vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    En hoe was je echo gisteren?
    Ben ook wel benieuwd of er nog iets extra gedaan wordt gezien nu je 3e mk? Ik vind 1 of 2 nog tot daar aan toe, maar vanaf een derde keer?

Mijn verhaal is in een notendop in mijn handtekening te lezen. Vorig jaar aug gestopt met de pil (na 16 jaar te hebben geslikt!) En die cyclus werd maar niet normaal, dus mijn kans was zo goed als niets. Bij echo en bloedprikken in zkh werd diagnose PCOS gesteld. Het fijne vind ik dat er wat aan gedaan kan worden dmv tabletten of evt spuitjes. Maar het meest irritante aan de MMM vind ik het wachten iedere keer, best zwaar telkens die onzekerheid van lukt het nu wel? Inmiddels maar 2x een ronde gehad waarbij ik ook echt een eisprong heb gehad. Dus ruim een jaar verder na stoppen van de pil en 2 échte kansjes. Schiet dus nog niet heel hard op en ben ook bang dat ik maandag bij mijn fm te zien krijg dat deze ronde ook niet heeft gewerkt :$ omdat dit vorige keer bij clomid 100 ook zo was. Eerst zien dan geloven. Nog 3 nachtjes slapen en dan weet ik meer dus. Mijn verhaal ;)

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Welkom @Bobbi28. Wat verdrietig dat het maar niet wil lukken. Heel logisch dat je als bekroning een kindje samen wilt. Hier idem, ik heb al een zoontje en mijn partner nog niet. Is toch heel bijzonder als je samen nog een kindje mag krijgen. 2,5 jaar is wel erg lang zeg. Hopelijk snel raak!

@syl33 3 welkom hier! :)

@Dio1985 Wat vreselijk verdrietig van je miskraam. Ik hoop dat je spoedig opnieuw zwanger bent!

@wennepen80 als ik het goed begrijp heb je een licht positieve test? Of begrijp ik je niet goed? Want je slikt provera? Sorry als ik het niet goed gelezen heb, er is zoveel geschreven, haha! :oops:

@BB83 Hey meis! Ja hier wel goed hoor! Nog een weekje en dan mag ik testen! Spannend.. hoe voel jij je?

Ik heb ook weer wat vreemds. Gebruik al vanaf begin dit jaar progesteron (utrogestan) na ei en altijd gevoelige borsten daardoor. En nu gewoon niks? :confused: heel apart, misschien vanwege de Ovitrelle?

BB83 vindt dit leuk.
  3. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Ik ben zojuist ongesteld geworden! @BB83 zonder provera. As zondag kan ik starten met de 2e ronde clomid. Moet ik de pilletjes zelf door de helft snijden. Ik hoop zo op 2 of 1 ei .

BB83 vindt dit leuk.
  4. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Dat lijkt me best pittig dat je maar 2 kansen hebt gehad. Wat gebeurd er eigenlijk als er geen ei gegroeid is? Mag je dan meteen verder slikken met een hogere dosering?

5. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam

Ik gebruik sinds we bezig zijn al die met visolie. Wel een grote capsule hoor!! Maar sinds ik t slik groeit mn haar en nagels super goed haha

6. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    @Dio1985 he lieve schat, fijn dat je er weer bent. Je hebt een moeilijke tijd achter de rug gehad, heb zo aan jou gedacht!!
    Wel fijn dat je ip gelijk weer mag starten met clomid. Snap je alleen wel, nu je gaat trouwen.. misschien is na de mk je cyclus gereset en krijg je een spontaan eitje, netzoals bij mij hihi. Doe waar jij je t beste bij voelt meid!

@wennepen80 oeee toch getest hihi snap dat je t niet kan volhouden meis! Zullen we volgende week samen testen hihi mijn handen jeuken ook alleen denk ik dat t bij mij miss is hoor. Heb vanaf gisteren een ongesteldheids gevoel in mn onderbuik en buien ahwwww mijn man kan mij soms achter het behang plakken hahaha ik zit nu op 8 dpo.. duuuuurt laaaaaaaaaang

wennepen80, Dio1985 en BB83 vinden dit leuk.
  7. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Jeejtje meid.. weet gewoon niet wat ik hier op moet zeggen. Hefitg al die mk. Vindt t zo erg dat t zooooo vaak voor komt he echt bizar en we hier jammer genoeg niets aan kunnen doen.

Je hoort hier bij hoor, iedereen mag hier aansluiten. Je kunt altijd je verhaal bij ons kwijt als je daar behoefte aan hebt. Heel veel succes, zet hem op !!

