, ook al blijft het natuurlijk balen dat de test negatief is. JSV87 wat fijn dat de Clomid goed werkt bij jou. Alleen jammer dat je het idee hebt dat je ongesteld gaat worden. Pris92 ik herken het heel goed dat je jezelf geen valse hoop wilt geven. Dat wil ik ook niet, maar toch blijf ik stiekem hopen op een positieve test. Bloemp welkom hier en wat spannend dat je deze ronde begint met Clomid. Ik hoop voor jou dat het goed werkt. Natuurlijk hoop ik voor iedereen hier dat wij allemaal binnenkort zwanger zijn.
Dag dames. Wil me graag bij dit groepje voegen. Ik ben Wendy de trotse moeder van viggo. Zijn in september vorig jaar gestopt met de pil om voor een brusje voor onze zoon te gaan. 1e ronde 25 dagen en ontrekkingsbloeding gehad. Nu al 133 dagen geen ongi gehad. Daarom de reden voor ons om de weg richting zkh te maken. Vorige week afspraak gehad en slik nu provera om eindelijk weer een keer ongesteld te worden. Daarna mag ik ook met 50mg clomid beginnen. Nu eerst maar eens die ongesteldheid verwelkomen. Hoop voor ons allemaal snel goed nieuws.
Hey dames Maandag mag ik weer naar het ziekenhuis voor een echo ben benieuwd hoeveel eitjes er nu gegroeid zijn ik hoop dat ik nu we de goeie dosis heb gehad anders word ik echt gek .Welkom wendy hoop ook dat jij snel goed nieuws heb.
Welkom wennepen en bloem. Pris, spannend altijd weer zo'n echo, ik zal voor je duimen. Hier toch nog geen menstruatie in zicht..heb vorige week donderdag tm zondag (cd 24 tm 27) wat bruinverlies met twee veegjes oudroze achtig gehad. Normaal gesproken (toen ik nog niet aan clomid zat) werd ik direct na zulk bruinverlies ongesteld. Maar nu heb ik dus sinds zondag niets meer verloren. Wel heb ik sinds maandag(cd28) veel last van felle steken en krampen in onderbuik. Met name snachts erge krampen en steken. Trekt soms zelfs door naar bovenbenen, schaamstreek en rug. Lig er gewoon wakker van. Is dit normaal bij clomid? Vorige week woensdag (cd 24) bloedgeprikt op progesteron (die was goed, er was eisprong geweest). Mogelijk dubbele eisprong want had die maandag daarvoor (cd14) 2 follikels van 17 en 19mm. Horen dat soort felle krampen en steken bij de luteale fase van clomid? En als ik dus op cd24 een progesteron van 25 had, hoe lang daarvoor is dan ongeveer mij eisprong geweest?
Hey dames Een vraagje hebben jullie ook wel eens van die hele felle steken bij je eierstokken ik heb dat vandaag heel erg is dat iets om.je zorgen te maken
Hey saar24 Oke spannend ik kreeg gister ineens heftige steken bij me eierstokken deed heel veel pijn weet.ook niet wat het was
Ik heb deze cyclus steken gehad tijdens de eisprong, maar er zouden er toen ook 2 springen. Een weekje later kreeg ik weer steken en nu heb ik ze nog steeds af en toe...de verklaring is nu alleen gevonden: vanmorgen op aandringen van manlief een test gedaan want hij vertrouwde het niet zo en hij vond me wat emotioneel de afgelopen dagen.......ennnnn ik blijk 4-5 weken zwanger te zijn! Het kan dus met eisprong te maken hebben, of met een instelling (als ik een beetje terug redeneer nu)?
Gefeliciteerd wat leuk om te lezen ik was 14februari ongesteld geweest dus weet niet of dat al een eisprong kan zijn
Ik heb deze cyclus steken gehad tijdens de eisprong, maar er zouden er toen ook 2 springen. Een weekje later kreeg ik weer steken en nu heb ik ze nog steeds af en toe...de verklaring is nu alleen gevonden: vanmorgen op aandringen van manlief een test gedaan want hij vertrouwde het niet zo en hij vond me wat emotioneel de afgelopen dagen.......ennnnn ik blijk 4-5 weken zwanger te zijn! Het kan dus met eisprong te maken hebben, of met een instelling (als ik een beetje terug redeneer nu)?
Ik heb net een test gedaan en due was helaas negatief Dus misschien was het een eisprong zie het morgen wel bij de gyn
Ik hoop gwn dat het deze maand raak is ik ga ook vragen wanneer de beste dag is om gemeenschap te hebben want de gyn zeg alleen dat het mij vruchtbare dagen zijn en dat wij dan gemeenschap kennen hebben meer weet ik ook en jk snap er helemaal niks meer van
Als je 14 februari ongesteld bent geworden, dan zou je, bij een cyclus van 28 dagen, 14 dagen later al wel eisprong kunnen hebben. Dat zou de 28e dan ongeveer zijn, dus zou wel kunnen denk ik...