vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies! Nou en gisteren heb ik meerdere testjes gedaan, had net nieuw pakje binnen ;) en 's middags was ie ineens stuk donkerder en 's avonds weer licht. Vanmorgen ook weer licht (net eentje gedaan). Grrrrr

2. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    moon81,

Zie het nu pas sorry hoor! Van harte meid!!!!

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moon, kan het zo snel niet terugvinden, maar hoe zat dat nou met jou ovutesten deze maand?

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohh al teruggevonden: @ VPkaatje: als de donder aan de klus! ;)
    Ik had vorige week ook geen positieve ovulatietest weet je nog? Nou vanmorgen is mn temperatuur omhoog geschoten dus is er ws toch een eisprong geweest. Vandaar dus dat vruchtbare slijm bij mij dus let ook echt op de signalen van je lichaam hoor!

Heb vorige ronde wel een positieve test gehad. Nu steeds lichte streepjes, ze maken me gek. Heb een enorme dip in de temp , hij ging even ietssss omhoog en toen weer die dip. Verwacht wel binnen enkele dagen mn eitje? Mag ik jou templijstje es zien van deze ronde?

5. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Tuurlijk!

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb je op dag 26 je eitje gehad... want na
    de eisprong gaat de temp enorm omhoog en niet meer met een dip. Ik wil die van mij er ook even opzetten, maar krijg t niet voor mekaar. Zal t nog es proberen....

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm hij is zo erg onduidelijk, maar goed ik kreeg m er niet in, kreeg steeds de foutmelding dat ie te groot was...

heb het eerste stuk eraf gehaald... dit is het tweede stuk...
    aan het einde zie je een dip... weet iemand wat dit betekend?
    zou dit dan toch de dip zijn voor het eitje?

8. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Dat zou heel goed de dip voor de eisprong kunnen zijn!

9. Sammy82

Sammy82 Lid

18 jan 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had steeds een cyclus van 30 dagen, heel netjes, en toen ineens 47 dagen. De maand daarna was het 35 dagen en toen weer regelmatig. Geen idee waar die extreem lange cyclus ineens vandaan kwam!

10. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden, hier ook nog niets aan de hand, zit eigenlijk op de postbode te wachten, heb testjes besteld!
    Ga morgenchtend even een testje wagen denk ik.

Heb eergisteren weer een slijmdraad met sliertjes bloed gehad en nu is het weer klaar.Raar maar waar!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    spannend shirbeuk

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou idd zeg!

13. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    nou, ben ik weer! Zaterdag bruin bloed gehad en zondag knalrood.
    Nu is het maandag en weer helemaal niets te bekennen wat is dat toch.
    Zondag ochtend een test gedaan en natuurlijk negatief!

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm shirbeuk, wat vaag zeg

hier geeft mn lichaam al 1,5 week aan vruchtbaar te zijn, maar vandaag weer een negatieve test. snap er ook niks van... ben t wachten nu ook wel es zat hoor

15. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    idd dat wachten ben je zo langzamerhand echt zat.
    Ik ben net naar de wc geweest en het is toch echt ongi denk ik.
    Aan een kant positief dit was dan een cyclus van 30 dagen.maar wel balen! Bij jouw ook vreemd allemaal zeg, hou me op de hoogte!!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier net zo zat als jullie...grrr geen positieve ovu tests en geen stijgende temp. Snap er geen bal van ..... Klote lijf!

Zo maar verder gaat het goed met me hoor...met jullie? (Behalve dan dat jullie ook nog niet zwanger zijn)

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook echt klote! Nou heb ik ergens gelezen dat als het heel lang duurt voor je je eitje hebt, dat het eitje dan niet goed is :( Dus ronde 1 67 dagen en nu zit ik ook alweer op 50 dagen.... zonder eitje. Dus als ie volgende week komt bv dan is ie niet goed? En dan weer 70 dagen verder en weer 70? Daar zal ik echt gek van worden!! Idd rotlijf! Bah!

Mijn temp is vorige week naar beneden gegaan en dat is ie gebleven... veel lager dan ik in vijf maanden gemeten heb. Je zou dan denken de dip voor het eitje, maar nee hoor geen eitje en ook geen steigende lijn. HOE LANG MOET IK NOG WACHTEN OP DAT ROTEI! :'(

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    shirbeuk, volgens mij is 1 van jou eierstokken niet helemaal oke... het wisselt bij jou af. Ene eierstok plusminus 30 dagen, dan maand erop de andere eierstok en die doet er het dubbele over.

19. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden,

Nou ik denk dat ik me hier wel thuis kan voelen met al die lange cyclussen!!!
    Ik ben 20 aug gestopt met de pil en 23 aug ontrekkings bloeding gehad!
    Toen had ik een cyclus van 34-36 dagen (34 begon oud bloed en op 36 helder rood) dus ik was allang blij dat ik zo en "korte" cyclus had vergeleken met me vorige zwangerschap, want die begon met 57 dagen en daarna had ik op dag 62 ineens een positieve zwangerschapstest en bleek ik later al bijna 7 weken zwanger te zijn maar de testen deden het bij mij niet!
    Nu ben ik 12 november bloed laten prikken omdat ik toen al rond de 50 dagen zat of net iets minder misschien maar er kwam niks uit en inmiddels zit ik alweer op 60 dagen en nog steeds niks te bekennen....
    En toen kwam ik hier en zie dat het helaas bij veel meer dames is......dus ben bang dat deze keer lang gaat duren en mijn vorige zwangerschap gewoon geluk is geweest!

20. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Meiden wat balen!

@ Vpkaatje: mn HA zei dat het niet altijd zo is hoor een lange cyclus dus geen goed ei. En ze zei ook dat het niet zo is dat je eierstokken om de beurt een ei geven. Dat dacht ik namelijk. Ik dacht namelijk alleen aan de rechterkant mn eisprong te voelen en vroeg of links het dan gewoon niet deed.
    Hoe vaag is het dat je temperatuur nou zo laag is?! Heb je daar een verklaring voor?

@ Shirbeuk: natuurlijk is het balen. Als je voor een baby gaat, wil je ook heel graag zwanger worden.

Hier gaat alles goed dames. Alleen moe... zo moe haha en ik eet mega veel, maar ja da's allemaal voor het goede doel. Ga zo terug bellen naar een mevrouw voor moeders voor moeders...

x

Deel Deze Pagina