vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Pffff hier nog steeds niks te zien. Ik baal zo erggggggg. Al op dag 15. Baarmoederslijmvlies inmiddels wel naar 7,2. Is een goed teken zeggen ze dan. Nou dan moeten de eitjes zich toch gaan haasten met groeien. Woensdag en vrijdag nog een keer, is er dan nog niks word de cyclus afgebroken

2. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Natuurlijk ken ik je nog meis:thumup:
    Klote van je cystes kan erover mee praten helaas.
    Geduld is alles wat ik je kan mee geven:$
    Hier op het wachtbankje

3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee dat doen ze hier in mijn zkh niet.
    Twee follikelen geven geen garantie dat er twee bevrucht worden.
    En hier word elke kans aangegrepen.

4. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw

Waarom bestaan cystes he!!☺️

Wachtbankje.. spannnnneendd!! Wanneer is je NOD?

5. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik ben weer terug van weggeweest. Heb de afgelopen twee weken wel meegelezen, kan t dan toch niet helemaal loslaten.

Hier gaat alles goed. Vandaag weer voor controle bij de gyn geweest, om te kijken of mijn cyste weg was en om medicatie voor menstruatie op te wekken.
    Eerst echostok richting baarmoeder en baarmoederslijmvlies is zowaar 6,8 mm!! Dat heb ik tijdens mijn hele clomidperiode nooit gehad. Vervolgens rechtereierstok en geen cyste meer! En in mijn linkereierstok een follikel van 10 mm. Nu hoeven we deze ronde, als follikel bij de controle van vrijdag gegroeid is, niet over te slaan, maar geeft moeder natuur ons een kans :thumup:
    Ben dus blij :D hopelijk groeit die door!

@wish01 bij ons mag je bij twee follikels zelf kiezen of je doorgaat. Bij 3 of meer is ook een verbod om dan door te gaan.

@Zolta pfff, die rotcystes. Ze hebben mij 1 ronde in de weg gezeten, maar bij jou dus al de derde maand. Leuk je weer te lezen!

@BB83 jammer van je witte test zeg.. alweer. Wanneer is t onze tijd. Snap dat je nu wil dat t doorkomt, als t dan toch niet zo mag zijn, dan wil je ook zo gauw mogelijk door. Ik herken t.

@Dio1985 tjjjeeeee! Nog steeds geen menstruatie? Wat een gedoe allemaal. Heb je al wat gehoord van t zkh?

Het wordt wel tijd voor weer eens wat positief nieuws in dit draadje.
    @wennepen80 jij op t wachtbankje dus duim voor jou!! Wanneer hoor je de uitslag van je progesteron? Je temperatuur doet weer vreemd zeg!

Zolta en Girll93 vinden dit leuk.
  6. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    O en wat voel ik me lekker nu deze maand zonder hormonen! Dan merk je pas wat t met je doet, zeg! Alhoewel ik ook niet kan wachten op de volgende ronde met spuiten als deze ronde niets wordt.

Girll93, BB83 en Dio1985 vinden dit leuk.
  7. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    12 november voor mezelf aangehouden.
    Mijn cyste heeft er 2 maanden over gedaan om in zo verre te slinken voordat ik weer verder mocht met een nieuwe dosis Clomid dus de tijd zal het leren voor jou

8. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Krijg woensdag middag telefoon van gynaecoloog met uitslag.
    En ja hè die temperatuur van mij:roflmao::confused:
    Kan hem heel positief blijven bekijken en zeggen dat de dip van vandaag een innestelingsdip is maar is allemaal natte vinger werk:roflmao:

9. Dio1985

Dio1985 Bekend lid

12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Wat een gedoe meis. Zo onzeker enzo he.. ook weer dat wachten. Bah! Ik heb 2 oktober een vroege miskraam gehad... dan gaat daar weer een wacht-tijd overheen... gelukkig mijn bruiloft tussendoor...

2 weken geleden laatste pil provera genomen... er gebeurt alleen niets.

Vandaag gebeld naar het zkh. Morgen moet ik langskomen voor controle. Ben benieuwd... wel K hoor... pffd

10. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Zolta natuurlijk weet ik nog wie je bent, doe niet zo mal ;) maar wel weer slecht nieuws voor je deze ronde wat ik zo lees :( hou vol!! Ik denk aan je hoor ♡

@fluffyfishy yeahh she's back! ;) en wie weet all natural this time. Haha, wat grappig zeg. En fijn ook zonder "extra" hormonen. Laat je ei nog maar ff goed groeien! X

@Dio1985 dat is toch ook raar dat provera nu niets heeft gedaan, morgen weet je meer en kun je vast weer snel door. Succes morgen!

@wennepen80 haha, ik hoop het voor je dat het innesteling dip is :D morgen de uitslag van het bloedprikken toch? Dan weet je het zeker, is ook weer fijn.

