vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je gevoel hoor, heb ik ook vaak gehad hoor, dat traantje. Ene keer maakte t bij mij ineens een groeispurt en sprong t al snel en andere keer werd t toch provera.

Nou even iets geks. Ze zeggen dat hcg na tien dagen uit je lichaam is. Dat wil zeggen gisteren rond 12 uur tussen de middag was het er uit. Vandaag zou het dus sowieso op 0 moeten zitten. Testje gedaan en wit... tot ik tuurde tuurde en tuurde en leek toch iets te zien maar echt heeeeeeeeeel slecht. Dus met sensitest ook eentje gedaan en daar komt zo'n gek resultaat uit. Je ziet echt duidelijk een tweede streepje, maar echt vlakbij de controlestreep. Heb dit nog nooit gehad, ook niet met ovulatietesten. Wat zou het te betekenen hebben? Foto is onduidelijker dan in werkelijkheid, dus hoop dat jullie t zien. (ook even negative image eronder..)

Zou dit toch nog restant Pregnyl zijn op 9dpo, 11 dagen na Pregnyl. Of eventueel toch zwangerkans, of zou t een fout zijn van de test?

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Kaatje...hoe hard ik het hoop voor je.....

Je kunt beter nog even wachten...weet jezelf stiekem ook wel. legioenen vrouwen testen pas na 14dpo positief.

En als je je foto in negatief moet zetten om misschien een lijntje te zien...kun je beter nog even 2 dagen wachten. Ik dans rustig verder voor je, en over een paar dagen heb je vast een knal test.

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi je hebt ook wel gelijk, MAAR ook zonder negatief zie ik het licht paarse streepje. (Alleen dat was op de pc niet zo best te zien.) Alleen de plaats is wel erg raar he. Thanks voor het kijken! :)

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja je zou ze verder uit elkaar verwachten...maar goed. Ben wel echt heel benieuwd. Gun het je zo!

Hopelijk ben jij met kerst kotsmisselijk

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja ik zie het ook maar idd op de verkeerde plek ?! raar :p
    hihi

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha erg he, neem t me dan zo voor om nod af te wachten, maar dan voel ik dingen die ik met eerdere cyclussen nooit heb gevoeld... bv een soort spierpijn achtig gevoel in mn lies bij t lopen en dan denk ik oehhhhh toch even testje doen. Pfff en bovendien, heb ze toch, dus waarom er niet overheen piesen ;)

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vond het zo sneu gisteren, er lagen twee zwangerschapstesten en ik pakte er eentje en die andere bleef daar maar alleen liggen in de kast. Weet je, zwangerschapstesten hebben ook gevoel.... ;) dus ik heb toch even een testje gedaan. 10dpo zou er toch al wel een heeeeeeeeeeeel licht streepje te zien moeten kunnen zijn als ik zwanger zou zijn. Maar niks, spierwit. Dus bij deze heb ik de hoop opgegeven, zal vrijdag of zaterdag wel ongesteld worden.

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje de hoop nu niet opgeven! Het zegt allemaal niks hoor spierwitte test op 10 dpo! Kom op meid hihi...

Hier morgenochtend weer naar Fm, heb er een zwaar hoofd in hoor :( bleghh...!
    Denk dat deze ronde niks word......

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Kaatje...10dpo is vroeg he...weet jij ook gerust wel. Ik dans nog even verder

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish snap dat je er een zwaar hoofd in hebt. Maar beloof jij mij dat je hoop houdt, dan doe ik dat ook ;) succes morgen!

Marjan, jaa ik weet het op zich wel dat t alle kanten nog uit kan, maar ik geloofde er toch al niet zo in dat ik dit jaar nog zwanger zou worden en tsja tis wel zo dat er veel vrouwen op 10dpo al positief testen.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje, Ja oke zal ik doen ik hou hoop dat t nog ietsie groeit :) hoop t ook echt, maar denk t niet, meer zelfbescherming, om de teleurstelling te voorkomen .. Maar oke, morgen hoop ik dn een groter eitje te zien :D hihi

En jij ook he, geloof er in...!:)
    ( praat een ander nu moed in terwijl ze er zelf ook helemaal niks meer van snapt waarom t zolang moet duren bij ons ) :(

@all
    Denk dat ik vandaag de kerstboom ga zetten, ff afleiding

13. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    lieve kaatje toch. kan me voorstellen dat de test je zo lief aankijkt gebruik mij ook gebruik mij ook. herken het helemaal. Maar net wat de andere dames ook zeggen het kan nog alle kanten op. maar kan voorstellen dat je zoiets hebt van ik ga er vanuit dat het niet raak is uit zelf bescherming. maar ik dacht ook altijd op een dag moet het gewoon zo zijn en dan overrompelt die posi test je ook nog.

