vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Natuurlijk duim ik me eigen gek Kaatje...Ik hoop dat er een vet ei zit aan de juiste kant!

Onewish: Jullie succes met klussen! :D

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    VPKAATJE hoe is het gegaan???? ik hoop dat het mee viel.

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja ik ben nu ook wel heel benieuwd.

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zeer zeeeer verdrietig. Heb inderdaad een verwijde eileider met een verstopping. Kom op de wachtlijst voor een kijkoperatie. Stop dus voorlopig met fertiliteitstraject. Ze gaan proberen de eileider te openen en als dat niet lukt, dan gaan ze de hele eileider verwijderen. Dat gebeurt dan wel met een tweede operatie. Ik vind het allemaal verschrikkelijk en zie er erg tegenop. Ben zo bang... dat ik nooit zwanger zal raken.
    Moet bellen op dag1 van menstruatie en dan gaan ze kijken of ik ingepland kan worden.

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    OOO vpkaatje toch. wat een gigs tegenvaller kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet en er bang voor bent.
    Je kinderwens wordt zo wel erg op de hobbel gegooid. Kan me voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten met zo'n tegenslag. Dikke dikke knuffel...............

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh Kaatje wat een spanning. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het allemaal als een zwart gat ziet nu. Jeetje ik weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen....

Ik hoop dat ze het allemaal kunnen fixen en dat je over een jaar een lief kleintje in je armen kunt houden.

Heel veel sterkte lieverd. En als je je verhaal kwijt wil zullen wij hier zitten om te "luisteren"

Dikke kus!

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    vpkaatje sterkte hoor meid komende tijd... nu zie je het als een zwart gat.. maar als t achter de rug is hoop ik zo dat jullie snel zwanger raken van een klein wonder...! this jullie zo gegund!

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Mee eens! Het is jullie allemaal zo gegund!

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    *geeft een virtuele dikke knuffel*

Vrouw het moet goed komen!

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan alleen maar huilen...

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dikkeknuffel!

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Lieve kaatje, ik kan het me zo goed voorstellen. Maar je moet de moed niet opgeven hoor! Ze kunnen zoveel. Hebben ze je kansen gegeven? Ik bedoel denken ze dat het gaat lukken?

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey marjan jij zit ook bijna weer in je klusdagen he!
    krijg jij ook pregnyl om je eitje te laten springen of niet?

vpkaatje idd de moed niet opgeven hoor gwn doorgaan!
    ik zal het ook eng vinden zo'n operatie , ben al als de dood als ik een prikje moet halen ofzo.. dusja.. maar ik hoop dat t allemaal snel achter de rug is voor je wij helpen je er wel doorheen!
    dikkeknuffel nog voor jou hoor!

@all
    zondag toen ik naar de apotheek moest pregnyl halen
    stond er ook een vrouw te wachten op dr medicijnen
    en we raken aan de praat.. en toen vertelde zij ook dat hun in de mmm hadden gezeten, toen ze haar medicijnen had en weg ging gaf ze me een schouderklopje, en zei:
    kom op he meid doorzetten het komt goed... mijn dochter is nu 5 zij ze en toen zij 4 jr was is ze spontaan zwanger geworden van een zoon!

kijk dat deed me wel goed... en ook erg lief van dr, gwn een onbekende die dat zo zegt tegen je.. deed me wel wat..
    xx

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @onewish: nee die krijg ik niet. Ik heb nog al een botte hark als gyn, dus ik moet het zo maar doen. Ik mag ook niet meer naar het ziekenhuis voor echo's want er springt heust wel een ei met clomid. Met ovu testen moet ik maar kijken wanneer ongeveer. Ik mag terug komen als mn cyclus langer gaat duren als 35 tot 40 dagen of als ik denk dat ik zwanger ben. Lukt dat laatste nou niet mag ik pas weer terug komen over 7 tot 8 rondes....

Wou dat ik de andere gyn had gekregen die is wat duidelijker en die geeft pregnyl enzo....

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik zit trouwens volgende week in mn klus dagen....

En zeker lief van die vrouw....

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke jeej wat een botte hark idd... :( en als je nu overstimulatie krijgt ?:$ je word helemaal niet gecontroleerd op cystes enzo?:cool:
    kan je geen andere gyn vragen dan..?:)
    ik zou daar dood nerveus van worden...?! ;)
    xxx

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is op zich wel volgens protocol zo met de clomid. In het begin wordt je in de gaten gehouden en op een gegeven moment weten ze of een dosering juist is. Ik heb nu ook Clomid meegekregen zonder echo's en heb vandaag overlegd en moet el gewoon elke cyclus Clomid100 gebruiken... anders heb ik geen cyclus meer... of van meer dan 100 dgn. Dus afspraak is nu: zodra ik ongsteld wordt, dag 1 bellen, dan afspraak maken tussen 7e en 14e cyclusdag. (Wel gewoon dag 3 t/m 7 Clomid slikken) en mocht er tot de 14e dag geen kijkoperatie gepland kunnen worden, dan mag ik nog evt tot dag 20... maar dan wel eerst een echo om zeker te weten dat er geen eitje gesprongen is. Ik heb waarschijnlijk toch geen ei voor cyclusdag 28.
    Heb al heel wat gelezen en op youtube bekeken over laparoscopie. Pff tis gewoon een operatie, alleen met een kleinere snede. Heftig hoor. Ben er al wel iets rustiger onder.

En Ukke ja lief van die vrouw. Zulke dingen doen goed he!

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oo oke, vind dat wel eng hoor zonder controles tussendoor.
    mja wie ben ik om te eisen dat ze ernaar kijken...
    gelukkig is het bij mij nog zo dat ik langs mag komen,
    ja erg lief idd doet me goed.. stimuleert je toch wel om verder te gaan en niet op te geven...
    x

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook heel leeg hoor dat ik geen controles meer heb. Heb nu even mogen kijken en zat een eitje links van 12 mm. Zou graag de komende weken paar keer willen kijken of hij gegroeid is of misschien aan de andere kant iets. Maar ja. Het is voor mij nu wachten op een ongi. En ik hou wel met ovutesten in de gaten wanneer mn eitje springt. Dan weet ik in ieder geval beetje waar ik aan toe ben... wanneer ik mn ongi kan verwachten.

Deel Deze Pagina