@meisje1987 ohh dat bms is idd goed teken, nu dat eitje nog!! Zet hem op ;)

Zolta vindt dit leuk.
  11. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hier in zkh mag ik ook door met 2 follikels, 3 of meer wordt afgeraden om dan sex te hebben en zal worden afgebroken. Maar 2 kan dus prima, gewoon doen ;)

12. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    O dames nog een paar dagen voor ik mag testen! Zit nu op dpo 10, vanmorgen een dipje in m’n tempratuur. Innestelingsdip? Soms wat steekjes in m’n lies maar ook al paar dagen jeuk down under ☺️.
    Geen idee wat dat is! Geen blaasontsteking want heb geen pijn bij plassen wel afvegen . Sorry voor de details

Dio1985 vindt dit leuk.
  13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Haha bah ben zeer visueel ingesteld hooro_O grapje haha:roflmao:
    Maar klinkt allemaal spannend hoor.
    Duimen draaien hier voor je hoor:thumup:

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  14. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    @syl33 ohhhhhh dan zijn de wachtdagen extra spannend. Mijn duimen draaien!!!

@BB83 hier mogen we ook door als er 2 follikels zijn. Is bij de intake tegen ons duidelijk gezegd dat de kans op meerlingen wel aanwezig kan zijn.

@wennepen80 succes vandaag. Hopelijk is de uitslag goed!!

Ja zou het dan toch? Ik heb me al suf gegoogled hoe het baarmoederslijmvlies groeit voor de eisprong. Maar kom alleen maar uit op een hoop onzin Haha. Ik ben wel ontzettend moe. Hoop dat dat een voorteken van een ei is.

15. Dio1985

Dio1985 Bekend lid

12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Vanmorgen in zkh geweest. Gyno begreep mijn verwarring (en lichte irritatie) goed, maar zei dat mn slijmvlies mega dik was, dus de ongi zit er echt aan te komen. Ze grapte zelfs met de inwendige echo dat het zelfs kon gaan vloeien als ze dat ding eruit zou halen... hahaha

Soms, zei ze, kan je zien dat het slijmvlies dun is (gebleven) en dan heeft de provera geen werking gehad. Dit was nu duidelijk niet het geval zei ze. Ze vermoed dat mijn lichaam iets langer tijd nodig had om weer op te bouwen door de vroege miskraam.

Naja... alles wat ze zei klonk logisch, dus dan toch nog maar even afwachten. Zit niks anders op.

Girll93 vindt dit leuk.
  16. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ja we hebben het ook gewoon gedaan. Staan beide achter eventueel een meerling. Dus het risico genomen

17. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Het klinkt inderdaad allemaal logisch. Hopelijk heeft ze gelijk en zet t gauw door! Kan t ook zo zijn dat je, wonder boven wonder, zwanger zou zijn met verdikt slijmvlies? Je hoort t wel eens en @wennepen80 had t er toen ook over dat je een eisprong kon krijgen met Provera. Of zeg ik nu iets heel geks? :rolleyes:

Ik heb trouwens wel vaker dat dingen logisch klinken bij de gyn maar als je daarna verder leest je heel andere dingen tegenkomt. Zo heb ik een ietsiepietsie traag werkende schildklier volgens de richtlijnen in Nederland (maximaal 3.0 en ik heb 3.1). Gyn zei dat dat allemaal geen probleem was maar als je op internet leest zouden ze me, als ik IVF zou doen in België, niet eens behandelen omdat ze willen dat die waarde rond de 1 ligt.
    Als je dan verder leest zie je ook dingen staan als: moeilijker zwanger worden, verhoogde kans op miskramen, laag IQ bij kinderen.
    Maar vindt het dan ook lastig om daar weer over te beginnen bij de gynaecoloog, want dat is dan de professional in mijn ogen en die zegt dat het niet erg is. :confused:

18. Dio1985

Dio1985 Bekend lid

12 okt 2017
    595
    380
    63
    Vrouw
    Klopt. Heb ook een test moeten doen.. maar die was nu iig negatief. Zit niks anders op voor mij dan af te wachten ben ik bang. Internet vs arts blijft lastig vind ik... :(

19. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Hoi meiden, ik lees nog steeds mee hoor! Ben alleen iets meer op de achtergrond.

@Dio1985 wat rot, zolang moeten wachten bah! Niet zwanger en geen menstruatie is zo stom want je kant helemaal niks.. ik hoop op snel duidelijkheid voor je!

Ik las dat er een een aantal meiden cystes hebben; ik heb er ook 1 op mn linker eierstok, zit er al maanden en gaat niet weg. Best irritant want soms doet ie ook gewoon pijn..

Gisteren weer teleurstellende echo gehad, Clomid 50 slaat na 2 goede cycli niet meer aan, er groeit gewoon niks!! Donderdag weer een echo en als er dan nog niks te zien is willen ze waarschijnlijk de cyclus afbreken en de dosis ophogen of overstappen op spuiten.. ben zo boos op m'n lijf. Herkennen jullie dit? Begin gewoon de pest te krijgen aan mijn eigen lichaam op deze manier.

20. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Temperatuur blijft ook na 10 dagen hoog:eek:
    Heb mijn vorige cyclussen bekeken en normaal daald hij na 8/9 dpo.
    Begin het nu toch wel spannend te vinden hihi:D

Dio1985 en BB83 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina