Ingrid, jah ik hoop het ook echt zeg. Wordt wel eens tijd hoor. Morgen al cd25! Balen dat je je zo beroerd voelde, maar mooi dat je je weer goed genoeg voelt om weer te gaan werken. Succes dinsdag!! - Onwewish heel erg balen!! Niet zo'n goed teken. - Marjan, hoe is het met jou? Hier gaat het zn gangetje wel. Tsja gewoon elke dag weer geprikt en hoop houden voor morgen. Toen mijn gyn vrijdag vroeg wat ik dacht... zei ik "nu niks, maar heb mn hoop voor maandag" Dus nu idd maar hopen dat mn voorgevoel uitkomt. Pff Morgen pas eind vd ochtend. Hoe ik me verder voel... tsja soms beetje kansloos, andere momenten meer geduld, dan denk ik t komt wel een keertje. Maar ja, de garantie heb ik nog steeds niet he.
Links (de kant die tot nu toe alitijd de eitjes heeft geleverd) staat nog steeds stil. Maar rechts doet ineens voor t eerst mee. En t gekke is, links zitten er altijd een heleboel. Rechts zitten er nu 2. Eentje van 12,5 en eentje van 14mm. Gyn heeft er goede hoop op dat die van 14 nu mooi door zal gaan groeien. Heb ook sinds al die tijd voor de allereerste keer een echo afdrukje meegekregen. Voorteken? Spannend hoor, nu woensdag weer terug.
Potjandorie Nog Niet!!!! Nou dan maar de hoop op de andere kant vestigen. ze moeten toch een keer springen zou je zeggen. Ik ga nog harder voor je duimen hoop dat het helpt. Balen Onewish dat je ongi bent geworden. wel mooi korte cyclus.
Lief van jullie!! Ja ik hoop ook echttttt dat ik woendag eindelijk de Pregnyl kan krijgen en dat mijn eitje dan donderdag springt. Ik wil ook weer es een echte kans maken. En zo voelt dat nu nog steeds niet.
Oke deal de eitjes spring dans. bij deze ingezet!! spring rondjes door de kamer. In de hoopd dat ze bij Kaatje nou eens een keer springen.
ik ga zo ook naar de gyn cd 3, hopelijk weer clomid halen. en verder met pregnyl en iui hoe gaat t met jullie marjan en ingrid ? met de buikjes en babys ? x
Hahaaha Marjan misschien tijdens 't stuiteren Zumba bewegingen maken, schijn je endomorfine/gelukshormoon mee aan te maken Nou morgen weer een echo, dus hopelijk springen ze dan met ons mee.
Spannend kaatje! Hier trg van de gyn, cyste was weg!! yoeehoee!! clomid en pregnyl alweer gehaald, en 1e alweer genomen. x
oja heb ook gevraagd of ik iets kan krijgen voor betere innestelling dat kan, en dat hoor ik volgende keer wat en wanneer ik dat moet nemen en wanneer ik het kan halen.
Onewish fijn hoor dat de cyste weg is. kun je weer verder. Ben benieuwd wat je dan krijgt voor betere innestelling. Hier gaat het prima ben weer op geknapt en uk doet het prima. ben er net weer van vk bloeddruk 110/65 priama toch. Zo fijn om dat hartje weer te horen Straks Niels weer op halen van psz. Onewish we dansen ook voor jou hoor het is jullie allebei zo gegunt!!
Fijn dat alles weer goed was met jullie kleine uk! haha ja dat weet ik toch meid! hihi ik hoop dat kaatje en ik deze ronde ook eens geluk hebben! en een mooie test mogen showen
Nou ik zit te wachten op2 knal testen hier! Spannend voor jullie beide... Hier alles ok, morgen weer naar het zh voor controle. En hartje luisteren doe ik af en tie thuis. Heb een angelsound dus wel prettig als je even twijfel of het wel goed gaat daar binnen.
Onewish, gelukkig was de cyste weg!! Blij blij succes met deze ronde. Ben benieuwd wat je evt gaat krijgen voor de betere innesteling. Ja Marjan en Ingrid waren zo'n beetje met zn tweetjes zwanger, nu moeten wij ook maar es saampjes gaan volgen nietwaar. - Ingrid, mooi dat alles goed was!! Jou bloeddruk is keurig ja. Zelfs wat aan de lage kant. "een bloeddruk van een jonge vent" haha - Hey wat fijn Marjan, dat je morgen weer voor controle kunt. Maar wauw die angelsound. Maaar dat schijnt toch niet zo goed te zijn voor de kleine? Of is dat allemaal al niet meer zo? Zo eentje wil ik ook hebben jeej als het zover is!
Idd kaatje! Nu wij nog samen zwangeren hihi zou wel leuk zijn! Ik zit nog maar op cd 3 hoor dus jij bent de 1e hihi x
Geen idee Kaatje..het is een gewone doptone en bij Koen heb ik hem ook gebruikt nu wil ik niet beweren dat hij normaal is maar ik geloof dat als je het niet dagelijks doet het allemaal wel mee valt.... Ik luister maximaal 1 keer per week omdat het je anders ook gek kan maken denk ik.... ALs jij zwanger bent ik ik de baby al vaak voel mag jij hem van me lenen hoor...Had hem hier via iemand van het forum gekocht toen. En het heeft mij veel zekerheid gegeven toen ik Koen aan het einde van de zwangerschap niet meer voelde dan wist ik in elk geval dat het hartje nog klopte...Was een erg onzekere tijd toen...Heb hem een dikke 3 weken vrijwel niet gevoeld dus dan is zo'n ding een verademing