VPkaatje. Het komt goed. Als alles achter de rug is. Met frisse moed er tegen aan. Dan zul ook jij een pracht kindje in je armen mogen houden. Dat moet gewoon!! Door de clomid krijg je dus nog wel een eisprong dus in theorie kun je zwanger worden met de eierstok die geen verwijding heeft????? Ik hoop het zo voor je. Het iedereen echt giga gegund een Wondertje!! Ik heb morgen de eerste echo Spannend. HEb ook al voro het eerst weer overgegeven heb er 's avonds veel last van bleh. En mega moe om 21.30 ligt moeders plat dan kan ik echt niet meer. Dikke knuffel aan iedereen!!
Oehhhhhh Ingrid vandaag je eerste echo. Superleuk zeg!! Lekker genieten van het zien van jullie kindje! Theoretisch gezien zou ik zwanger kunnen worden inderdaad. Maar laat het nu zo zijn dat het eitje dat nu begint te groeien aan de verkeerde kant zit. Dus de kans is erg klein. De gyn zei wel dat er een mogelijkheid is, dat als de ene eileider verstopt zit, dan kan het zijn dat de andere eileider het eitje opvangt en dat ie gewoon naar de baarmoeder kan gaan. Wat is het allemaal toch wonderlijk nietwaar. Maar ja, ik lees op internet dat de andere eierstok daar een jaar voor nodig heeft om die functie over te nemen. Ik ga er niet van uit dat ik deze cyclus zwanger kan worden, maar ik maak uiteraard goed gebruik van het eisprong moment. Tsja, dan heeft het in ieder geval niet aan onze inzet gelegen. Maar het voelt deze ronde wel kansloos. En de volgende ronde de operatie, tsja dan zal ik daarna nog pijn genoeg hebben... dus verwacht ook niet dat ik dan een ei laat bevruchten (en misschien mag dat ook nog wel niet dan...) dat betekent dat 't zomaar november is voor ik weer verder kan. En in 't ergste geval moet ik dan ook nog een tweede keer onder het mes.
getver de getver, wat giga balen. hoe kan de eileider de functie dan over nemen verbinden ze dan operatief 2 eierstokken aan 1 eileider ofzo. bedenk iets creatiefs. Ik hoop toch zo dat het goed komt na de operatie. Kanp hoe je je er door heen slaat hoor. petje af. Ik ben vandaag geweest voor de echo ben nu 8 wkn en 5 dgn volgens de echo. en het hartje klopt!!! ben zo blij. Het is er gelukkig 1. pffiew. 2 was ook leuk geweest maar daar zitten natuurlijk veel meer haken en ogen en risico's aan. nu mag dehele wereld het weten dat niels een Brusje krijgt.
Mooi Ingrid, heb kippenvel!! Hihi ben zo blij voor je, het is je zo gegund! Ja 2 ook welkom, maar dit is wel wat prettiger inderdaad. Hoe ik me erdoorheensla... hmm is wisselend hoor. Vandaag weer flink gehuild, jemig zeg... ik blijf maar bezig. Hoop dat ik me na het weekend weer goed op het werk kan richten, want ben zoooo labiel. De eierstokken liggen los in de buik, de eitjes komen vrij in de buikholte terecht na het springen. De eileider vangt het eitje op. De eileiders zijn zeer flexibel en liggen niet volgens plaatje ene links andere rechts. Dus het kan zijn als de ene eileider niks doet, dat dan de andere het eitje oppikt. (Al is die kans wel kleiner). Zo is het mij uitgelegd.
Onewish mooi dat je je eisprong hebt gehad. spannende dagen breken weer aan of niet. heeft de gyn nog wat gezegt over jouw vele miskramen?? Marjan lijkt of bij jouw ook de eisprong is geweest of is dat een nep piek?? Spannend hoor lady's Hier gaat het prima ben over gestapt op zwangerschapskleding haha die knoop moet nu 's avonds wel heel vaak open. Dikke knuffel aan allen.
