Ik wil graag weten of iemand ervaring heeft met een bad bevalling en was dit in het ziekenhuis of thuis en ging je meteen in bad toen je weeen kreeg of pas toen je persweeen kreeg? Hoeveel waren de kosten om zo'n bad te huren? Ik ben erg benieuwd aangezien ik waarschijnlijk in bad wil bevallen, hoop dat er dames zijn met ervaring
kijk eens op Welkom bij WaterOoievaar - Comfortabel Bevallen in Water! ik wou eerst ook in bad bevallen het leek mij geweldig maar aangezien ik 3 hoog woon zonder lift en nu boven de 100 kilo weeg ga ik het risico niet nemen... dus ik ga ik het ziekenhuis bevallen (zo snel mogelijk hoop ik!) en bij ons is er een ziekenhuis in de buurt waar je dus ook in bad kan bevallen alleen heeft mn man nare ervaringen met die buurt dus dat ziekenhuis word het niet.. de vrouw die ons de cursus samen bevallen gaf ik tot 2 keer toe in bad bevallen en vond het geweldig .... ook omdat haar kindjes nog even onder water konder blijven en zij zelf dus ook kon zien hoe een kindje het van vagina , naar water..... na lucht ervaarde dus zelf echt de eerste stap op de wereld kon meemaken... zij heeft allebij de bevallingen geheel in het water kunnen en mogen doen... vaak halen ze je namelijk uit bad om toch op bed of wat dan ook het laatste stukje te doen... maar dat was met haar niet het geval
Wauw, ik was al enthousiast maar nu nog meer! Het lijkt mij en mijn vriend heel erg prettig dus ik hoop maar dat mijn VK er ook achter staat. Ik heb donderdag een afspraak weer. Wel spannend voor jou zeg, kan ieder moment komen tjemig ik kijk daar echt naar uit, krijg helemaal kriebeltjes als ik eraan denk. Ik hoop dat je een mooie bevalling krijgt! Ga je je bevallingsverhaal plaatsten op zp?
bij ons in ziekenhuis hadden ze er ook een, heb er heel lang ingezeten ondanks gebroken vleizen en was ehct heerlijk. jammer genoeg was ie nog vrij nieuw en konden de vk er nog niet zo goed mee omgaan e ndaarbij lag ons meisje wat scheef dus moest eindigen op bed. maar hop het dit keer helemaal af te mogen maken in bad als ie tenminste goed wil gaan liggen hihi ligt al een tijd in stuit.
Hoi Charissie, Bij het kopje: De Bevalling staat al een onderwerpje over waterbevallingen, misschien kan je daar wat nuttige info vandaan halen? Succes!
Wat heeft een ziekenhuis met een buurt te maken.. De sfeer van een buurt is toch niet die die in t ziekenhuis heerst? Als jij in een bad wilt bevallen en dat ziekenhuis biedt de mogelijkheid en anderen niet.. Dan heeft je kerel toch een beetje pech lijkt mij.. Dan zet ie zich er maar ff overheen dat ie een keer naar t ziekehuis toe moet tuffen door die buurt en later weer terug?? ( of heeft ie er een straatverbod gekregen.. tja dan word t lastig om door de buurt te gaan..)
Bij het gedeelte Bevalling loopt hier momenteel een heel topic over waar je ook eens zou kunnen kijken 22 Aug komt mijn bad van 't Duikertje.
Hoi, Ik heb ook voor een badbevalling gekozen en aangezien we exact even ver zijn is het leuk dat we na de bevalling onze ervaringen naast elkaar kunnen leggen! Inderdaad ook even hier kijken, ik had er ook al een topic over geopend namelijk: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/143063-waterbevalling.html Veel succes en plezier met de laatste maanden!
He wat leuk inderdaad ja moeten we zeker doen, waar kom jij vandaan als ik vragen mag? Ik vind trouwens dat onze buiken ook heel erg op elkaar lijken hahaha grappig zeg! Krijgen jullie ook een meisje of houden jullie dat nog lekker voor verrassing of voor jullie zelf?? Ik ga trouwens indd. maar even bij topic de bevalling kijken stom stom.
Ja, wij krijgen ook een meisje, leuk he?! Ga zo even buiken vergelijken Ik kom uit Amsterdam maar woon alweer een paar jaar in Israel en heb daarvoor in Sydney gewoond. En jij?
@Noralie Ja wat leuk echt te grappig, mijn buikje van nu staat er nog niet op, maar dat ga ik vanavond wel even doen, althans vriendje lief Ik woon nu in Zaandam, jeetje Israel en Sydney zo je houdt wel van grote aanpak he hihihihi, vind je dat niet extra spannend dan?? Trouwens wilde nog even vragen aan je of je wel op de hoogte bent van dat pijnbestrijding natuurlijk kan 't wel maar ik heb gister gehoord dat het beter is van niet voor de beeb. Yes yes yes mijn VK ondersteund ook badbevallingen dus morgen heb ik toch een standaard vk bezoekje en gaan we het bespreken. WIlde ik nog even kwijt zo blij, nu hopen dat ook de situatie en de beeb het toelaat
Omdat er al een mooi linkje is gegeven naar het andere topic over badbevallingen, doe ik deze op slot Groetjes, Josien