ja he... zou dit van ontpillen komen, of zou er meer aan de hand zijn? cystes, pcos, endometriose....
Het kan heel goed door het ontpillen komen. Dat kan echt een jaar duren! Als het je niet lekker zit, ga gewoon naar de huisarts. Daar zijn die mensen voor hoor. Al het andere komt me bekend voor... je gaat googlen wat er mis kan zijn. Ga er niet vanuit dat er gelijk iets ernstigs met je is! Laat je niet gek maken! Ik begrijp dat je graag wil dat je lichaam snapt wat het moet doen, maar geef het de tijd. Je houdt alles al zo goed in de gaten dat een eisprong vast niet ongemerkt voor bij gaat. Kop op!
Dankje Moon!! Ik zal proberen het negatieve los te laten en alleen nog maar positief te denken (al valt dat niet mee met deze gigantische cyclussen, maar oke). Hoop dat ik snel ook zo'n mooie banner kan plaatsen net als jij. Alles goed nog steeds?
Ja ik ben het met moon eens vpkaatje! Voordat ik zwanger werd van mijn dochtertje heb ik dit ook meegemaakt en je maakt jezelf op een gegeven moment echt gek. Denkt van alles te voelen en idd alles op internet opzoeken wat het zou kunnen zijn. Hoop dat je ook snel z'on mooie banner kunt plaatsen, het is je enorm gegund!
@VPKaatje: Wat een vaag kaartje...(mijne is net zo) Maar wat de andere ook al zeggen maak je zelf niet gek. Ga als je twijfeld gewoon even langs de dokter. Hier zit ik nu op dag 33 zonder ei.....we wachten weer verder af
Dankje Shirbeuk en MarjanD. Gisteren werden mn ovutestjes weer ietsje donkerder, 's middags en 's avonds weer. Dus dacht echt vandaag de piek te krijgen en nee hoor vanmorgen en vanmiddag weer enorm licht. Ook had ik gisteren zo'n slijmsliert, dus was al helemaal blij. Temp is al twee dagen erg laag. Kijk mijn kaartje maar es. 30f4f0 Ovulation Charts Wel jammer want was al helemaal blij. Maar ja, dag 59 nu en ik wacht nog maar even verder.
Getverderrie VPkaatje, heel erg vervelend hoor! Hier gaat alles goed. Morgen de intake bij de verloskundige dus het eerste wat officieel is. Dan aftellen tot de 17e en dan eindelijk de echo. Af en toe wel wat moe dus lekker op tijd naar bed en ben niet misselijk, maar af en toe valt eten verkeerd. Dan heb ik wel een beetje last van een lichte misselijkheid, beetje maagzuurachtig. Maar allemaal heel goed mee te leven hoor! Het blijft heel bijzonder en ook wat onwerkelijk dat er in mij echt een kleintje groeit. En dat gun ik jullie ook allemaal dus ik duim heel hard voor springende eitjes!
@Moon: Spannend hoor, die eerste echo en idd heel erg bijzonder om dat allemaal mee te maken en dat er echt een kindje in je buik groeit, lijkt me zo speciaal!! Gelukkig voel je je verder ook goed, geniet er maar lekker van! Hmmm MarjanD, idd ook zo'n kaartje om niet vrolijk van te worden. Al lijkt ie bij jou wel iets stabieler dan de mijne. En jij hebt nu een echte dip gehad. Wat misschien toch wel wil zeggen dat je niet zo lang meer hoeft te wachten op je eitje. Ik had vanmorgen een slijmklodder (heb ik nog nooit gehad)... wel eens een sliertje. Vanmorgen was de ovutest iets donkerder weer, maar zonet weer licht. Dus het zegt allemaal niks. Ga eerst maar vanuit dat het nog ff duurt. Wat een toestanden.
@VPKaatje...Hmmm schiet ook echt niet op he bij jou? Hopelijk snel een mega ei voor jou (en ook 1tje voor mij) Hier vandaag dag 37 en weer 36,4....Grrrrrr hopelijk snel een kukelekuuuu ei! Was het maar vast pasen dan heb je eieren in overvloed...
hoi meiden, Schiet niet echt op allemaal he! Idd hopelijk snel een ei!! Ik ben deze cyclus begonnen met ovulatietesten en als ik het mag geloven is hij nu idd al geweest, is wel vroeg maar hebben wel goed geklust dus op goed geluk!! Hier mijn tempkaartje!!
MarjanD: met Pasen moet je ze ook eerst zoeken... ze zitten gewoon te goed verstopt. Ik had gisterenavond nog een iets donkerder testje en vanmorgen alweer licht. Tsjongh niks aan zo hoor. Dat slijmkloddertje dat betekent op zich dat de eisprong eraan zit te komen.... zegt google. Nou ik ben benieuwd. Mn temp is zn dip weer te boven, zit nu weer op mn gemiddelde, namelijk 36,6. Shirbeuk, jij hebt een mooi templijstje, om jaloers op te worden. Zo volgens het boekje en ook van die korte cyclussen. Je moet gewoon die ene dag na je tempdip een hogere temp invullen. Dan zet ie vast wel een lijntje. Want jij hebt echt je eitje wel gehad idd. Ik zit op dag 62 nu... pffffffffffffffff misschien krijg ik een eitje voor Sinterklaas?
hoi vpkaatje, ik denk idd dat ik mijn eitje gehad heb gelukkig! Sorry dat het bij jou moeilijk te vinden is! Als ik op 2dec idd 36,8 invul dat geeft hij op 2 dec een lijn. Maar mijn ovu testen zijn nog steeds gelijk hoor, dus ben ik dan nog steeds vruchtbaar. Hij is ooit echt donderder dan het controlelijntje geweest alleen hetzelfde.
Hmmm spannend Shirbeuk..Mooi kaartje VPKaatje jij hebt gewoon weer eens een kut kaart veels te lang! Hier vanmorgen 36,5....