Heb je alles al in huis Onewish, of heb je alles in gedachten al bij elkaar? Wat jammer dat er maar 1 eitje is zeg, je hoopt toch altijd stiekem op twee, heb je een extra kans. Maar mooi dat je Pregnyl mag zetten. Woensdag is het dan alweer zover, schiet alweer op. Spannend! En nu een keer zwanger worden en blijven hoor! - Ingrid nee kan op zich ook niet echt kwaad, alleen ik wil er altijd nog rekening mee houden dat ik nooit een kindje zal krijgen en als ik dan allemaal al spulletjes heb, dan is het wel heel zuur. Maar goed, rondkijken kan altijd Hoe is het verder met jou? Hou je het nog wat vol op je werk? - Marjan, bedankt voor je berichtje vanmorgen, kan ik enorm waarderen! Vandaag cd3 en kreeg complimenten hoe goed ik het uitgekiend had... ik was ook de eerste patient van haar na haar vakantie, haha hoe enthousiast! Alles was rustig (toch altijd weer vervelend die startecho als je hartstikke ongi bent). Vanavond mijn eerste Puregon prik weer. Begin nu met 83EH, daar ben ik vorige keer mee geeindigd. Vorige keer heb ik 23 dagen moeten prikken, streven is tussen cd14 en cd21 een ei zegt ze. Een cyclus van 4 a 5 weken is mooi voor mij. vorige keer was ie 6 weken en dat is eigenlijk te lang. (Ja vertel mij wat haha) Volgende week maandag eerste FM weer. Dus oehhhhhhhh wat hoop ik dat er dan al een mooi eitje zit! Heb gewoon de neiging om stiekem bij te spuiten. (Doe het niet hoor.)
Vpkaatje: Jaa ik heb alles al in huis, de pregnyl, en utrogestan.. Papier voor iui, en potje hihi Jaa idd laten we t hopen, De gyn die ik vandaag had(vrouw) zij tegen me, er zit een heel mooi follikel, en ik hoop en duim voor je dat het deze ronde raak is... echt lief van dr, was de 1e keer dat ik deze gyn had..en hebben ook nog even gezellig zitten kletsen, ze nam echt de tijd voor me. Oke jij dus ook je echo weer gehad en weer beginnen met spuiten, spannend hoor, ik duim voor je mee op mooie eitjes!! en jij dan ook zwanger worden he deze ronde hihi xxxx
Met moeders gaat het redelijk. pijn in rug is weg gelukkig nou ja bijna helemaal weg. zit voor een paar uur in de ziektewet nog steeds. Begin steeds meer last te krijgen van brandend maag zuur haha hoort er allemaal bij. en kleine schopt erg goed van zich af Bijna nog maar een goede 5kg aangekomen dus dat gaat helemaal goed. Volgende week maandag uitslag van bloedsuikers, hb en antistoffen test. Toch weer spannend. Zal komend weekend weer eens een foto spammen van mijn joekel buik. Vpkaatje Blij dat dat je weer mag beginnen met spuiten. hoop volgende week op ale 2 mooie eitjes. Onewish Spannend hoor. woensdag iui. Succes hoor.
Onewish, ja prettig is dat he als je gyn wat meevoelend is. Mijn eigen gyn wordt dat ook steeds meer. Vorige keer pakte ze me even bij mn schouder en zei ze heeeeel veel succes en ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt. Vond ik toen ook erg leuk. In het begin was ze namelijk altijd veel zakelijker. Ja wij moeten echt zwanger worden hoor deze ronde, kunnen we eindelijk met Marjan en Ingrid meekletsen! - Ingrid, ja ben benieuwd hoor naar je joekelbuik! En Marjan ook intussen al joekelig? Ingrid, succes gewenst voor maandag... met de uitslag van bloedonderzoek!
Succes morgen!! Ik hier zwaar ongi, vanavond tweede prik joehoe, ben zo blij dat ik weer begonnen ben.
Heej Onewish hoe ging het vandaag? Ingrid heb jij nooit de neiging om zo'n ding aan te schaffen die Marjan heeft, dat je af en toe even naar het hartje kan luisteren? En Marjan en Ingrid, doen jullie ook nog speciale dingen zoals gipsbuiken, 3D echo of? Hier cd5 en nog steeds behoorlijk bloedverlies. Denk dat ik te vroeg ben gaan tellen. Nahjha, boeien, ik prik nu toch al Wij hebben trouwens al een kaartje, gedichtje in ons hoofd en we hebben de namen al. Dus kom maar op met dat kindje!
