Oke, ik ben er na al 3 dagen helemaal klaar mee! Ik sta s ochtends op met een keurig plat buikje. Tegen het eind van de middag blaast mijn buik op en 's avonds kan mn broek niet meer dicht. Ik ben gewoon naar van het opgeblazen zijn, ook vind ik het onzin om nu al zwangerschapskleding te dragen. Zijn er nog meer dames die dit hebben? Zijn er ook tips of trucs waardoor het beter wordt?
Hee meid..herkenbaar hoor. Hier ook flink opgeblazen, maar ik heb er maar aan toegegeven en 2 zwangerschapsbroeken gekocht. Voelt echt 100% meer comfortabel!
Wat je eventueel kunt doen is een stiekje door je knoopsgat halen. Dan haak je het stiekje om je knoop, voor het geval je broek wat strakker gaat zitten. Dan kun je langer je gewone broeken dragen. Misschien heb je er iets aan. En probeer te genieten van je buik. Ik zou er helemaal lyrisch door worden denk ik
Haha, ik heb vanavond ook voor het eerst m'n knoop open gemaakt Vind het leuk dat m'n buik groeit.. Nog ff en het past helemaal niet meer
Haha. Er is wel dergelijk verschil tussen mijn zwangerschapsheuveltje en de opgeblazen pens die ik s avonds heb. @wolkje, ze liggen in de kast @leen, ja dat kan ik me voorstellen . Maar t gaat niet om de practische kant maar vooral over hoe kl*te ik me voel door de opgeblazen buik. Ik kan niet eens eten... @melanie, ik weet t. Daarom wilde ik ook ff zeuren (en ik zit in mn trainingsbroek) Maar ff zeurend lucht wel op, nu nog een of twee gigantische winden
Hihi, Goed dat je zowaar een beetje opgebeurd bent. Voor je het weet is het niet meer een opgeblazen buik, maar krijg je echt een bolletje omdat de kleine groeit. Is het heel erg om te zeggen dat ik als niet zwangere weleens een zwangersschaps broek aan heb?? Kreeg laatst een tas met kleren van een vriendin en daar zat ook een super gave zwangersschaps broek bij. Een grijze skinnyjeans. En ik vond die extra lap zo lekker warm bij mijn buik in de winter hahahahaa...
Hahaha, ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik toen ik 12 weken zwanger was me druk maakte om mijn opgeblazen buik (daar had ik toen namelijk ook last van). Nu is het met 37 weken mijn opgeblazen gezicht!!!
@leen, nee hoor hartstikke normaal ROFL Haha, waarom zou je het niet doen @edelhertje, ga ik tegen die tijd wel een topic voor openen Maar hoe lang heb jij er last van gehad? Volgens de schemaatjes (die natuurlijk op iedereen van toepassing zijn ) op de sites en de forums staat dat het vanaf week 12 beter wordt.... ik ben morgen/overmorgen in week 13
hahaha, dat kan alleen in de winter als ik dikke lagen draag. want die buiklap flubbert rond mijn buik hahaa. Ach ja, is ook maar 2 x geweest, maar was wel lekker warm Knettergek hier aan deze kant haha
Vervelend inderdaad, weet nog dat ik het hier in het begin ook onzin vond om al een zwangerschapsbroek aan te schaffen, totdat ik er een ging passen en dat zo fijn zat dat ik vanaf toen zoiets had van 'wat maakt 't ook uit' en ze lekker ben blijven dragen!
Dat hoort gewoon bij zwanger zijn ,je gewoon aan toegeven en vast wennen dat je over paar weken al niet meer gewone broeken draagt maar zwangerschapsbroeken draagt. ik draag nu ook zwangerschapsbroeken wees trots erop dat je zwanger bent,ik heb ook opgeblazen buik maar dat hoort er nu eenmaal bij
Ben ik! Geen probleem, sterker nog in ben natuurlijk vanochtend weer wakker geworden met een buik die weer zo plat is als een dubbeltje... Kijken of ik dat vanavond ook nog kan zeggen
ik ben ook zo vreselijk opgeblazen. mijn broeken willen eigenlijk niet echt meer dicht, dus ik loop de hele dag met mijn broek los. niet erg, ik ben toch de hele dag thuis . ik vind het erger dat ik er zo'n last van heb. alles borrelt en ik heb 's ochtends diarree. er komt helaas niet echt lucht vrij. dat zou al een hoop schelen denk ik. ook steeds wat last van maagzuur.
Heb al sinds de punctie een opgeblazen buik. S ochtends is alles nig prima maar na de eerste boterham zwelt het weer op tot een ballon.. lekker aan toegeven met trainingsbroek of pyjama en ik heb vanaf week 8 een positiebroek, wat een verademing Is ook niet erg om met 12w een positiebroek te dragen als je dat nodig hebt toch
Joe topicstarter Dot, ik heb ook een opgeblazen buik hoor! Maar dat schijnt zo te horen Trek gewoon lekker je zwangerschapsbroeken aan joh, kan jou het schelen! Niemand die ziet dat het zwangerschapsbroeken zijn toch? En daarbij; wen maar vast aan dat opgeblazen gevoel, het kan zijn dat je dat nog een tijdje houdt. Als ik voor mezelf spreek kan ik het gevoel van zwanger zijn het beste omschrijven met een opgeblazen gevoel namelijk. Maar dan dus 24/7, 7 a 8 maanden lang..
@mamajulia, Ik weet t, het gaat vandaag veeeeel beter dan gisteren en ik ben maar in mijn zwangerschapsbroek gekropen Oke ik kan er na 4 uur smiddags niet meer onderuit, nu wachten op een 'echt' buikje Met opgetogen tegenzin naar nog 6 maanden opgeblazen
Ik ken het! Krijg door die opgeblazen buik al twee weken m'n broeken niet meer dicht, dus nu een heerlijke positiebroek aangeschaft Mijn darmen zijn nogal over de rooie, heb normaal al een spastische darm. Nu spelen ze helemaal op. Mega obstipatie en veel lucht. Sinds twee dagen is het nu wel wat minder gelukkig. M'n eetlust neemt ook weer wat toe. We moeten er wel heel wat voor over hebben dames!
Goedzo. Daar zijn die dingen immers ook voor Dat 'echte' buikje komt ook heus wel. Geloof dat het bij mij met 15/16 weken echt al wel een beetje te zien was (en ik ben 1.77m, en heb maat 38/40), dus je hoeft niet lang meer te wachten. vanaf 22 weken kon je er écht niet meer omheen.