@onewish: wat spannend! Ben zo benieuwd.... @kaatje: ach soms kan ik best lief zijn. Maar logisch dat je s' nachts droom. Het is allemaal geen kattenpis. Maar we duimen hier allemaal dat het goed gaat komen!
Hay meiden ben weer trg van de iui zaadjes waren deze keer nog beter dan de vorige keer! zij de man van de bewerking... de iui opzich zelf deed me best wel ff zeer op een gegeven moment want ze kon mijn baarmoedermond niet goed te pakken krijgen dus dikke tang erbij..maar t is gelukt !! bloed wel een klein beetje.. xxx
Ja nu 2 weken wachten hihi hier is me temp vanmorgen ineens erg omhoog geschoten normaal na ei / 0.2 of 0.3 nu 0.5!!!! jeetje.. xx
Succes met wachten Onewish, met hopelijk nu eens positief resultaat! Hier in gezonde spanning aan het wachten op donderdag. Hoop dat uitslag/herstel allemaal wat meevalt. Na al deze ellende vind ik dat ik dat wel verdiend heb Marjan en Ingrid hoe staat het er bij jullie allemaal voor? En hoe is het met de kleine man?
Kaatje dat heb je zeker verdiend! Vind het zo spannend voor je. En duim donderdag de hele dag voor je. En hier tja wat zal ik zeggen....voel me klote, deze zwangerschap valt me veel zwaarder als toen met koen. Ben nu zo knorrig en down. Maar goed hopen maar dat het snel weer gezelliger wordt hier in huis.
Hey Ladys Hier gaat het allemaal weer Prima. Niels is weer van zijn bronchitis af gelukkig. Hij wordt morgen 2 YOEPIE! We hebben zijn verjaardag gister gevierd dus voor Niels zijn gevoel was hij gisteren jarig. Hij is helemaal happy met zijn cadeautjes. Mijn Oma hebben we vrijdag begraven 6 kleinzonen droegen de kist was echt mooi om te zijn. ENNUH Begrafenis en hormonen die door je lijven gieren is niet echt een goede combi. de maskara hing onder aan mijn wangen Met de zwangerschap gaat het prima groei nog steeds mooi dus alleen echt een buik voor en gelukkig niet rondom. Heb woensdag een uurtje gevolleybals maar donderdag trapte mijn lichaam op de rem hoor harde buiken van hier tot Tokyo in mijn late dienst. Dus moet nu even beter naar mijn lichaam luisteren. wil nog steeds teveel. Onewish dus je hebt de iui op de perfecte tijd gehad. Nou dus 2 weken spannende tijd. Ik heb gewoon de hele week vrij heerlijk gewoon lang leve werken in de zorg Vpkaatje heb jij ook een brief gehad met de vraag om teennagels hahaha zo niet dan krijg je die nog denk ik. Nou dat was weer een hele update. Marjand ik moet zeggen dat ik het ook zwaarder vind hoor. pffff maar aan de andere kant "vergeet"ook nog wel eens dat ik zwanger ben. vooral s'avond denk ik er aan en voel ik het maar overdag ben ik veel te druk met andere dingen zoals huishouden en Niels. 17 okt moet ik weer naar vk dus ga dan het hartje horen Yoepie en afspraak maken voor 20 weken echo. Nou dat was weer genoeg leesvoer hahahhahaha Dikke knuffel aan ieder. Ingrid
Nou Marjan, ik hoop met je mee en ook voor je man; dat je snel weer de oude bent Vervelend he al die rot hormonsters! - Ingrid, mooi dat Niels weer opgeknapt is, net op tijd voor zijn verjaardag. Leuke dag gehad? Alsnog gefeliciteerd!! Nou doe het maar rustig aan, even een stapje terug jij. Ik heb idd de teennagel-brief ook gehad. Ben begonnen met de vragen, maar getsie, dan word je ook nog eens getest op dementie... ik bedoel er staan zoveel vragen in over dingen die al lang gebeurd zijn, dat weet ik allemaal niet meer hoor. Sorry dus, dus heb snel alles afgesloten. En jij? 17 okt schiet alweer op! Super hoor!! - Hier alles rustig. Nog wel poosje buikpijn gehad, ook toen ongi al gestopt was. Zal me niks verbazen als ze nog iets als endometriose tegenkomen donderdag. Het is spannend, maar op moment ben ik wel rustig en wacht alles rustig af. Vermaak me ondertussen prima met wat omhangen, wat lezen, Gooische Vrouwen film kijken etc.
