vandaag clomid gestart, nog iemand?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door essie1986, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Haha, wat een verhaal weer! :D
    Gelukkig dat t er allemaal weer goed uitzag. Kun je er weer tegenaan!

Fijn dat je mag beginnen! Je mag van mij best blijven! Ik begin aankomende maand ook met hormoonspuiten en blijf ook gezellig hier :D

BB83 en Girll93 vinden dit leuk.
  2. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    @fluffyfishy spannend zeg! Ook Gonal-f? Er liggen bij mij rechts 11 eicellen en links 6 eicellen klaar om te groeien tot minimaal 20 mm hihi. Wanneer mag je beginnen ?

3. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    @Girll93 ooohh dat zou een goede oogst zijn als dat allemaal groeit :)!
    Ik krijg ook Gonal-F. Wanneer beginnen is nog de vraag.. ik zit in mijn wachtweken, maar heb geen idee waar precies :rolleyes: ergens tussen de 6 en 14 dpo zou mogelijk zijn :roflmao:

4. J0o

J0o Lid

9 nov 2017
    46
    38
    18
    Vrouw
    Na hoeveel dagen pro werden jullie ongesteld na een kuur. Zit nu op dag 4 maar pff dat wachten wat verschrikkelijk. Elke dag denk je dat het eraan komt maar nee.
    En dit is pas me eerste x word nog wat

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    1e kuur niet. 2e kuur op dag 8 na laatste pil. 3e kuur dag 4 na laatste pil.
    Is helaas geen touw aan vast te knopen wanneer het komt.

J0o vindt dit leuk.
  6. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Even kort..
    Hier vandaag gesprek gehad en echo. Bms vond de gyn ook superdik, en einnnndelijk.. op cd 23 een ei van ruim 17mm. Had al een vermoeden gezien m'n bijna positieve ovulatietest en veel slijm. Maar er komt wat aan dus! Morgenavond de Pregnyl zetten.

Verder mag ik zelf weten of ik volgende maand overga op Clomid 100mg, of op spuiten. Moet alles even laten bezinken.

BB83 en wennepen80 vinden dit leuk.
  7. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Eindelijk word je wachten beloond:thumup:

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  8. Chocoladetaart

Clomid starters lijstje

Chocoladetaart (2e kindje)
    Ronde: 20 (bezig sinds begin 2016)
    NOD: 2 december testdag
    Medicatie: Clomid 50mg, Pregnyl 5000, Utrogestan
    Eerstvolgende afspraak: belafspraak gyn

Fluffyfishy (1e kindje)
    NOD: onbekend
    Medicatie: Gonal-F, Ovitrelle
    Eerstvolgende afspraak: onbekend

Meisje1987 (2de kindje)
    NOD: Onbekend
    Medicatie: Clomid 100 MG
    Eerstvolgende afspraak: 20-11 FM

BB83 (1e kindje)
    NOD: 8 dec
    Medicatie: Clomid150
    Eerstvolgende afspraak: geen, recept voor 3 rondes (150mg) meegekregen

Dio1985 (1e kindje)
    NOD: 17 dec/onbekend
    Medicatie: Clomid 50
    Eerst volgende afspraak: onbekend

Syl33 (2e kindje)
    NOD: 14? Dec
    Medicatie : clomid 25
    Eerst volgende afspraak: 14 nov uitgangsecho

Wennepen80 (2e kindje)
    NOD:
    Medicatie: clomid 100
    Eerst volgende afspraak: 21-11 FM

J0o (1e kindje)
    NOD: onbekend
    Medicatie: clomid 50
    Eerst volgende afspraak: onbekend

9. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Morgen weer clomid slikken!
    Laat de opvliegers maar weer komen! Kan niet wachten

Hebben jullie (last van) bijwerkingen?

10. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Haha wat een enthousiasme!!! Hou dit vast :roflmao:

Hier afgelopen maandag de laatste clomid 150 mg genomen. Deze ronde wel echt "bitchy" tegen mijn vriend zonder echte reden en vaak hoofdpijnen. Wat ook weer vermoeiend is. Opvliegers valt bij mij eigenlijk wel mee, gelukkig. Moet ook zeggen dat ik qua dosering niet zoveel verschil merk. Het is iedere ro de in zekere mate vervelend. Maar we komen daar wel overheen hoor :thumup:

Nu cd11, vanaf cd 14 begin ik weer met ovu testen denk ik. Heb nu geen echo of bloedprikcontrole meer dus. Dan maar die ovu testen. :rolleyes:

11. Chocoladetaart

@syl33 inderdaad lekker enthousiast! :D veel succes deze ronde. Bijwerkingen bij mij zijn: opvliegers, soms hartkloppingen en depri gevoelens..

@BB83 ik zou dan inderdaad ook ovu testen gebruiken. Toch wel fijn om de boel in de gaten te houden :) Na deze ronde ga je over op injecties? (wat hopelijk niet nodig gaat zijn!)

Ik vond de Pregnylspuit gister wel een stuk venijniger dan de Ovitrelle vorige ronde, die voelde ik nauwelijks, alleen wat trekkend gevoel, ook daarna voelde ik niks meer op de prikplek. Volgens mij was de naald langer van de Pregnyl en de vloeistof deed best wat zeer. Heb nu nog steeds een zere plek op mijn buik. Dus aan de ene kant wil ik graag overgaan op spuiten volgende cyclus, maar als het elke dag zal moeten, krijg je dan niet een gigantisch beurse buik? Weet iemand dit? Of is bijvoorbeeld Gonal-F of Menopur een heel ander soort prik dan de Pregnyl? Het is nog zo nieuw voor mij :o:

12. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    O fijn dat je al op dag 11 zit.
    Ik temp en heb vlg week vrijdag fm. Heb vanmorgen per ongeluk 50 mg ingenomen terwijl ik 25 mg moet. Nouja is niet anders. Opvliegers vorige x vooral snachts , nam de pil savonds in. Nu dus in de ochtend hopelijk dat dat geen nachtopvliegers meer geeft ☺️

Denk dat ik ook iets prikkelbaarder kan reageren soms .

13. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Je spuit nu is dat dan zo anders dan clomid?
    Succes!!

14. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Sorry bedoel het effect wat het zou kunnen hebben ☺️. Wanneer gaan ze over op iui? Is denk ook overal weer anders.
    Snap ook dat m spuit anders is dan een pil

15. Lina1992

Lina1992 Lid

6 okt 2017
    29
    11
    3
    Vrouw
    @fluffyfishy vanaf nu zijn we prik buddies

Vandaag weer naar de gyn geweest en weer niks te zien. Dus nu besloten om te gaan prikken hiervoor moet ik naar een ander ziekenhuis Maasstad. Kan daar pas 14 dec terecht dus nu even op het wachtbankje en alles laten bezinken.

16. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    @syl33 hahaha! Succes deze ronde! Ik kreeg van de Clomid ook veel opvliegers. Daar ben ik gelukkig van af..
    @BB83 Oooo je zit alweer op dag 11! Wat gaat dat bij andere toch altijd hard :roflmao:. Succes met je zoektocht naar je ei :thumup:
    @Chocoladetaart ik heb geen ervaring met Pregnyl. Wel ook met Ovitrelle. Deze vind ik gelukkig ook niet pijnlijk. Ik weet dat de Gonal-F dezelfde pen is als bij de Ovitrelle. Dus dan weet je ook dat die minder pijnlijk is!
    @Lina1992 aaahhh! Balen zeg :( en ook die lange wachttijd weer.. maar goed ik ben ook nog niet begonnen. Ga je nu Provera gebruiken om je menstruatie op te wekken?

