vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @ingrid: je bent late diensten toch niet verplicht meer....kan me voorstellen dat je dat niet meer trekt. Enne niels bijna 14 kilo, hihihi koen was met 18 mnd 13,720 kilo en 89,5cm een echte reus dus...

@kaatje: wanneer vertrekken jullie? Enne dit moet de laatste ronde pil zijn...nu "gewoon" snel zwanger dat moet! Waarom krijg jij eigenlijk geen iui?

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg geen IUI omdat het zaad van mijn man goed is. Er is bij mij nooit een samenlevingstest gedaan. Dus ga er maar vanuit dat dit goed is. We vertrekken eind deze week. Schiet al echt op.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje mijn vriends zaad is ook gwn goed, alles is goed bij ons, en ik krijg ook Iui ?

Samenlevingstest hier ook nie gehad... maar dat zal wel goed wezen denk ik ;):p

xx

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish dat komt omdat jij al veel kansen hebt gehad en nog steeds niet zwanger bent, dan gaan ze over op IUI. Ik heb nog zo weinig echte kansen gehad. Omdat het bij mij steeds niet lukte om een goede eisprong te krijgen. Denk dat ik eerst 6 rondes injecteer en dan probeer zwanger te worden op de natuurlijke wijze. Misschien gaat ze daarna ook wel over IUI beginnen bij mij.
    Las trouwens ergens dat die Puregon ampullen 250 euro per stuk kosten, heb al 4 ampullen gebruikt. Kun je nagaan en het is nog maar sinds kort dat ze vergoed worden! Unk

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ohh zo oke, ja dat zou kunnen ;)
    Woowww!! duur ;) en sinds kort pas vergoed :$**slik!

xxx

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ja ik draaiu nog steeds late diensten tot 23.00 op zich kan ik het wel volhouden hoor. Ik ga m orgen naar mijn locatie manager er hulp bij vragen op de zware uurtjes heb nu mega kast van m'n rug dus dan zal ik ook minder vermoeid zijn als ik dat zware getrek allemaal niet meer hoef. Nacht diensten draai ik in ieder gevak niet meer sinds 15 wkn das wel errug fijn.
    Ik hoest me nu de pleuritis ben er gewoon incontinent van:):) dsu aan de Tena haha.

Vandaag bji cb geweest Niels is nu 14.2 kg en 87.5 cm lang das dus erg gemiddeld. hij is wel iets zwaarder dan gemiddeld haha.:$

Zo Marian dan is Koen echt wel een flinke boy. is je man heel lang??

WIst trouwens ook niet dat Puregon zooooo duur was. nou ja blij dat het vergoed wordt hoor. Heeeeeeeeeerlijk ffies naar de zon lekker ffies bruin bakken hihi.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @ingrid: ik ben maar 1.56 en mijn man is 1.94 gok dat ik wel weet waar hij het vandaan heeft hihihi. Koen zit met zn lengte net boven de bovenste lijn en met zn gewicht net onder de bovenste lij. Tja hij was bij zn geboorte al zo mega, erg blij dat ze deze baby goed in de gaten houden kwa groei.

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t nog erg druk zo voor de vakantie dus ga hier vast doeg zeggen, tot over uhhhh bijna twee weken!

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje Veel plezier op je vakantie!:D we zien je wel weer verschijnen, lekker van genieten meid! xxxx

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Geniet ervan meid! Tot snel....

11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Heeerlijk genieten! lekker bruin weer thuis komen en vooral genieten van het mooie weer. lekker tot rust komen. haha vaak neem je teveel mee op vakantie tenminstte ikke wel.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hee meiden hoe gaat t hier? :) xxx

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier goed, daar?

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa ook goed! T' wachten duurt alleen best lang nu hihi..

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Met de zwangerschap gaat het super goed. HEb alleen mieters last van mijn rug. Das flink balen. ga nu 3 uur per dag de ziektewet in. AL dat getrek met die oudjes. Verder gaat het prima

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oeh niet fijn ingrid

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Marjan Succes morgen met de 20 wkn echo dat alles maar goed mag zijn. Voel je hem/haar al goed??

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Onewish je temp kaartje ziet er mooi uit hoor.

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dank je ingrid....

Ja voelde de baby al met bijna 14 weken en wordt ny natuurlijk steeds duidelijker

20. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Marjan, succes met de 20-weken echo!
    Jeetje wat gaat dat toch snel, alweer 20 weken!
    Voel je je verder goed?

Deel Deze Pagina