Ohh thanks mooie testen hoor nu vind ik het eng om morgen te testen hihi,want ik kan smiddags dn pas testen ..of savonds want moet me pa nog helpen... maar deed jij t smorgens of smiddags? savonds?
Oke! pff hihi verga van de zenuwen, als ik denk aan morgen een testje te wagen..gwn bang dt ie nega is omdat ik me niet zwanger voel.. mja dn nog zegt dt niets,toch? x
Mooi kaartje Sasjuh, jij had denk ik de beruchte innestelingsdip op 10dpo. - Onewish, ja kan soms wel gek worden. Andere momenten denk ik, ik voel niks, er is niks, er zit niks. Je schijnt t beste 's ochtends te kunnen testen, dan is je urine 't meest geconcentreerd en dan kan je 't beste de HCG testen. Maar ja, zoals bij Ingrid, je kan 't misschien 's middags ook wel zien hoor. Ik voel me ook hartstikke NIET zwanger... in tegenstelling tot alle vorige keren. Mijn ongesteldheid zal dan ook niet bepaald als een verrassing komen. - Marjan, ik vind t knap als je t red met t wachten. Zou willen dat ik zo'n discipline had. Bespaarde me elke maand heel wat euro's en tegenslagen - Ingrid, succes met je nachtdienst! Je had echt supermooie testen... ben zoooooo jaloers!!
Lieve Kaatje ik zeg het nu en ik heb nu gewoon veel aan mn hoofd dus wie weet hou ik het dit keer goed vol. Maar heb mezelf al zoveel keer teleurgesteld. Dus ik hoop het wel echt...
marjan ik had ook zo'n klein dipje 4dpo. weet ook niet waarom hoor hihi njaa ga zo me pa helpen, en dan later testjes halen. xx
Marjan, ja idd te vroeg, maar een echte innestelingsdip gaat onder de stippelijn. Maar je zit nog mooi hoog. - Wauw Onewish jou temp gaat mooi. Voel je al iets meer? - Even details hier hoor... etenswaren aan de kant Hele ochtend en middag zeurend stekend gevoel rechts onderin mn buik gehad. Zonet zo'n lange doorschijnende slijmsliert, niet rekbaar ofzo... maar veeeel. Meerdere keren beetje ontlasting gehad vandaag. Anders heb ik dat nooit. Nu steekjes ook over... dus waren misschien de darmen? Temp weer iets omhoog vandaag. Maar ja, zit nog 10dpo he, dus kan morgen nog wel zakken. Meestal zakt ie 11dpo bij mij.
vpkaatje vind je kaartje er goed uit zien hoor! Duimduim. nee ik merk eigenlijk niet veel... Testjes zijn binnen, nu hopen dat ik ervanaf kan blijven tot morgenochtend, heb toch liever ochtendurine. Maar t kriebelt zooo! ohmygod hoe kom ik deze dag door hahaha... xx
Onewish Ik kan me zoooooooo voorstellen dat het kriebelt. succes met wachtten tot morgenvoreg ik duim voor je.
Ja echt superspannend hoor! Pff duim voor je morgenvroeg! Ingrid, wat denk jij? Zouden die zeurderige steekjes rechtsonder wat ik vandaag veel gevoeld heb ook innesteling kunnen zijn? Ben ook hele dag mega winderig schaam schaam
Nou heb getest zal zo even fototje proberen te maken, zit ff te eten. er staat wel een streepje heeel licht weet niet of ik die op de foto krijg.... Whaaa!spannend! xxx
Oh wat spannend hier! Onewish....een streep is een streep... Kaatje ook spannend bij jou duimen draaien. Hier zoveel stress dat ik hoop dat de dagen om gaan vliegen.
de meeste dames voelen de innestelling niet (ik ook niet) maar ik had ook mega veel last van winderigheid en heeeeeel veel geborrel in de buik. darmen had ik echt op de hobbel. en heel veel lucht boeren pfffffff dat was best onplessant haha vooral als je net knoflook hebt gehad Ik hoop het zo voor jullie allen. Marjand hoe staat het met je baan??? staat die nog steeds op de tocht??