Ik zit nu op minstens 8 dpo en maximaal 15/16 dpo. Zou dus al overtijd kunnen zijn, haha. Maar daar ga ik maar niet van uit.. Ik had eigenlijk al wel verwacht om ongesteld te worden. We wachten geduldig af :rolleyes:

17. Chocoladetaart

@syl33 injecties geven vaak minder bijwerkingen, vandaar dat ik waarschijnlijk volgende cyclus overga op volledig prikken (anders zou ik van 50mg overgaan op 100mg). Plus de dosis is makkelijk te verhogen als de eitjes nog niet echt gaan groeien. Dus dat is wel prettig, aangezien je bij Clomid alleen een kuur hebt en als die niet aanslaat heb je "pech".. vandaar :)

@fluffyfishy spannend weer! Ik duim voor je! Hoe voel je je? Wat fijn dat Gonal dezelfde naald heeft als Ovitrelle. Ik vond de Ovitrelle ook niet pijnlijk, dus dat lijkt me positief. Pregnyl vond ik dus de vloeistof wel pijnlijk en de naald was groter. Heb nu de dag erna ook een pijnlijke plek op mn buik. Dus geef mij de Ovitrelle maar, haha! :p

fluffyfishy vindt dit leuk.
  18. BB83

BB83 Fanatiek lid

8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    En alweer op cd12! :D
    Vind het toch wel lastig dat ik nu geen echo's meer heb, wordt het voor mij wel onzekerder. Van de andere kant: voordat ik de mmm had ik ook geen echo's en probeerden we op de beste tijd in de cyclus seks te hebben.
    @Chocoladetaart ik heb nog een recept voor nog 2x een ronde clomid150. In totaal heb ik 6 "succesvolle" clomid rondes gehad die zijn aangeslagen. Als ik nu weer een cyclus krijg van 42 dagen of langer en ik ven niet zwanger, dan moet ik weer bellen voor een afspraak. Ws dan over op spuiten? Geen idee en dat bespreken we dan verder...

@syl33 volgens mij niet zo erg als je een dubbele dosis inneemt. Staat geloof ik wel iets in de bijsluiter als je hem vergeet dacht ik. Moet je de keer daarna de clomid dubbel innemen dacht ik. Was dit je laatste tablet?

@Lina1992 balen zeg! Jij had toch ook clomid 150mg? Dus bij jou is de clomid helemaal niet aangeslagen? Ik heb goede hoop voor je met spuiten, wat ik hier zo op het forum lees. Succes!

@fluffyfishy ohhh toch wel spannend! Al enig of en wanneer je wil gaan testen? Wat is je uiterste NOD nu denk je?

19. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    @Chocoladetaart @BB83
    Ik ben nu minimaal 9 en maximaal 16/17 dpo, maar ik verwacht eerder tussen de 11 en 13 dpo.. superspannend. Als morgen mijn temperatuur nog hoog is dan maken we gewoon kans! :D
    Ik voel me.. tja.. wel een beetje anders als anders. Moet veel vaker naar t toilet sinds woensdag. Maar dat is t dan ook. En ik weet ook dat mijn lichaam steeds iets nieuws verzint. Ik durf echt niet te testen deze ronde. Ik ga nu gewoon uit van 9 dpo en vrijdag zou ik dan overtijd zijn, dus misschien dan.. :rolleyes:

20. Chocoladetaart

Superspannend @fluffyfishy! Mijn duimen draaien! :) jij temperatuurt ook toch? Heb jij na ovitrelle ook echt binnen 36/38 uur je ei?

Hier woensdag seks gehad, donderdag mijn LH piek gevonden en 's avonds Pregnyl gezet. Donderdag avond ook seks. En afgelopen nacht (vandaag dus) ook. Als het goed is perfect getimed omdat ik uiterlijk vanmorgen m'n eisprong moet hebben gehad.. morgenavond moet ik starten met Utrogestan. En dan maar weer wachten. Pff merk wel dat teleurstellingen wennen maar de wens wordt wel groter en groter.. hoop ZO erg dat nu ronde 20 raak is en de injecties volgende cyclus niet nodig zijn.

Deel Deze Pagina