Haay jaa ging goed vandaag! iui weer achter de rug morgen 1 dpo dan.. ohh jaa lijkt me zoo gaaf buikgipsen! dat wil ik wel graag doen hihi wij hebben ook al paar namen op een papiertje, jongens naam zijn wel al wel uit, meisje nog niet , er zijn ook zoveel leuke namen! en wil graag ook iets dat bij mij en mijn vriends naam past, wij hebben buitenlandse namen, ik spaans , hij italiaans.. xxx
hahaha Ik had dat eerst wel toen ik van Niels zwanger was hoor gipsbuiken 3 d echo's leek me allemaal erg leuk. Maar ben ook wel blij dat ik het niet gedaan heb. kosten 80euro voor een 3d echo vind ik beetje veel. gipsbuik ja dan heb je dat ding en wat doe je er mee denk ik dan. stom he. heb ook het gevoel als ik van de ene kleine een 3d echo doe dan moet dat van de ander ook. En zo'n angelsound nee dat hoef ik niet dan zit ik de hele dag met dat ding op mijn buik denk ik als ik een halve dag niets gevoeld heb. NIels voelde ik met 16 a 17 wkn en heb ik elke dag veel gevoeld. deze kleine voel ik veel minder maar dat komt doordat de placenta aan de voorkant ligt en bij Niels lag die tegen mijn rug. Als ik dde kleine wat minder voel dan denk ik geen wonder want de placenta ligt tegen de voorkant en dan voel je minder. GA dan gewoon op de bank liggen en wachtten tot ik wat voel hahaha. stom he. Ik denk nu gewoon niet mutsen. Het zit wel goed. En anders kun je er toch niet wat aan veranderen. Ik wi hem natuurijk wel een dagje lenen hoor. Denk dat het net zo werkt al s zwangerschapstesten. Zodra je ze in huis hebt moet je testen als dat kan en als je ze niet in huis hebt dan kun je het niet dus doe je het niet. tenminstte zo werkte dat bij mij. Poeh wat een verhaal weer haha
Onewish, mooi dat het goed gegaan is. En nu maar weer afwachten en duimen. Spannend he. - Ik snap wat je bedoelt Ingrid. En als je voor het eerst zwanger bent, dan wil je denk ik ook ALLES wat je maar om je heen ziet. En dan vind ik het wel knap als je je kan beheersen. Want idd, wat moet je nou weer met een gipsbuik. Haha zo heb ik daar nog nooit bij stil gestaan. Maar zo'n 3D echo lijkt me wel heel supermooi hoor. Oh als ik je zo "hoor praten" hhaa als ik je verhalen zo lees dan begin ik helemaal weg te dromen en dan kan ik alleen maar hopen dat ik het ook ooit zal ervaren. Het lijkt me zo bijzonder!
Goede morgen lady's! Onewish: spannend weer bij jullie....duimen draaien. @kaatje: nee die drang heb ik niet nooit gehad ook. Ook niet bij koen ik vond en vind zo'n echo echt veels te duur. En zo'n gipsbuik nooit behoefte aan gehad al heeft mijn vriendin het wel gedaan en die heeft er een prachtig "kunstwerk" van gemaakt wat bij hun in het trapgat hangt (erg groot trapgat) zal wel kijken of ik er een foto van heb ergens. En die angel sound heb ik hier op zp gekocht van een meisje voor 5 euro. Nooit spijt van gehad. Ik heb alleen geluisterd de weken dat ik de baby nog niet voelde nu geen behoefte aan omdat ik hem dagelijks voel. En bij de zwangerschap van koen ben ik heeeeeeeeeel blij geweest dat ik hem had omdat ik de laatste 5 weken steeds geen leven meer voelde. Dan was het wel erg fijn om even te checken voor ik weer naar het zh moest voor een ctg. Dan wist ik in elkgeval klopt het hartje nog.
Ja ik kan me dat goed voorstellen Marjan, dat je dan af en toe even wilt luisteren. Tsja zo'n gipsbuik... het neemt wel veel ruimte in beslag. Zelf heb ik het idee dat als ik eenmaal zwanger ben dat ik alles wil kopen en wil doen wat ik op dat gebied maar tegenkom hahaa. Maar misschien kan ik me beheersen. Vandaag dag 6 en nog steeds vrij veel bloedverlies en vandaag is de buikpijn pas begonnen, erg vaag. Had normaal vandaag al wel voorbij moeten zijn. Nou ja, hopelijk stop ik nu snel met bloeden, want mn bms moet nu weer netjes gaan opbouwen. Als er straks een eitje is, dan moet mn bms ook wel dik genoeg zijn natuurlijk.
Sinds een paar dagen (dus eigenlijk al na de 3e injectie van Puregon ofzo) steeds meer pijn in mijn onderbuik. Met name linksonder bij mn eierstok, maar ook rechts is gevoelig en licht pijnlijk. Af en toe doet het zo zeer dat ik er niet prettig rechtsop bij kan lopen. Zitten gaan is ook pijnlijk. Zou de Puregon gelijk al voor overstimulatie zorgen? Of zijn het gewoon mijn eierstokken die voor het eerst vanaf begin hard aan het werk zijn? Wat denken jullie? Gelukkig kan ik maandag voor een echo, want ik wil het zien! Oh ik hoop dat er twee mooie eitjes zitten. En dat dit geen verloren cyclus is, wat zou dat een kl*** begin zijn van 2012 zeg.
spannend hoor wel balen dat je zo last hebt. ga je toch weer denken he. hoop maandag op 2 pracht eieren.