Meiden, ik zit in de ziektewet, ik trek het allemaal niet meer... heb zo zitten janken en ben daarna na een gesprek met mijn baas naar huis gegaan. Ik blijf deze week thuis met als advies "doe wat leuks en probeer wat tot jezelf te komen"
Ach lieve kaatje, het is ook allemaal zo goed te begrijpen. Je leven staat op zn kop en je hebt geen flauw idee hoe het verder zal lopen. Neem deze week dan ook goed je rust en probeert te ontspannen. Een dikke knuffel
Vpkaatje! ahh meis toch, hoop dat die week je goed doet dikke knuffel voor jou hoor ! idd wat marjan zegt! xxxxx
Vpkaatje meissie toch, Het doet zoveeeeel met je emoties kan me voorstellen dat het je allemaal even teveel is. Een heeeeeeeeele dikke Knuffel vanuit het zonnige Menorca!!!! Het wordt hier morgen 30 graden heeeeeeerlijk. Meid ik hoop dat je snel een operatie hebt! klinkt heel dubbel als ik het zo lees. Zo met Niels naar strand zand scheppen
Bedankt allen voor de liever reacties. Hier gaat het redelijk. Heb vandaag weer paar keer flink gehuild. In de bijlsuiter van de provera staat dat je last kan krijgen van neerslachtigheid en depressie. Nou ik weet zeker dat ik nu dankzij de provera thuis zit. Heb me namelijk altijd nog heel sterk kunnen houden en nu lukt dat ineens niet meer. Het is vergif voor me en ik ga een volgende keer aangeven dat ik iets anders wil, voor mij geen provera meer. Tis wat met die "hormonsters". - Ingrid, geniet maar lekker.. ik benijd je! - Onewish, je kaartje ziet er supermooi uit. Ik zie dat je wel vaker een dipje hebt gehad op 7dpo. Spannend. - Marjan, hoe is het met jou verder? Heb je afspraken gepland staan? Ben je al druk aan het voorbereiden. Ideetjes opdoen etc?
Volgende week donderdag mn eerste afspraak...eerst maar eens kijken of er echt wat ziet. En wat klote dat de provera dit met jou doet. Sterkte lieverd.
Marjan, wat zal dit wachten voor jou nu lang duren tot volgende week donderdag! Onewish, mooie temp, duim voor je hoor.
Vandaag bij afvegen al paar kleine bloedsliertjes, dus zal over paar dgn wel komen denk ik die ongi. Nou ik hoop dat ik maandag naar het ziekenhuis kan bellen en ik hoop ook dat ze me dan vrij vlot een datum kunnen geven. Ik weet niet hoe zoiets gaat.
And i'm back on dutch ground. heenweg vliegen was drama met een grote D haha. terug weg ging echt stukken beter. Kon hem nu tenminstte afleiden bij stijgen en dalen. Maar lady's hoe is het hier. ONEWISH zie dat je weer ongi bent shit man! HAd het zo gehoopt voor je. Eens komt ook voor jou de dag dat je zwanger bent en dat het kindje lekker op zijn plekje blijft zitten hor echt.! Marjand al controle en echo gehad??? spannend hoor. Vpkaatje heeft de provera zijn werk gedaan?? Dan kunnen ze tenminstte de datum plannen voor O.K. Gaat het al weer wat beter met je? Hier draait de wasmachine alweer op volle toeren de vakantie was weg te werken. De post uitzoeken en emails bekijken haha lijkt wel of ik een maand ben weggeweest morgen al weer werken geruild met collegaatje haha waarom weet ik ook niet meer nog totaal geen zin in.
hey ingrid ja idd vanmorgen ongi moed zakt me flink in de schoenen nu hoor pff gaan de 14e ronde in... hoop echt dat je gelijk hebt dat het eens gaat lukken ben zo bang van niet ... heb ff me emo dagje weer bah xx
Ingrid, fijn voor ons dat je weer terug bent. Voor jezelf, altijd jammer he, vakanties gaan altijd zooooo snel! En lekker bruin geworden? Hier gaat het wel oke, voel me geestelijk stukkken beter. Heb me weer beter gemeld. Alleen lichamelijk, vanavond even enorme kramp onderin mn buik. Heeft half uurtje geduurd. Maar nog steeds geen enkel teken van ongi. Niks bij afvegen, helemaal niks. Net geklust, dacht misschien komt het dan wat los... nope. GRrrrr Had zo graag morgen gebeld. Onewish sterkte!! Echt baaaaaaalen
net gyn gebeld morgen komen voor fm om 8:50uur. vriend en ik hebben gisteren ook heel goed gepraat ik tot huilend toe en hij ook .. jeetje.. maar heeft ons wel goed gedaan ff alles eruit gegooid. hij en ik willen ook graag iui proberen en wil t dan ook met de gyn daarover hebben, heb t ook al doorgegeven net aan de lijn. Want ik heb echt t gevoel dat t zo niet gaat lukken namelijk. dus word vervolgd xx
hey meiden kom net van de gyn + tandarts heb met de gyn overlegd en hij wou ook voorstellen voor iui te gaan. meestal doet hij 3 rondes zo , niet zwanger dan iui maar moet dn wel naar een ander ziekenhuis voor iui verder horen we het nog moet volgende week 6 okt 8:30 Cd12 weerkomen voor follikelmeting en pregnyl als de eitjes goed groot zijn en dan vrijdag of zaterdags de iui 7 of 8 okt dus best spannend vind ik het allemaal.. xxx