Ik denk nog geen eisprong..... Ik denk dat ik die volgende week heb. Rond cddag 16-18 denk ik...begin morgen weer met ovu testjes Fijn dat jij zo'n goede echo hebt gehad! Heerlijk meid! @onewish: jij al weer op de wachtbank? @kaatje: hore gaat het meissie?
Onewish jou cyclussen gaan als een trein, ongelofelijk. Maar ja, je hebt natuurlijk wel vraagtekens waarom het steeds zo mis gaat. Wanneer hoor je daar wat over? Marjan, dus nog even wachten en weer beginnen met ovu's. Hoop dat je snel een dikke vette tweede streep hebt! Ik ben ook met ovu's begonnen. Tsja heb geen echo's meer en ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben. Zodra ik een positieve ovu heb, heb ik de volgende dag mn ei en twee wkn later mn ongi. Op dat moment kan ik gaan bellen met het ziekenhuis en zal ik 1 a 2 wkn later geopereerd worden. Dus vanaf moment positieve ovutest duurt het nog 3 a 4 wkn voor mn operatie. Zwanger worden zal ik nu niet. Maar goed, we zullen voor alllllle zekerheid toch even goed klussen. Kwaad kan het ook niet Mn psyche heeft wel een knoei gehad hoor door dit nieuws. Ben wel wat minder huilerig al. Heb zo ongelofelijk veel gehuild he na het slechte nieuws. Ben zooooo ontzettend band voor alles wat komen gaat, de narcose, de beademing, de uitslag. Bang dat ze nog meer zien wat niet goed is. Straks is mn baarmoeder ook niet goed, ik maak mezelf soms helemaal gek joh. Probeer wel positief te blijven hoor, maar het vreet aan me en ik denk er elke minuut van de dag aan.
Thanks lady's ja zit weer op de wachtbank,nja voor mijn gevoel gaat t niet snel om hoor hihi deze keer eindelijk mijn ei cd 14 normaal later 16/17. nja heb mijn eigen gyn niet weer gezien dus kon t er niet echt weer over hebben. 1e afspraak na ongi heb ik wel gezegd dat de test lichtposi was en dat ik denk dat t was misgegaan. hij zij toen dat het hcg te laag was in t bloed om van zw.schap te spreken. dus ik weet t ook niet meer. durf er eigenlijk ook niet over te beginnen volgende keer.
Hmm daar heb je dus ook niet zo veel aan. Hopelijk is deze cyclus wel een hele vette dikke tweede streep te zien en blijft dat zo! Duim voor je hoor!
Dankje meid!! Ik hoop t ook! Trouwens geloven jullie in pendels? Bij mij kwamen ze steeds wel uit.. Heb er nu 4 staan voor September, Eind aug begin sept is mijn nod nu.. Dus als ze gelijk hebben, dan of deze maand of volgende nod.. vind het eigenlijk best wel spannend omdat t toch altijd wel heeft geklopt..
Bij mij heeft het nooit geklopt... ze hebben er al een stuk of 10x naastgezeten. Dus daar heb ik zelf niet zo'n vertrouwen in eigenlijk.
Ik heb geen idee...ik moet eerlijk bekennen dat ik er juist vorige week 2 heb aan gevraagd hahaha gewoon om eens te kijken wat ze zeggen en of ze het zelfde zouden zeggen maar ik heb er pas 1 terug dus kan nog niet vergelijken. Als ze het zelfde zeggen ga ik twijfelen
Ja ik heb t vaker gedaan pendels aangevraagd en altijd klopte ze bij mij... dus daarom vind ik het wel extra spannend x
bij Niels klopte de pendels 6 stuks. daarvoor ook wel mis. Dit jaar wel weer pendels aangevraagt haha allemaal mis. Ik denk dat ze gewoon net goed gegokt hebben
Ik denk ook dat het gok werk is... Hahaha sommige meiden hebben wel 10 pendels in hun banner staan en allemaal met een andere uitkomst. Maar goed ik vind het wel grappig