vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meisje ben je nu al hier....hou je rustig en ik spreek je digitaal snel weer...

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    O Meid, dat is dan gek om te horen dat het geen verstopte verwijde eileider is. Dat geeft toch weer hoop! Maar wel voor jezelf even aan het idee dat het dat dus niet is.
    Nou neem je rust en hoop echt dat de pijn snel minder wordt en dat je droom waarheid wordt.

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel onwerkelijk... ben slapjes, heb veel pijn, lig hele dag op de bank (heb nu laptop op schoot, dus tsja wil wel wat te doen hebben)... visite is leuk maar best vermoeiend, na een uur breekt het zweet me dan uit.
    Maar echt, het goede nieuws verzacht de pijn wel enorm!

Marjan, hoe is het nu met jou? Humeur al beetje veranderd?

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel pijn, slaap weinig steeds, weinig energie... visite is leuk maar na uur breekt het zweet me uit.
    Het goede nieuws verzacht de pijn wel! Het is inderdaad heel onwerkelijk nog Ingrid.
    Marjan, humeur al beetje beter? ;)

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Wordt de pijn al wat minder?? Ik hoop het hoor.

Ik moet vanmiddag weer naar de verlosk. Gister heeft mijn man het kindje gevoeld zo cool he.
    Vanmiddag het hartje luisteren toch weer spannend hoor.

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehhhh wat bijzonder Ingrid!! :)

Pijn bij vlagen... word er 's nachts wakker van, omdat ik dan ga draaien en dat kan nog niet
    Maar vind het allemaal nu wel meevallen hoor. Eerste dagen waren vreselijk, maar gaat nu echt stuk beter al.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Goed om te horen kaatje!

8. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    oooo gelukkig dat het al wat beter gaat.
    Vanmiddag bij de vk geweest. ben weer verplaatst naar 26 maart. Nou jah komt door nieuwe richtlijnen hou voor mijzelf gewoon de 23ste aan haha hoezo eigenwijs.
    Zonder kindje te hebben gemeten ben ik naar de 26ste verplaatst i.p.v. 23ste.

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hey Onewish hoe gaat het bij jou?? temp kaartje ziet er goed uit hoor. weet je al wanneer je gaat testen of gewoon als je op NOD niet ongi wordt? Spannend hoor hoop voor jou ook dat het een keertje echt raak mag zijn en dat je kindje lekker blijft zitten.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hay meiden jaa t gaat hier wel goed idd hoge temps, en stabiel!
    ik mag de 22e testen..xxx

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaag verhaal bij jou zeg Ingrid. Nou dan maar lekker eigenwijs hoor ;) hihi

Onewish, nog 3 daagjes oeeeeeeh

Marjan, hoe is het bij jou?

12. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ja heel vaag. de nieuwe richtlijn is nu als je tussen de 8 en 12 weken meerdere echo's gehad hebt dan moet je die pakken di ehet dichts bij de 10 wkn ligt. ook al verschilt die van de andere 2. Ja ik ben er zelf ook niet mee eens maar jah. daarom is het nu weer 26 mrt. Als ik die van 10 wkn nooit had gehad had ik gewoon op 23 mrt gezeten haha hoe vaag wil je het hebben.

7 nov hen ik de 20wkn echo zoooooooooo spannend he.
    Gaat het bij jou nog steeds vooruit??

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hoe gaat het met jou kaatje?

@ingrid: spannendde 20wk echo. Ik heb volgende week donderdag weer een echo om de termijn te bepalen. Ook weet spannend, zou het nog goed gaan daar binnen.

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, ja superspannend he. 7 nov, nou dat schiet gelukkig op.
    Marjan, ja voor jou ook... ik denk dat het toch elke keer weer spannend is. Zeker in het begin.

Hier gaat het heel aardig.
    * Vermoeidheid elke dag anders, gisteren doodmoe hele dag, vandaag weer wat meer energie
    * Pijn al stuk minder, buik wat gevoelig
    * Wondje onder mooi genezen, wondje boven ontstoken en pijnlijk
    * Bloeden weer wat meer dan afgelopen dagen

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    onewish je hebt wel een heeeeeeeeeel strak temp kaart je hoor.:D:D Ik duim morgen voor je!:)

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu 9 dgn na operatie en nog steeds licht bloedverlies. Nog 3 pilletjes slikken, dan is de strip op. Wel balen, want heb vandaag een brief gekregen dat mijn afspraak van vrijdag verzet is naar de maandag. Ik weet niet tot welke dag in je cyclus je nog mag beginnen met injecteren? Maar ik denk dat ik vrijdag ongi ga worden en dan is het maandag dus cd4. Maar ja, het is en blijft afwachten, want na de Provera duurde het ook 12 dgn.
    Mijn ene wondje is gaan ontsteken en is doorgescheurd tot in mijn navel. Is een pijnlijke bedoeling. Voel me verder al wel stuk energieker.

Onewish is ongi geworden zag ik, baaaaalen meid!

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ja das balen vpkaatje. het zijn maar 3 dgn maar gevoelsmatig een eeuwigheid!
    Bah dat er een wondje ontstoken is. auw!
    hoop dat je er snel weer voor mag gaan en dat de gyn positief is.

Onewish BAlen zeg. zag er zo goed uit. Hier vandaag late dienst mocht lekker uitslapen van manlief. haha was ik ook wel ffies aan toe. MOrgen beginnen ,et de neiwue slaapkamer van Niels. Hij krijgt Woezel en pip op de muur. Morgen het gra schilderen. en 2 weken later komt vriendin helpen met Woezel en pip en het hondenhok. M.b.v. een beamer. los uit de hand wordt niet wat hoor ;)
    Als het resultaat klaar is dan laat ik ffies foto zien hoor.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    klopt ben ongi bah!

nou ik ga naar koopzondag ff lekker shoppen!:D
    x

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, ja je wordt in dit traject wel getest op je geduld. Het moeilijke is nu eigenlijk dat ik allereerst na de operatie positief was en vol vertrouwen. Maar aan de andere kant... waarom als mijn eileiders toch gewoon goed zijn, waarom ben ik dan nog niet zwanger EN waarom reageren mijn eierstokken niet meer op de Clomid EN gaan ze straks wel weer wat doen? Begin nu weer onzeker te worden en mijn man is zijn vertrouwen wat kwijt. Dus dat helpt het ook niet echt. Hoe lang gaat het nu nog duren of ga ik nou eindelijk eens beloond worden voor mijn inspanningen?
    Ben benieuwd hoor naar het slaapkamertje, leuk hoor!! Ja met een beamer is dan wel handiger. Succes!!

20. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Marjan succes morgen dan heb je toch een echo?

Deel Deze Pagina