Vpkaatje wat balen! Lijkt of clomid 10 dus nu niets doet? succes vandaag in zh. ik ben vanmorgen geweest echo was prima. ik krijg in week 39 v/d zwangerschap een geplande keizersnee. pfffieuw wat een opluchting.
Ahhh mooi Ingrid, geeft dat ook weer wat rust! Clomid100 doet idd zn werk niet goed. Had vorige keer al een positieve test op deze cyclusdag. En test is nu nog licht. Maar spanningen kunnen de cyclus ook vertragen en ja die heb ik natuurlijk best veel gehad de laatste tijd. Gesprekken waren oke, veel te horen gekregen en heb mn vragen kunnen stellen. Van alles te horen gekregen over de beademing, de algehele narcose, wat ze gaan doen, waar ze gaan snijden etc. Vind het allemaal wel erg spannend hoor. Maar hoop dat ik nu toch es snel mn eisprong krijg, dan komt mn menstruatie eerder en dan kan ik geholpen worden. Hoe eerder hoe beter, kan ik weer "verder met mn leven". Voelt alsof het in de wacht staat nu.
Onewish, jammer hoor! Succes bij de volgende ronde. Ingrid, leuk hoor dat je zo nog bij ons bent steeds en met ons meeleeft!! Hoe voel je je? Hier op cd29 intussen en al 8 dgn zijn mijn ovutesten duidelijk donkerder. Maar ze willen maar niet positief worden. Ben er helemaal klaar voor, voor die operatie. Dus laat dan nu ook maar komen. Heb het idee dat er iets blijft steken ofzo. Waarom springt dat ding nou niet? Grrrrr Had allang mn ei moeten hebben. Duim maar voor me dat ie vandaag/vanmiddag ofzo of anders morgen toch nog positief wordt.... Doe al 2 a 3x dgs een test omdat ie echt donker is, wil m niet mislopen.
Raar hoor dat ie gewoon niet posi wil worden. geen pijntjes in je buik dat je blijft groeien??? dat had ik tenminstte vooral de 1e keer clomid eiblaas va 32mm Ja voel me nog steeds met jullie verbonden hoor. En hoop toch zo dat jullie mij een keer volgen. Kan me wel voorstellen dat je nu zoiets heb van hup ei spring dan kan ik de operatie in en hebben we dat gehad dan kun je vooruit. Ben vandaag weer tante geworden van een jochie LUCAS. 3120gram een lekker ding. mams is in 2 uur bevallen hoe doet ze dat toch??????......................
Ja nja ongi ongi ? this nog steeds bruinig... wil maar niet doorzetten ? morgen naar de gyn cd 3 dan ff navragen of dat wel klopt , voel me er niet zo fijn onder zo... xxx
Gefeliciteerd tante Ingrid! Dat is idd een hele vlotte bevalling. Jeej. Nou wie weet plopt ie bij jou er ook zomaar uit, tis de tweede, gaat vaak makkelijker he. Cd30 en een zeer lichte test Grrrrrrr. Begin er wel zo van te balen. Heb geen pijntjes, dus denk niet dat er al een groot ei zit. Zou zo graag even een echo willen, maar ja dat doen ze niet meer. Het zijn de spanningen die alles tegenhouden denk ik. Verder zit ik te denken aan een carriereswitch, maar ja, om nu aan een opleiding te beginnen, ook niet zo geweldig plan. Maar zou wel graag iets geheel anders willen.
wow carierreswitch???? wat wil je dan gaan doen??? staat de onregelmatigheid je tegen?? Denk er ook wel eens aan maar zou niet wat ik dan zou willen. dus dobber maar gewoon door haha.
