Ik heb de hoop een beetje laten varen omdat ik nergens lasr van heb. Heb wel af en toe een ongesteldheids gevoel zeg maar. Zit nu 11 dpo.. denk dat ik woensdag ochtend ga testen dan zit ik 13 dpo.. hoop zo dat t raak is!!! Mijn man moet maandag voor 3 weken naar het buitenland, werken. Dus dan kunnen we niet starten met ivf/isci en we maken geen kans op een zwangerschap omdat we drie weken niet kunnen vrijen.. kan echt wel janken pffff
Ik denk dat ik woensdag met je meedoe. Dan zit ik 14 dagen na Ovitrelle en 12 dpo. Als die dan wit is, is de kans heel klein dat t nog wat wordt en als er wel wat staat is de kans ook heel klein dat t nog van de Ovitrelle zou komen. Dus denk dat ik dan wel duidelijkheid heb. Ik ga ook uit van een witte test deze ronde.. Balen van je werkvakantie van je man. Mag je best gigantisch van balen en ook ff om janken!
Wat balen @wennepen80 ! Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Heeft me goed gedaan. Ik heb super lieve vriendinnen en familie, maar hoe goed ze het ook bedoelen, die weten niet wat je doormaakt. Ik vind het super verdrietig voor jullie dat jullie ook (ieder op z'n eigen manier) in dit vervelende schuitje zitten, maar ik vind het fijn om met jullie te kunnen kletsen . Ik heb heel het weekend op de bank/bed gelegen en de krampen beginnen nu eindelijk af te nemen. Nog steeds alleen oud bruin bloed en geen helderrood Maar elke mk is anders. Ik heb wel een vraag misschien dat jullie het weten. Mijn arts denkt aan een dubbele eisprong dus dat het kindje wat ik heb verloren al van eerder is en al langer niet goed zat, maar het vreemde is dat dit nooit op testen of echo's te zien is geweest. De laatste keer had ik 2 hele goede grote follikels van 2,8, die eisprong is 2 weken geleden geweest. 1 follikel is toen ook verdwenen en de ander bleef er zitten. En tot mijn verbazing zat deze er vrijdag dus nog. Is dit normaal? Die blijft toch geen 2 weken zitten? Kun je weer zwanger raken/zijn terwijl een miskraam nog uit je lijf moet? Mijn echo was vrijdag trouwens echt belabberd, ik had een vervangende gyn. Nou ik heb me ruzie gemaakt normaal ben ik niet iemand die snel haar mond open trekt, maar ze zei letterlijk 3x op een hele vervelende toon dat ze niet snapte wat ik kwam doen. En dat terwijl ze van de fertiliteitsafdeling zelf vroegen of ik kon komen. Erg vreemd en was zo boos! Pfff Donderdag gelukkig weer vertrouwd bij mijn eigen arts en gyn. @BB83 hoe was jouw echo vandaag?! En @Dio1985 hoe gaat het bij jou? X
Niet opgeven meis! Even een keer lekker schreeuwen en janken mag!! Ik ga voor je duimen voor woensdag!
Ohhh spannend deze week 2 "testers" @Girll93 en @fluffyfishy duim voor jullie dames! @Girll93 wel balen dat je dan 3 weken zonder zit, nu je samen in dit traject zit en het allemaal zo belangrijk is. Hoop gewoon op een positieve test @Bobbi28 ik durf niets te zeggen op die 2e eisprong tegelijk met een mk, zoveel levenservaring heb ik nog niet in MMM... Mijn echo vanochtend was weer okee gelukkig!! Er waren zelfs 2 eiblaasjes van 14 mm te zien, dus dubbele kansen En dus werkt clomid 150mg toch voor me. Nu nog herhaalrecept meegekregen voor nog 3 rondes als het deze keer niet lukt. En als ik mijn cyclus langer gaat duren dan 6 wkn en ik ben niet zwanger, moet ik ook bellen voor een afspraak. Maar dat hopen we natuurlijk niet dat dat nodig gaat zijn. Net nog even de statistieken erbij gepakt en werkt clomid in 80% van de PCOS gevallen en is daarvan 50% binnen een halfjaar zwanger. Die 80% is me gelukt, nu nog ff bij die 50% gaan horen
Gelukkig maar dat je nog niet zo heel veel ervaring hebt in de MMM toch? Ik helaas al wel, maar ik heb altijd vanaf dag 1 gezegd ik ga niet googelen en alles inlezen, omdat ik altijd bang was dat het ermee bezig zijn dan teveel wordt voor mij. Maar ben dus nu dan toch overstag gegaan.. En vind het in deze groep nu al heel fijn Wat super goed nieuws van je echo!! Ik ga duimen dat het heel snel raak is voor jullie! Krijg je nu geen echo's meer om het te volgen?
Ik zit vandaag echt niet lekker in m'n vel ik voel aan alles dat t niet gelukt is deze keer en zie echt op tegen de hormoonspuiten.. Ben gewoon even klaar met die hele medische molen en boos op de wereld dat het ons nog niet gegund is.. Pff.. hopelijk is dit al mijn verdriet voor deze ronde en ben ik niet te teleurgesteld bij mijn zoveelste witte test woensdag.. @BB83 fijn dat je echo goed was! En yess twee eiblaasjes! Hopelijk pakken de statistieken goed voor je uit. Ik werk in je voordeel, want ik zit, waarschijnlijk, bij de verkeerde 50%.. grotere kans voor jullie dames @Bobbi28 ik heb daar ook geen ervaring mee. Balen van die vervangende gyn.. sommige artsen kunnen zo bot zijn. Ik vind het schrijven hier ook fijn
Thanks!! Nee geen echo's dus meer nodig, vandaar dat ik wel ovu testen nu ga gebruiken om zelf het bij te houden. Enne, goed dat je overstag bent gegaan hoor. Toch fijn om mee te kletsen en het is geen verplichting he!! Denk dat we het allemaal begrijpen als je effe emo bent of boos en dat even hier eruit gooit Het is in ieder geval een rollercoaster. Lijkt ook wel dat je het nog meer gaat wensen, als het moeilijker gaat. Je beseft meer dat het ook echt bijzonder als je dan eindelijk zwanger bent. Echt niet zo vanzelfsprekend zoals het bij anderen soms wel lijkt te gaan. Alsof het effe aan komt waaien....