Onewish ik hoop toch zo dat je morgen de pregnyl kunt spuiten!!

We dansen nog even door hoor.

Hier gaat het trouwens allemaal prima krijg een beetje meer last van m;n rug en lang auto rijden krijg ik alleen maar buikpijn van hmm dan drukt het daar onder zo. Verder is de kleine een spring in het veld hoor! die danst net zo hard mee voor jullie 2.

Marjan denk dat jij de kleine ook steeds beter voelt of niet?

Fijne avond iedereen!

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish, hihi goedzoooo, nou ik ga heel hard duimen voor je hoor en tussendoor natuurlijk ook voor mezelf. Is logisch dat je jezelf een teleurstelling wilt besparen. Ken t gevoel.
    -
    Ingrid, mooi te lezen. Is het nu ook anders nu je voor een tweede keer zwanger bent? Niet alles is helemaal nieuw meer natuurlijk voor je. Al is het uiteraard niet minder speciaal!
    Lijkt me zo bijzonder. Echt super dat het zo goed gaat. En maar niet te lang autorijden dan.

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden eitje is 19mm!!!:D:D yesyesyes!! wat ben ik opgelucht!
    vanavond de pregnyl, en donderdag de iui nr 2!
    xx

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh super meis! Zie je nou wel :)

Hier 11dpo intussen aaaaaaaaaaaaaaaah ik word gek
    voel niks bijzonders, zal vrijdag wel ongi worden en dan,
    dan DAN aan de pil getver

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey kaatje!:D jaaa je had gelijk!
    ging erheen met de gedachte zal wel weer niet,
    was echt verbaasd op de stoel hihi
    maar suprblij!
    kan dn tegen de kerst testen denk ik...

spannend hoor ook bij jou ik hoop met heel men hart dat het raak mag zijn voor je, en dt je niet meer aan die stomme pil hoeft
    xx

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hey Kaatje,

Ja het voelt wel anders, bij Niels in begin al veel rug klachten, terwijl bij deze zwangerschap nu pas beginnen. Niels voelde ik super goed gelijk al met zo'n 17 weken en dan steeds sterker ik heb nu de placenta aan de voorkant tegen de navel aanliggen zeg maar dus voel dit kleintje gewoon veeeeel minder. al kan deze ook al flinke trappen uitdelen hihi dan trapt hij naar rechtsonder of in m'n kruis auw haha. Verrder voel ik niet heel veel anders moet ik zeggen. wel meer vermoeid maar ja Niels drenteld ook rond dus dat is geen wonder.

Onewish mooi hoor dat je eitje zo groot is. wauw wat een eind spurt niet dan. nu hopen op een goede iui spannend hoor.

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks onewish! Ja ik hoop het ook. Maar heb er weinig vertrouwen in. Dan had ik nu toch al wel iets moeten voelen ofzo. Maar voor jou spannend nu zeg. En rond de kerst testen dat zou toch een prachtige kerst worden als het eindelijk raak is!
    -
    Ingrid, goh wat lijkt me dat toch apart dat er gewoon een klein mensje in je zit en die je van binnen uit kan strappen en in je beweegt. Hoop dat ik er snel over mee kan praten.
    -
    Marjan, hoe istie met jou?

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Onewish spannend weer.

Kaatje ik dans en duim nog even verder....hoop echt op een dikke knal testvoor jou.

Ingrid ik vind deze zwangerschap mega anders als de eerste. Bij de eerste had ik alle tijd om alles te voelen en mee te maken. Nu loopt hier koen en vliegen de dagen voorbij. Zonder dat je kunt denken heee heb ik vandaag wat gevoelt. Zal vanavond weer wens luisteren want ik heb al even niet heel bewust meer gevoelt dat de baby in de weer was. Verder gaan de weken voor mn gevoel sneller. Zit al bijna op de helft, bij de eerste zwangerschap keek ik de uren van de klok zodat er weer een dag voorbij zou zijn... En vorige zwangerschap genoot ik meer daar heb ik nu geen tijd voor.

Deel Deze Pagina