Hahaha ik ook niet was een berichtje via mn mobiel. Ik ben nog niet zo handig met swype... Moet eerlijk zeggen dat ik ook geen idee heb welk woord er moest staan. ik denk: doe hihihi erg he...
Ok 36,8....welke cyclus dag zit je nu? Hier vandaag pas ongi dus nu cyclus dag 1. Woensdag beginnen met clomid en donderdag bij de gyn langs. Even vragen wat nu precies de bedoeling is...
Ben ik weer... dag 5 van Clomid100 zit erop. Cd7 nu dus. Pff wat een ellendige rotzooi. Word er echt verschrikkelijk labiel van. Kan de hele dag wel huilen. En een buikpijn gehad!
Oh meid klote he die bijwerkingen....ik zit vandaag op cd3 dus mn eerste clomid weer binnen.... Hopelijk doen we het voor een goed doel.
Hoop voor je dat jij er niet zoveel last van hebt. Het is wel heel gek want vorige keer kreeg ik Clomid150 en daar reageerde ik minder heftig op dan op deze keer de Clomid100. Maar ja, op die 150 reageerden mijn eierstokken weer te heftig. Tsja... nou ik ben beetje pessimistisch, want heb het gevoel dat het allemaal nooit zal lukken. Maar dat komt op het moment ook wel beetje door die Clomid en ook omdat ik volgende week naar die andere gyn moet en daar zie ik ook wel een beetje tegenop, die uitslag.
hier nu dag 8 volgens mij, mijn kaartje staat wel in handtekening. 36.7 vandaag gelijk aan gister mijn kaartje loopt op de kop hetzelfde als vorige kaartje hihi vaag toch ? x
Nou idd zeg! Cd9 hier, over 4 nachtjes naar de gyn brrrrrr.... een bezoekje aan de gyn is nog nooit zo spannend geweest als deze. Kom ik weer terug in het fertiliteitstraject of niet? Pff
@Kaatje: Ik heb enorm veel last van bijwerkingen door de clomid...Echt ik wordt er gek van. Mijn humeur vliegt van links naar recht en weer terug. Heb vreet buien en ben dus gewoon echt niet te genieten. Oh ja en dan moet ik de opvliegers niet vergeten.... @Onewish: Wat maf....nu maar hopen dat hij je kaartje blijft volgen maar dan met goede afloop over een maand of 9!
Hey Ladys was ik weer. we zijn effies een weekje naar italie geweest was de bedoeing langer te gaan maar pfffff het was daar 31 graden en dan in een tentje. Das geen goede combi met zwangerschap. en een kind dat slaap tekort heeft. gevolg moeders slaaptekort en chagie haha maar we zijn weer thuis en kunnen weer bijtanken. Onewish wat mega mega K*T dat het weer mis gegaan is. Onvoorstelbaar.............. Ik hoop toch zo dat jullie drie me een keer gaan volgen. Ik dacht voordat ik zwanger werd help waarom nou niet. en op een gegeven moment dacht ik ook er moet gewoon een moment komen dat het wel zo is. Maar ja dat moment verwacht je dan niet he. Meiden het komt echt hopelijk goed voor jullie hoor. Maar ik kan me zoooo voorstellen dat je soms de moed in de schoenen hebt. vooral als de ongi weer doorbreekt kun je alle kopjes wel uit de kast trekken en tegen de muur smijten. Gaan jullie nog op vakantie trouwens????
Ingrid, wat fijn dat je gewoon af en toe even bij ons kijkt!! Leuk! Ja ik dacht het steeds bij ons viertjes, waarom lukt het nou niet.. maar jij bent lekker de eerste en nu Onewish waar het steeds fout gaat... En bij mezelf vraag ik me wel eens af of het ooit zal lukken, maar dat komt nu ook door de onderhuidse spanningen voor maandag. Wie weet volgen wij drietjes je nu ook snel. Hoop het. Marjan, waardeloos he die bijwerkingen. Ben soms onuitstaanbaar en soms enormmmm huilerig. Ken mezelf helemaal niet zo. Is echt heel vervelend. Kunnen we we niet iets homeopatisch bijslikken om wat stabieler te blijven denk je? En hoe lang gaat dat door met die bijwerkingen? Want heb de laatste twee dagen geleden al gehad. Of werkt dat gewoon de hele cyclus door?
Bij mijn gaan die bijwerkingen bijna de hele cyclus door. Net voor mn nod gaat het weg maar dan ben ik weer niet te genieten omdat ik ongi worden moet.
Hmmm waardeloos en ik vind het zo gek dat het per cyclus anders gaat. Vorige keer met de Clomid150 viel het best mee en dan nu ik weer 100 heb gaat het helemaal mis. Hou ook veel vocht vast. Heb zelfs mn trouwring al afgelegd.
hoi meiden vandaag bij de gyn geweest links 14mm rechts 19mm vanavond pregnylspuit dan cd14 eisprong !! eindelijk een vroeg ei! x
uhmm nee ik denk alleen de grootste...? alleen weet t niet cker, vergeten te vragen eigenlijk mja ben allang blij dat het nu eerder is een mooi groot eitje op cd 14 zal die springen!
Hey goed nieuws Onewish! Maar uhh niet meer gehad over de verdere problemen bij jou? Hier spannend, begin echt de zenuwen in mn hele lichaam te voelen voor morgen. Zie er zo tegenop. Ben zo bang voor slecht nieuws. Duimen jullie voor mij? Vandaag cd12. Dus hoop dat ik ook een mooi eitje zie zitten en als het even kan, aan de andere kant dan waar de problemen zich afspelen.
Goed nieuws Onewish. Mijn zh is geloof ik op zondag gesloten op zat doen ze wel. nou wel fijn voor je dat vroege eitje. VPkaatje ik duim heel erg voor je hoor. heeeeeeeel veel succes morgen!!!