Lijkt mij te vroeg ik denk zelf morgen of over morgen, sowieso zijn mij ovutesten nog niet positief. (ben ik gisteren weer mee begonnen) en mn temperatuur is niet heel heftig gestegen...
Marjan, hmm irritant ja als FF een ei aangeeft en dit absoluut niet het geval kan zijn. Hij haalt 'm misschien morgen wel weer weg.. - Ingrid, ja ik denk dat het gewoon een gok is, sja, iedereeen kan in principe pendelen he, zitten geen paragnosten en mensen die echt helder gevoelig enzo zijn. Als ik een draad en een naald pak ben ik ook aan het pendelen. En ik heb idd vele mensen laten pendelen en ze waren bijna allemaal anders. Dan zou ik elke maand wel een keer zwanger kunnen zijn. Ja dan is er altijd eentje die klopt. - Voelt zo dubbel, andere keren deed ik ovutesten om te kunnen zien wanneer ik weer kans maakte om zwanger te worden. Nu doe ik de testjes om te kunnen uitrekenen wanneer ik dan geopereerd ga worden. Het is zo dubbel allemaal.
Zit trouwens nu op cyclusdag 20 en nog altijd een zeer licht testje. Maar ja, vorige keer heb ik met Clomid100 ook mn ei pas op cd29 gehad.
marjan nou je bent toch 0.3/0.4 omhoog gegaan ik denk misschien dat ie al is geweest dat je de piek heb gemist met je ovu's even afwachten wat je temp komende dagen gaat doen. x
Bleg ik ben ziek vandaar mn hoge temperatuur. Heb net een positieve ovu test, gelukkig vannacht tussen het kotsen door mn best gedaan nu morgen ochtend nog ofzo en dan moet ik aardig zitten.
Ziet er goed uit onewish.... Nou ja hier wel klote naar goed ik heb al redelijk mn best gegaan. Als ik me nou morgen way beter voelt moet het goed zijn....
Ik snap je heel goed Marjan!! Beterschap en ik hoop voor je dat het niet voor niets is geweest! Cd21 en een zeer lichte ovutest. Zodra hij positief wordt dan ga ik absoluut deze kans benutten. Ook al zit het eitje aan de verkeerde kant... ik bedoel, je weet maar nooit toch? Ik heb vannacht zeer onrustig geslapen en heb nachtmerries. Zal blij zijn als alles achter de rug is, dan kan ik weer normaal verder leven.
Je weet nooit kaatje wie weet knalt hij wel ineens en schiet hij dat ei even naar de goede eileider en bevrucht jij het even...hoop het zo voor je.
Deze ronde zo'n raar kaartje daar kan ik niet zo veel mee. Straks nog een ovu testje ben benieuwd. Way denken jullie er van nu?
Ik zou t niet weten wanneer ik een ei bij jou zie marjan.. vind dat erg moeilijk zo... mijn temp wil ook niet echt omhoog vandaag weer 37 normaal heb ik ook temps erbij av n37.1/37.2/en zelfs 37.3 maar denk dat ik dat ook niet red deze ronde. x
Jou kaartje vind ik er niet zo gek uitzien hoor Onewish... zo gaan ze bij mij ook altijd. Temp is hoog genoeg. Marjan, ja heel vaag kaartje. Kan ik ook geen zinnig woord over zeggen. Moest trouwens wel lachen om je berichtje over dat ei wat naar de andere eileider schiet haha! Gos Ingrid, mooi hoor dat jou verdere ellende bespaard is gebleven.
Nou dat heb ik dan toch mooi voor elkaar een lach op jou gezicht getoverd! Maar ik meen het ook wel echt...duimen draaien voor je meid! Ik denk hier dat ik gisteren of vandaag mn ei heb gehad. Zal voor de zekerheid vanavond mn vent nog even aan zn oren het bed in sleuren Want gisteren was mn ovu test positief vandaag niet meer en mn temp is vandaag wel echt hoog terwijl ik geen koorts meer heb...Dus hopen maar op een goede afloop...
vpkaatje oke, maar ik ben toch anders gewend van mijn kaartjes.. vandaar.. ik zit vrij laag voor normaal zeg maar x
Ik ben ook errug blij dat ik niet meer zh in en uit hoef. Maar ik vind het gewoon knap dat als je je beroerd voelt je dan nog wel ff de koffer in duikt. BEgrijp me niet verkeerd ik doe ook alles om ei te benutten maar daarom is het wel knap. dan word het geen heftige sex maar vlug hup haha. Meisjes ik gun het jullie zo he. Zit ik hier met m'n buik die maar groeit en groeit en jullie zitten nog steeds elke maand in de rats gelukt of niet. voelt toch wel een beetje dubbel. Probeer daarom ook geen gekke uitspraken te doen want ja ik ben zwanger. dan let je toch wel op wat je zegt vind ik. Dus meiden kom op, op naar een nog dikkere buik dan ik al heb.