Dank je jeluna! Ja bijna op de helft...gaat snel. Voel me weer goed ja. Eerste paar maanden waren weer een ramp en nu gaat het weer lekker gelukkig.... Spannend vanmiddag. Is toch een soort algeheke checkup van de baby....
Fijn dat alles goed is Marjan!! Leuk hoor een jochie. Onewish spannend hoor! morgen NOD ik duim en dans voor j ehoor!
Marjan wat leuk een Jongetje! Ingrid dankje meis! Spannend he.. trouwens, weten jullie wat t word? of houden jullie het geheim? is me helemaal ontschoten of je het al een keer verteld hebt sorry
Onewish Meid je temp is nog hoog!!! Heb je al getest of ga je dat morgen, doen spannend hoor. Wij weten het wel maar we houden het nog effies geheim. is wel lastig hoor maar het lukt nog om het voor me te houden.
ingrid oke haha jaaa temp is nog hoog!! testje is licht, maar niet overtuigend, je weet ik heb vaker streepjes.. maar anders was ik altijd al ongi, maar ik bel morgenochtend ff de gyn op misch ff bloedtestje..xx
heb je niet stiekum een foto dan kan ik ff meeloeren ik hoop het echt voor je. Vandaag een mega jank bij gehad pffff lucht wel weer op. mega moe!!! EN zere rug gigantisch druk kind vandaag Niels dan he. zo energie vretend. pfffff overal aanzittend waar di e of course niet aan mag komen hele tijd op schoot willen zitten en ik moet overal met hem mee spelen. haha wat een lekker dig is het toch
nou bloedprikken was negatief,, dus ik moet de utrogestan laten staan nu.. ( had net wel nieuwe meegekregen mja ) wachten op ongi denk ik dan? kan nu niet meer zo zijn dat ik zwanger ben ..lijkt mij.. nja kunnen we teminste wel lekker wijntje nemen met kerst, en oud en nieuw....x
Yep.. mja! vanmorgen was men temp 37.1 dus denk dat me ongi nog niet doorbeekt, hoop t wel, anders met 1e kerstdag...bleghh!
Hoihoihoi, hoe is het hier met jullie? Hier fijne vakantie gehad, slik braaf de pil, heb wel regelmatig beetjes bloedverlies gehad. Nog even en dan mag ik weer stoppen en dan 9 januari weer naar de poli voor een startecho, heb geen zin meer.
HIer gaat het prima verder. haha gisteren was ik zo moe lag er om 21.15 al in en dat op 1e kerstdag nou ja was het ffies nodig en vanmorgen om 9.30 er pas weer uit heeeeeerlijk. vanavond nog werken van 14.45 tot 23.00 kan er nu al tegenop zien. bleh. Blij dat je fijne vakantie hebt. lekker zon. ben jaloers!!
Ingrid, blijkbaar heb je het echt nodig gehad, dus pak die rust maar. Dus vanavond een late. Waarom geef je niet gewoon aan dat je dat zo laat niet meer trekt? Denk om jezelf he!
Ja dat begrijp ik wel hoor... maar de gezondheid van jou en je kindje gaan wel voor he. Hier confronterend dagje... te horen gekregen dat kennisjes van ons in blijde verwachting zijn. Officieel horen wij dit nog niet te weten. Want het was een geheim en we mogen niet zeggen dat we het weten, want zo lang zijn ze nog niet zwanger. Maar zij komt wel naar dezelfde poli als waar ik ook zit 3x per week. Dus er zit altijd een kans in dat we haar/hun daar treffen. Wij hebben nog niks verteld over dit traject. Dus vind het dan wel confronterend als we mekaar daar op de poli treffen zeg maar.... :'( En ik zie er al zo tegenop om weer opnieuw te beginnen met prikken en echo's etc. Al dat wachten en al die geduld....
Ohja nog even hier aan toevoegen dat we het via via hebben gehoord, dus niet van hun zelf. Zulk close contact hebben we ook niet. Maar zou het gewoon vervelend vinden om hun daar te treffen en dat ze dan denken dat ik ook zwanger ben en ik hun dan moet uitleggen dat het niet zo is. Natuurlijk ben ik wel superblij voor hen hoor. Vind het voor mezelf gwoon ff heel erg k*t dat het lijkt of ik de enigste ben in kennissen, familie en collegakring die nog geen kindje heeft.
Dikke knuf kaatje ik snap je wel....nu ben jij aan de beurt. Het is gewoon oneerlijk als je moey wachten en je niet weet tot wanneer je moet wachten