Spannend ik zal voor je duimen!! Ik hoop het zo voor jullie... Ja inderdaad, ik heb er zeker vertrouwen in dat het uiteindelijk goedkomt, maar mentaal is het soms gewoon even een extra gevecht waar ik even niet toe in staatn ben.
Achnee meen je niet, wat een naar bericht! Sterkte nog! Hopen dat je menstruatie gauw doorkomt, dan kun je hopelijk met een schone lei beginnen. Wachten is verschrikkelijk, vooral als je weer een klap te verduren hebt..... Wanneer is jullie bruiloft? Al geweest of? Voordat ik te vroeg feliciteer..
Ahhh nee meissss ik hoop zo voor je dat de echo morgen wel positief is!! Dan zakt je de moed ook in de schoenen....
Joehoeeeee dat is in ieder geval al goed nieuws!!! Nog maar 4 dagen Hihi. Of ja nog 4 hele lange dagen waarschijnlijk
Pfffff hier zakt me de moed ook langzaam in de schoenen. Vandaag weer echo gehad. Baarmoederslijmvlies gegroeid naar 9,2mm maar verder niks te zien. Ik zit al op dag 17. Vrijdag de laatste keer. Ik hoop zo dat het niet word afgebroken. Ik snap het niet helemaal, mijn lijf doet wel iets ermee maar dan toch afbreken. Nou ja maar hopen dat er toch nog iets begint te groeien voor vrijdag... Al vrees ik er voor....
Ohh wat rot @meisje1987! Zitten dus zo'n beetje in hetzelfde schuitje, ik zit morgen ook op dag 17 en verwacht er ook niks meer van. Gebruik je ook Clomid 50?
Ja ik zit ook aan de clomid 50mg. Ik vind dat er wel iets gebeurd. Het groeit toch duurt alleen wat langer. Maar zo mag ik niet denken. En dan denk ik ophoging ik weet het niet. Ze vroeg al aan me je spuit niet hè? Zei al nee waarom? Anders konden we bij spuiten. Had bijna de neiging gehad om te zeggen geef me maar een paar spuiten. Erg hè hoe je denkt als je erin zit. Straks weer een maand weg gegooid. Maar ja
Ohhh ik zou hier echt kwaad om kunnen worden. Ze wéten toch dat je tabletten gebruikt en nog niet met spuiten in de weer bent. Echt zo'n loze opmerking grrrr. (Sorry ben een beetje humeurig en dan moet ik vanavond beginnen aan mijn clomid ronde 150 mg dat belooft wat!)
Uitslag van de progesteron binnen. Was iets te laag maar vermoedelijk te laat geprikt. Temperatuur blijft hoog dus mijn hoop ook
Hee meis. Ik herken het ook. Na de 2e keer met clomid 100 was er bij mij ook niets te zien. Toen ik na de echo naar de trein liep moest ik ook echt even huilen. Zo balen weer een ronde voor niets voelt dan echt zo klote. Weet je al wat meer over vervolg dat idd over mag op spuiten?
@BB83 ja zo rot is dat he! Voelt echt als een weggegooide ronde, bah. Hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je met Clomid 150? @wennepen80 spannend zeg, ben benieuwd! @meisje1987 hoe ging het bij jou vandaag? Nou wat ik nou weer meemaak.. echo gehad vanmorgen, cd 17. Slijmvlies was mega dik, ze meette eerst zelfs 18mm en toen van een andere kant zo'n 14mm. Dus echt gegroeid ten opzichte van maandag, toen was hij ruim 8mm. Dus ik dacht nu moet er vast een follikel zitten! En wat denk je? Nog steeds niks. Er is echt niks ook maar een klein beetje gegroeid. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, het slijmvlies groeit ook meestal naar mate de follikel groeit. Assistente snapte er ook niks van, dus overlegd met gyn en moest bloedprikken. Enige verklaring voor dit dikke slijmvlies zonder eisprong was volgens de gyn dat we de eisprong gemist hebben. Maar nee, progesteron was lager dan laag. Dus ik heb nog geen ei gehad. Andere hormoonwaardes waar op geprikt was waren wel goed. Echt zo raar. Nu heb ik volgende week woensdag een gesprek met mijn eigen gyn, ook om te bespreken wat we hierna gaan doen. Hij gaat dan nog een echo maken, dus tot dan even geen echo's voor mij. Ga denk ik wel ovulatietesten doen voor het geval er toch iets groeit.. aangezien de volgende afspraak pas over een kleine week is. Al met al, dikke vette teleurstelling. En heel erg vreemd weer, is echt nieuw voor me!
Dag dames, Sluit me graag bij jullie aan. In een week tijd alle vorige berichten gelezen. Erg prettig om jullie ervaringen te lezen en gelijkenissen te zien. Ben zelf nov 16 gestopt met de pil. Na 4 maanden naar de Ha gegaan ivm een schimmel. Weer 4 maanden later en allerlei middeltjes verder, wat dus niet hielp doorverwezen naar de gynaecoloog. Die raadde aan even geen middeltjes meer te gebruiken want daar werd het alleen maar erger van. (ook erg fijn en frustrerend) Aangezien ze toch een kweek afnamen ook een echo laten maken waar vrijwel direct PCOS werd geconstateerd. Dat is nu allemaal onderzocht en twee cyclussen onder echo gestaan. Waar nu is uitgekomen dat ik geen eisprong heb. Had beide keren vrij snel 2 eitjes van 12 mm. Maar ze groeide totaal niet verder. Nu op dag 7 met provera. Laat de ongi maar snel komen en dan beginnen met clomid spannend.
@BB83 ja pfff zeg dat kon haar wel schieten. Maar ja, wat willen we, helaas niks aan te doen. Ik probeer dan maar weer te denken, ze niet ook zoveel verschillende dames op een dag. Ohhhh jaaaa Hihi heel veel succes met de 150mg. Is de eerste keer nu hè? @wennepen80 ohhhhhh spannenddddddd. Laten we het hopen hier mag ook wel wat goed nieuws komen. De duimen draaien nog. @Chocoladetaart ik moet morgen om half 11 weer. Ben zo benieuwd. Ik heb wel al de hele week verschillende puistjes. Dit heb ik normaal altijd rond ei (tenminste als ik eens ene heb). Het is niet te geloven. Ik zou bijna denken als ik je verhaal zo lees, dat we in het zelfde ziekenhuis gaan. Ik heb ook zo mijn twijfels deze keer, snap er ook allemaal niks van. Ik heb vaak 3 verschillende op een week. Ik zei al tegen het thuisfront. Nou die wat ik vandaag weer heb gehad, wilde volgens mij weer op tijd naar huis. Even met dat ding rammelen en klaar. Niks te zijn althans wat groot genoeg is zeggen ze dan. Al vond ik de eitjes en stuk groter uit zien dan alle andere keren. Maar goed we zullen het wel mis hebben. Heel erg balen in ieder geval hele dikke knuffel!!!
Vreemd hoor dat je bms wel zo zijn best doet en je eierstokken het een beetje laten afweten. Al geprobeerd om positief tegen je buik aan te lullen haha geintje Maar kloten zeg die onzekerheid
Apart hé zoveel verschillende mensen aan je intieme zone Je schaamte vergeet je wel snel op die manier