@fluffyfishy ik snap je zo goed. Soms ben je echt boos op de hele wereld en helemaal als je op Facebook foto's van echo's en aangekondigingen van zwangerschappen voor bij ziet komen. Ik gun het een ander hoor maar me zelf ook best wel Dan doet dit toch even zeer.. @BB83 Wat super dat er 2 eitjes te zien waren... super goed nieuws nu hopen dat ze misschien deze ronde al bevrucht raken. Mijn echo vandaag was iets positiever dan verwacht mijn baarmoeder vlies was 7 mm dus dat is best goed. Nog geen eitje te zien maar mijn gyn zei er nog een kans op een eitje is.. daarom donderdag wederom met de kijkdoos naar de gyn.. Dit was gewoon de eerste keer dat ik van de gyn kwam en niet huilend in de auto zat. @Bobbi28 Iedereen in deze groep snapt elkaar. We zitten helaas allemaal in het zelfde schuitje.. het praten in deze groep en ervaringen delen vindt ik ook echt heel fijn. En het lukt bijna niet om er niet mee bezig te zijn want je moet constant dagen tellen medicijnen innemen heen en weer naar het ziekenhuis. Het is allemaal 1 grote ellende
Ik baal zo enorm, ben in de eerste ronde Clomid precies 1 week na eisprong ongesteld geworden. Een luteale fase van 7 dagen dus... Weer iemand of je eisprong met Clomid altijd op dezelfde cyclusdag is? Bij mij was hij nu op cd 22. En weet iemand of er iets te doen is aan die korte luteale fase? Gelukkig zie ik maandag mijn gyn weer... Sorry, moest dit verhaal even kwijt ☹️
Hee @Luz1985 balen van die vroege menstruatie Wanneer het een probleem is of de lf te kort is durf ik je niet te zeggen. Weet je zeker dat je ei op cd22 is geweest? Is er bloed bij je geprikt na de eisprong? Want daaraan kun je weer de progesteron waarde meten. Xx
Hier gaat het goed. Wil weer starten met Provera maar zit nog ff te rekenen en te tellen ivm bruiloft hihi. Verder nergens meer last van gelukkig. Volgens mij kan je niet opnieuw zwanger worden als je nog niet "klaar" bent... als er nog restweefsel zit of nog ah bloeden bent. Ik begon met lichte bloeding, dagen daarna erger en heeft in totaal een week geduurd. Maar ik was nog maar net 6 weken zwanger (misschien nog niet eens!!). Duur en heftigheid van je miskraam heeft vaak ook met hoever je zwanger was maken...
@fluffyfishy ach meiddd ik snap je voolkomen, ik voel me t zelfde. Ik had gisteravond echt een dippie en begon keihard te janken.. nou t was echt lekker hoorr!! Nog 1 daggie wachten en dan gaan we testen. Zet uhm opppp!!!
Ongesteld geworden vanmorgen.. Weet niet of ik daar blij om mag wezen Van de ene kant wel omdat ik weer met clomid mag beginnen Andere kant klote dat ik dan blijkbaar geen eisprong heb gehad uit mijn eigen. Donderdag uitgangsecho en beginnen met clomid 100mg. Hopelijk voor mij de juiste dosis.
@wennepen80 aahh nee balen!! Ben benieuwd naar donderdag @Lina1992 & @BB83 precies dat ja! Je gunt het iedereen zo, maar het doet ook echt zeer en het is frustrerend dat jezelf al zolang bezig bent met die sh*t MMM.. Maar ooit mogen wij ook alles showen! Daar gaan we voor iig!! @fluffyfishy @Girll93 balen, krijsen en janken mag zeker! Lucht soms ook enorm op. Ben zo benieuwd morgen, ik ga voor jullie duimen!! Ohh wat ik hier nu meemaak Ik had ook in een ander topic met onderwerp hoelang blijft een follikel zichtbaar mijn verhaal/vraag geplaatst. Daar waren ze over dat onderwerp gericht bezig dus ik dacht wie weet herkent iemand het. Wordt ik gewoon belachelijk gemaakt en voor leugenaar uitgemaakt . Oke ik weet dat mijn verhaal nu zoo raar is, zo raar dat ik zelf ook alleen maar vragen heb en aan het malen ben over die gekke follikel, eisprong en een mk hoe het kan en of het iets betekend. Maar volwassen zijn en dan serieus op internet zo uitgemaakt worden. Dacht dat dit voor steun en uitwisseling van verhalen was.. Achja.. Je zult altijd van die "volwassen vrouwen" erbij hebben. Nog 2 nachtjes pfff gelukkig wel gelijk om 9.00 u sochtends al de afspraak bij onze arts en de gyn!
Wtff wat een rare mensen.. niet te veel van aantrekken meid zijn ze niet waard!!! Spannend.. hopen dat je daar dan terecht kan met je verhaal