BB83 vindt dit leuk.
  8. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Succes met de 2e ronde!!! Hopelijk de juiste dosering voor je. Haha een half pilletje heb je, ik moet er dus 5 dagen lang 3 stuks per keer wegslikken, best veel. Maarja, nu hopen dat ie ook weer werkt. Andere rondes bij mij werden afgebroken als bleek dat er geen eitje aan het groeien was en moest ik provera innemen. 4 dagen daarna werd ik daarvan ongi en kon ik met clomid beginnen. En het hele circus dus opnieuw. Nu in totaal de 5e ronde, maar 2.met een bevestigde eisprong.

Nu voel ik me soms moe de laatste dagen en last van puistjes in mijn gezicht door die hormonen. Ik hoop zo dat maandag op de echo ook weer een eitje te zien is. :rolleyes:

Girll93 vindt dit leuk.
  9. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik slik Davitamon met Visolie. Maar begint wel duur te worden.. slik t al anderhalf jaar, haha! Maar ze zijn regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat 1+1.
    Ik wil vrijdag pas testen, maar merk nu al aan mezelf dat ik dat waarschijnlijk niet ga volhouden. Ik hoop t echt tot woensdag uit te stellen. Dan zit ik twee weken na Ovitrelle en op 12 dpo. Wanneer ga jij testen?
    En @Chocoladetaart wanneer ga jij testen? Nog steeds zaterdag?
    Leuk dat we met zn drieën zo gelijk lopen!

@Dio1985 Fijn dat je je weer herpakt. Het is zo heftig een miskraam, hoe vroeg ook.. wel fijn dat je weet dat Clomid voor je werkt, dat is al een geruststelling. Heb je al een besluit genomen voor je bruiloft? Het is al bijna! Leuk zeg!!

@Lina1992 balen zeg dat er geen eitje te zien was. Maar je bent nog vroeg. Bij mij kwam die deze ronde pas op CD 20.. hoop voor jou dat die zich ook wat later laat zien.

@syl33 @Bobbi28 welkom!

Hier zit ik vandaag op 8 dpo. Ik heb last van mijn borsten, maar dat heb ik altijd na eisprong tot menstruatie. Verder voel ik niet anders dan anders, dus vrees er weer voor. Hoop alleen zo dat deze ronde wel gelukt is, zodat ik niet over hoef op spuiten.. en dat man steeds zegt: 'ik voel dat je zwanger bent' krijg ik ook meer hoop van. Ik denk dat ik bij t eerste rood van deze ronde heeel erg verdrietig ga zijn. Hopelijk is het niet nodig ;)

Bobbi28 en Girll93 vinden dit leuk.
  10. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik hoop t ook voor je!! Dan is dat de tweede ronde op deze dosering die aan zou slaan, toch?

BB83 vindt dit leuk.
  11. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
  12. Dio1985

Dio1985 Bekend lid

12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Spannend meiden.. dat wachten is echt killing!

Ik denk dat ik maandag nog maar is het ziekenhuis bel... ik ben namelijk bang dat als ik later begin met provera ik misschien inderdaad een spontaan eitje een halt toe roep. Zal vast niet... maar wie weet... na miskraam en 3x clomid... lukt het een keer zonder. Denk dat ik deze ochtend met ovulatietesten ga starten... tis vandaag dag 14 vanaf start bloeding. Vorige rondes had ik rond dag 16/17 eisprong... denk nu later (of misschien helemaal niet zonder clomid).

Girll93 vindt dit leuk.
  13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee geen positieve test maar je gaat zo turen dat je denkt wat te zien:confused:

14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik had te horen gekregen dat provera geen invloed heeft op je eisprong, althans dat zeiden ze bij mij in het zkh.
    Maar als je het niet vertrouwd misschien zelf even je gynecoloog bellen?

Dio1985 vindt dit leuk.
  15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Temp is nog steeds redelijk aan de hoge kant:rolleyes: ben benieuwd wat ie morgen doet:cool:

Girll93 vindt dit leuk.
  16. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Jep :thumup:

fluffyfishy vindt dit leuk.
  17. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    En daar gaat mijn temperatuur :(
    Denk dat dit einde deze ronde betekend.
    Laat de ongesteldheid maar komen dan..

18. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Jammer @wennepen80! Maar was ook wel een beetje te verwachten na een medicatiekuur die je menstruatie opwekt, toch? Hopelijk breekt het gauw door en dan vol goede moed de nieuwe ronde in!

BB83 en wennepen80 vinden dit leuk.
  19. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Klote ja. Maar laat maar komen. Mag je daarna toch ook weer met de clomid verder? Heb jij ook weer een echte kans! X

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Inderdaad zo sta ik er ook in.
    En dan mag ik 100 ipv 50 gaan slikken dus misschien dan nog meer kans:thumup:

Girll93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina