Aaaaaaaaaaah super zeg!! Nou gefeliciteerd!! Jij bent nu toch echt wel zwanger te noemen hoor!! Nu is het alleen nog even die paar spannende dagen afwachten dat je zeker weten geen bloedverlies krijgt.
Bekijk bijlage 171157 dankjewel! ja idd ben nog wel een beetje terughoudend dit is de opgedroogde versie
Temp vannacht weer 36,7 en om 6:30 uur nog steeds 36,7, zonet bij derde keer wakker worden 36,8. Maar neem altijd de temp die dichtste bij 6 uur ligt. Dat is dus wederom 36,7 en als ik dan mn tempkaartje bekijk dan zie ik dat mn temp 12 en 13dpo lager is dan daarvoor en meestal zakt ie 11dpo al en nu een dagje later. Wat betekent dat ik morgen wel mn ongi zal krijgen. Heb ineens ook geen testdrang meer. Is weggegooid geld. Morgen zal mn temp 36,6 zijn en zal ik in de loop van de dag ongesteld worden.
de wat lagere temp van gisteren en vandaag was toch geen goed nieuws... vandaag paar bloedsliertjes bij afvegen, dat is de voorbode. Zal morgen wel doorzetten.
Shit zeg! Vpkaatje. Onewish. Wauw das een mooi streepje hoor. Ik hoop zo dat ie blijft plakken. Hier gaat ie nog steeds prima. nog 1 late dienst en dan VAKantie! heerlijk. ik heb 17 aug de 1e echo ben zoooooo benieuwd.
Spannend hoor Ingrid, nog even geduld dus nog en dan je ogen uitkijken Onewish ben echt zo blij voor je!! Marjan, hoop dat jij deze ronde ook zwanger raakt en dan wil ik je enkele weken later volgen hoor.
@kaatje: ik hoo het ook zo, ik kan wel wat leuk nieuws gebruiken. Mn msn heeft vanmorgen een autoongeluk gehad. Er is iemand op de rijksweg met 70 tot 80 achterin gereden. Auto waarschijnlijk total loss. Gedonder met mn werk. Ja heel graag positief nieuws. Maar jij moet ook mee doen hoor...ik heb erg het gevoel dat het niet raak is, vraag me niet waarom maar ik geloof er niet meer zo in...
Hoe is het hier met de dames? Ik denk dat mijn temperatuur vandaag niet klopt want ik ben van half 2 tot kwart over 4 wakker geweest en heb ik beneden gezeten met koen....zou je temperatuur daar warmer of kouder van worden?
Marjan, jeetje wat balen allemaal zeg! Pff!! Hoe is het nu met hem dan? Temp wordt hoger als je langer wakker bent, dan gaat je motortje al branden. Hier mn temp vanmorgen omlaag gegaan naar 36,6. Gisteren na klussen beetje bloed, maar echt heel weinig. Vanmorgen helemaal niks en nu alleen beetje bruin bij afvegen. Ook nog geen buikpijn enzo. Tis nu 14dpo, snap er niks van.
Wat vaag kaatje.... En dat je temperatuur stijgt als je wakker bent weet ik, maar wat je temperatuur doet als je minder uren achter elkaar slaapt dat weet ik weer niet. Want als je korter slaapt als normaal is je temperatuur lager...maar goed ik merk het morgen wel want ik hoop dat koen vannacht gewoon slaapt.
hoi meiden vanmiddag bloedgeprikt, de waarde was best laag zij ze, dus het kan nog 2 kanten op hier .. pff sinds net wel ongikrampen aanwezig dus ik denk dt ik ongi ga worden xx