Teennagel brief dat vraagt om uitleg. Maar eigenlijk kom ik nu voor kaatje. Lieve, lieve, lieve kaatje, Ik welke je alvast heeeeeel veel succes wensen voor aanstaande donderdag. Houdt moed voor de toekomst. Geef je voor 1 dag helemaal over aan de doktoren in het ziekenhuis. Ze weten wat ze doen en gaan er als het goed is voor zorgen dat ook jij straks prachtig zwanger gaat rond lopen. Dikke knufff en als er wat is mag je me altijd contacten. Liefs marjan
Heej Marjan, SUPERlief echtwaar! Ik zal het zeker onthouden. (Teennagelbrief is een onderzoek waar verpleegkundigen uitgenodigd worden mee te doen; hierbij gaan ze kijken wat de effecten zijn op de gezondheid bij gebruik van bv mobiels en in contact komen met chemische middelen, effecten van nachtdiensten etc)
Vpkaatje ja joh wordt je dan ook gecontroleerd op aanleg dementie?? Ik heb nog niet op internet gekeken op de site doe ik denk ik vanavond wel ffies. haha en dan teennagels knippen. Kan me voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt. Je wil je dan ook heeeeel veeel succes wensen voor morgen. Hoop dat de ingreep je mee valt en dat je niet al te veel pijn er van zult hebben. Er gaat vanaf morgen weer een andere deur open met kansen. Hoop echt dat het gaat lukken en dat je eind volgend jaar ook zo'n kleintje in je armen mag houden. Ik ga morgen voor je duimen dat het allemaal goed gaat. Meid heeeel veel succes!
Vpkaatje morgen de ingreep meid? veel succes en sterkte! Hoop dat t allemaal meevalt en idd wat ingrid zegt dat je snel ook een mooi wonder mag dragen! dikkeknuff! x
Haha nee hoor Ingrid, dat was meer een conclusie van mezelf omdat ze allemaal vragen stellen waarbij ik me nog es achter de oren moet krabben. Bedankt voor je berichtje!! Af en toe begin ik al wat kriebels te voelen... heb wel goed gegeten en hopelijk slaap ik ook goed. Ben vanmorgen expres vroeg uit bed gegaan, zodat ik vanavond in ieder geval moe ben. - Jij ook thanks Onewish. En jij succes weer tijdens deze wachtweekjes he! - Marjan, jou intussen al op andere manier "gesproken". Leuk Ennuhh ik hou jullie op de hoogte hoor. Zal proberen vrijdag of anders in het weekend even een berichtje te plaatsen hoe het gegaan is.
Vpkaatje thanks meid, nog 9 daagjes hihi... en hoe is je operatie gegaan meid ben reuze benieuwd en vind het heeel stoer van je! Rust eerst maar lekker uit, wij horen je vanzelf wel weer knuffel!
Krijg net een sms van kaatje. Ze is net terug op zaal, pijn valt nog mer. Volgens de dokter ziet het er goed uit. En ze krijgt net wat te eten en te drinken... Pffffttt wat een fijn nieuws he?! Hopelijk kan ze nu snel zwanger worden...
Idd gelukkig gaat alles goed! ben blij voor haar! Doe dr maar sterkte beterschap knuffels van mij !xxxx
OOOoo Gelukkig zeg. Fijn dat het goed gegaan is. Gelukkig dat dat nu achter de rug is. Nu rust en dan met frisse moed proberen zwanger te worden. Zal eerst wel heel vremd voelen denk ik. zo van nu hebben we ECHT kans op een zwangerschap. Tenminstte dat had ik wel toen ik voor het eerst aan de clomid ging. Vpkaatje rust maar goed uit en herstel goed. ik zend je bij deze een virtuele fruitmand!! En heeeeeeeeeeeel veel knuffels knap dat je het zo goed doorstaan hebt. Blij dat de gyn posi is.
Zal haar morgen de fruitmand en de knuffels door smsen. Begreep uit haar 2de sms dat ze vanavond naar huis mocht en ze toch wel flink pijn heeft....maar vanaf nu gaat ze vooruit toch!
Hallo meiden, bedankt voor jullie berichtjes! Ben gek op virtueel fruit! Hier even mijn verhaaltje in het kort: Mijn fertiliteitsarts dacht aan een hydrosalpinx (verstopte en verwijde en met vocht gevulde eileider) en de gynaecoloog bevestigde dit. Heb maanden in spanning, angst geleefd met het nodige verdriet en weinig vertrouwen in hoe het zou komen. Gisteren bleek echter dat mijn beide eileiders goed zijn! Wel heb ik endometriose en enkele verklevingen. Wat ze nu precies gedaan hebben; ben ik kwijt. Kreeg de arts al naast het bed toen ik net wakker was uit de narcose. Maar in ieder geval; dit was echt een opluchting, ben blij! Het leek eerst wel goed te gaan gisteren, maar na de autorit begon het wel heftiger te worden. Heb zeer slecht geslapen en heb af en toe ondraaglijk veel pijn. Ondanks vrij heftige pijnmedicatie. Ik lig dus nog op bed. Over twee weken afspraak bij fertiliteitsarts en dan hoor ik hoe verder. Want tsja, dit is nu even goed nieuws, maar die eierstokken deden ook niks meer he, dus die zullen ze moeten gaan stimuleren. Maar ga er van uit dat het gaat lukken allemaal, moet weer even het vertrouwen terugkrijgen.