Vandaag bij de gyn geweest, en ongi was al doorgezet savondslaat.. CD 3 geen cystes, wel mooie kleine nieuwe eitjes. nu weer clomid 50 mg mee, en pregnyl.. Cd11 09-09 weer komen voor fm.. en missch die pregnylprik als de eitjes mooi groot zijn. x
Ja ik ook hoor Ingrid, ik weet het soms niet, het is ook nog wel heel erg leuk, maar toch lijkt het me ook wel es wat om heel wat anders te doen, gewoon als nieuwe uitdaging ofzo. Maar ja, wat dan he? Hier cd 31 met een negatieve test ARGHHHH
Hey meiden, Even snel met mn mobiel vanaf de vakantie... Ik zie dat ingrid weer tante is geworden. Gefeliciteerd! En wat een snelle, tja mijn moeder en zus doen dat ook, die zijn allebei 1x alleen bevallen. Kom ik aan met mn 19 uur Kaatje nog geen ei? Onewish jammer van je ongi. Succes deze ronde!
ik ben weer eens beetje dom geweest. vorige week woensdag heb ik voor het eerst weer gevolleybald. dacht dat moet makkelijk kunnen met wo wkn. Ik heb nog steeds spierpijn in mijn buik Hmmm dat wordt dus veeeeeeeeel rustiger aan doen met die bal. ga het wel weer proberen maar geloof dat ik niet zo fanatiek moet zijn hahaha. is nog steeds erg gevoelig.
Oef Ingrid, ja maar beetje pas op de plaats he! Ingrid wat leuk dat je even bij ons kijkt. Hoe is het met jou? En lekker aan het genieten? Hier cyclusdag 33 en mn testen zijn al ruim tien dagen aan de donkere kant maar niet positief. Had vorige keer met Clomid100 op dag 28 mn ei. Deze week nog wachten en anders om een echo vragen? Wat denken jullie? In principe kom ik tot na de operatie niet meer bij de fertiliteitsarts, dus uhh? Kan ik het dan wel vragen en wat moet ik dan aangeven?
@ingrid: hahaha zwanger zijn en sporten is toch anders als niet zwanger zijn en sporten. Rustig aan maar met je zwangere buik. @kaatje: je kan het toch vragen? Dan zeg je gewoon dat je onzeker wordt van dit zo zonder echo, en dan hoor je toch vanzelf of dat ze je laten komen voor een echo. Hier gaat het wel zit bijna op mn nod dus even mn temp goed in de gaten houden.
vpkaatje, Ik zou gewoon bellen je vragen voorleggen. die onzekerheid is ook niets. Succes! morgen gewoon effies bellen. Marjan Spannend hoor. Ik hoop het zo voor je. Geniet je nog een beetje op vakantie??? Valt het weer een beetje mee?? Ik heb vandaag de verlosk maar eens gebeld. Volgende week intake en toch ffies weer een echo haha vind ik helemaaaaal niet erg hoor. ik heb namelijk 2 datums 1e meting 23 maart 2e meting 26 maart dusss ben benieuwd wat ze volgende week zeggen. Ik ga zo lekker maffen ben nog moe van de late dienst van gister. dusss lekker optijd onder de wol.
Ingrid, altijd fijn om je kindje even te zien he! Ja die late diensten zullen nu wel zwaarder zijn en nachtdiensten hoef je vast niet meer te doen? Marjan, oehhhhh dus je NOD komt dichterbij, nou ik hoop dat je Ingrid zeer snel kan volgen. Vandaag cyclusdag 35 met nog altijd een negatieve test. Had vandaag een soort ongesteldheidsachtige pijn, zo eentje die een paar dagen voor de ongesteldheid al aanwezig kan zijn. Heb de poli gebeld en kan maandag voor een echo terecht. Heb gewoon gezegd dat ik eigenlijk geen echo's meer heb, maar er toch wel heel graag eentje zou willen omdat ik last heb en alles nu heel lang duurt. Als ze maandag een groot ei zien, dan wacht ik rustig af. Zien ze niks, dan wil ik toch vragen of ik niet eerder geopereerd kan worden, waarom dan eerst mn ongesteldheid afwachten... duurt allemaal maar extra lang. Dit word dus de eerste follikelmeting waarbij ik hoop dat er niks zit. Gek idee hoor. Het knullige er wel van is dat Clomid dus blijkbaar niks meer doet.
YOEPIE!!!!!! Gefeliciteerd meid! het is je zoooooo gegund. ben erg blij voor je! leuk hoor brusje!!!!