Bijna gelijk!! Ik hoop dat ik me kan beheersen, maar heb al soort met mezelf afgesproken dat ik op de donderdagochtend ga testen. 1 dag voor NOD (jaja I know...)
Onee toch @Zolta.. inderdaad wat een verhaal weer..! Goed dat je zo alert bent geweest.. ik heb OHSS net ff gegoogled, schrik ervan wat je daar allemaal van kunt krijgen. Goed op je lichaam letten nu! @BB83 er niet mee bezig zijn is voor ons meiden in de MMM niet meer weggelegd. We weten precies hoe onze cyclus verloopt.. t zal mij niet overkomen dat ik een week over tijd ben en dan denk 'goh, wanneer moest ik eigenlijk ongesteld worden?' Ik ben vandaag ook weer voor follikelcontrole geweest. Follikel was 1 mm gegroeid, van 6 naar 7 mm Dussss... eisprong komt nu na dag 20, als die nog komt, wat betekent een andere aanpak. Gyn stelde twee dingen voor. Ophogen naar 100 Mg, of beginnen met spuiten. Ik mag hier het hele weekend over nadenken en maandag hebben we dan weer een meting en een dubbele afspraak om het te bespreken. Ik neig naar spuiten, omdat ik qua opvliegers al heftig reageer op 50 Mg en mijn baarmoederslijmvlies niet dik wordt. Hoeft niet perse aan de Clomid te liggen, maar kan wel.
Ohnee @Zolta !!! Blijf het ergens dan ook wel opvallend vinden dat jij met 100 mg clomid bent begonnen. Nu dit gezeur... pfff niet leuk hoor. En irritaaaaant, dat je hierom ws nog langer je cyclus moet afwachten. Er is niets anders tegen te doen dan rust houden?? Dat vind ik dan ook weer suf. *zingt "hou je rustig rustig rustig. hou je rustig kalm en stil"* (bassie en adriaan, dat kwam even in me op )
Indeed!!! MMM is daar inherent aan... accepteren is dan maar gewoon het beste. En clomid 100 had ik persoonlijk niet veel meer bijwerkingen van dan bij de 50 mg. Maar iedereen is weer anders. Met spuiten zijn de bijwerkingen volgens anderen minder? En hoe dan ook: het zijn en blijven hormonen die ineens invloed op je hebben, sowieso een goed excuus aan vriendlief als je ineens moet huilen bij die ene merci reclame...of als de was niet netjes is opgevouwen Succes met je afwegingen in ieder geval! Xx
Net bij de gynaecoloog geweest en moest hsg laten prikken omdat ze een klein ringetje zag in mijn bm Cyste was geslonken tot 20mm dus Krijg vanmiddag uitslag
Vraag me wel af wanneer dat moet zijn gebeurd aangezien mijn temperatuur kaartje niet echt duidelijkheid verschaft
Ik ben net gebeld door t zkh. We hebben geen HIV, soa s en hepatitis haha. Ook is de uitslag van het LUMC er, 3 milj voor opwekken. Het wordt dus isci. De gyn vroeg of ik deze cyclus wilde beginnen of volgend cyclus. Ik heb gezegd deze cyclus omdat ik denk dat ik het wel aan kan en de lieve mensen om mij heen me steunen. Morgen zal ik ongesteld moeten worden en maandag naar de gyn voor uitgangs echo en de prikken op te halen. Omg komt ineens heel dichtbij. Ze zei dat er nog een oans bestaat dat ik nu zwanger ben door de clomid. Maar omdat ik de operatie heb gehad is de kans klein dat het dan overleefd heeft. Dus heb deze ronde geen hoop. Wat vinden jullie? Is te te snel nu al starten ?
Ik ben blij te lezen dat je aan de betere hand bent! Beterschap meis! Hier gaat het goed. Tot nu toe alleen wat moe af en toe, bitch-mode ON en afgelopen dagen regelmatig wat buikpijntjes gehad (maakt je heel onzeker). Vandaag eigenlijk weinig last van iets... ben benieuwd... vind het erg spannend. We hebben 12 oktober 1e echo.
Helaas negatief. Nu hebben wij 2 opties. Optie 1 nu meteen beginnen met provera om een ongesteldheid op te wekken en daarna met clomid 100 verder. Of optie 2 toch mijn eigen ongesteldheid afwachten.. Ze zei dat ze rechts een follikel of een cyste van 20mm had gezien. Stel dat het een follikel is dan staat ie op springen en heb ik misschien zelf nog een eisprong. En anders als ik meteen begin met provera dan gaat deze follikel toch verloren of niet? Vanavond maar eens een goed gesprek gaan voeren met manlief.
Wat andere ook zeggen: doen waar jij/jullie je prettig bij voelen! Maar die kans op zwangerschap dmv clomid na het hele gebeuren lijkt mij dus dandanig klein, dat ik ook al nu voor deze ronde zou willen gaan. Maar, ik weet nu niet hoe je je lichamelijk ook voelt en hoe erg de ingreep er laatst ingehakt heeft.
Heee meis. Balen dat er nog geen positieve test is geweest op hcg, maar wel fijn dat de cyste geslonken is en je weer verder kan. Je zou nog een 5-7 dagen kunnen wachten met de provera denk ik (en dan temperaturen en ovulatie testen). Dan weet je zeker dan die van 20 mm niets meer gaat doen (of wel) en kun je dan bedenken hoe verder. Maar ook overleggen met je wederhelft ja succes! Xx