vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Shirbeuk, word helemaal blij als ik jou banner zie. Zo'n zwemmertje in het groen. :)

MarjanD: ik word minder blij als ik dan weer naar mn eigen situatie kijk. Gisteren megadip in de temp, was 35,8, zo laag is ie echt nog nooit geweest. En nog steeds van die eiwitsliertjes, alleen wel kleine sliertjes. Vandaag temp weer ietsje hoger, namelijk 36,2. En mn ovutesten, die zijn allemaal hetzelfde, lichttttttt. :(

2. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Vpkaatje, leuk om te horen maar mijn kaartje doet wel vreemd hoor!
    Ik zal hem er even bijplakkken,oh ja en die ovu testen snap ik ook niet ze lijken bij mij constant positief 's morgens en 's avonds.

Hoe is ie bij jou en je kaartje??

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Shirbeuk...kan een innestelings dip zijn.

Anders zou ik het ook zo niet weten.

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shirbeuk, ik had 2 december zo'n slijmkloddertje, wat meestal aankomende eisprong betekent? In ieder geval... nog altijd geen positieve test. Was vanmorgen strontmisselijk, ben blij dat ik temp en test, anders had ik nu alweer een zwangerschapstest gedaan en ben echt niet zwanger! Ik zal mn templijstje er ook even bij doen.
    Jou tempkaartje is idd heel apart. Fertility Friend heeft ook nog geen eisprong gedetecteerd he. Geen rode lijntjes zeg maar. Na eisprong moet je temp minstens drie dagen hoger zijn dan de rest van je kaartje. Dat is niet echt helemaal het geval. Wel kan je vijf dpo een tempdip hebben door innesteling, maar daarna moet je temp wel weer stijgen. Dus het is even spannend. Temp goed in de gaten blijven houden. Laat je je kaartje af en toe nog even zien, kijken we met je mee.

Hier de mijne:
    30f4f0 Ovulation Charts

De slijmklodder, de enorme tempdip en de andere vruchtbare tekens zouden toch wel een eisprong aankondigen lijkt me. Maar ja, dat denk ik al weken ;)

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shirbeuk, heb je ook een foto van je ovutesten? Ben ik ook erg benieuwd naar. Ze kunnen wel enkele dagen donker blijven hoor. Dat kan wel 2 a 3 dagen duren.

6. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi vpkaatje,

Die slijmdraad had ik ook een paar keer maar ik weet niet zo goed hoe ons lichaam in elkaar steekt, om gek van te worden he!!

Hier mijn ovutesten! vandaag weer donkerder staat alleen nog niet op de foto.

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje echt supervaag inderdaad. Het kan zijn dat je wel genoeg lh in je lichaam had maar NET niet genoeg om je eitje te laten springen. Dan probeert je lichaam het later nog een keer.
    Die van 2 december was megapositief, aangezien je je strookje andersom op hebt geplakt...

Zo veel positieve ovutesten achter mekaar, je zou bijna denken dat je zwanger bent...

8. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    vpkaatje, die testen die ik heb omgedraaid zijn van een ander merk en komen uit een casette, dus de controlestreep zit aan de andere kant vandaar!

Ik denk dat mijn ei er nog aan moet komen, maar het is wel vaag dat ze allemaal bijna positief zijn.

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou die van 6 december is toch wel donkerder dan de controlestreep toch? Als de teststreep donkerder is dan is ie pas echt positief. Het is idd heel erg apart dat ze zo lang donker zijn bij jou. In ieder geval... hij zit er echt wel aan te komen!
    Waren die van mij maar zo donker! Dag 65 nu... denk dat die van mij voorlopig nog niet komt.

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hmmm lekker vaag shirbeuk....maar lijkt mij dat die ene positief is....

@VPKaatje: Hoop voor je dat je snel ongi word want dat ei geloof ik nu niet meer in. Maar waarom ga jij niet even naar de HA? Ik mag als het weer zo lang gaat duren naar de HA en dan krijg ik een middeltje om mn lijf soort van te resetten...

@HIer: Ik denk dat ik ongi ga worden...Ben nu ziek dus heb niet getempt maar heb af en toe roze bij het afvegen....Helaas geen eisprong gehad deze maand...wie weet volgende keer...

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MarjanD: Ik heb al overlegd met de huisarts. Mijn schildklier werkt te langzaam en dat zorgt misschien voor de lange cyclussen. Ik krijg er eerst medicijnen voor (voor de schildklier) en dan is het afwachten.

Wat voor middeltje is dat dan eigenlijk?

Dus je denkt niet dat ik nog een eitje krijg :( Nou ik heb er zelf ook een zwaar hoofd in intussen....

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja weet ook niet welk middel het is maar de vorige keer zei ze dat als het weer zo lang zou duren ik iets zou krijgen dat het soort van reset en dat de meeste mensen bijna direct daarna zwanger zijn....

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh en dat kan de huisarts zo meegeven zonder eerst naar een gyn te gaan? dan ben ik toch wel benieuwd naar dat middeltje

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja ze zei dat ik naar haar mocht bellen en dat zij dan zou zorgen dat het bij de apotheek klaar lag. Moest wel zorgen dat ik 100% zeker wist dat ik niet zwanger zou zijn...

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ik lees weer even met jullie mee.
    Inmiddels zit ik ook alweer over de 100 dagen te wachten op een menstruatie. Begin er zo zat van te worden.
    Afgelopen week werd ik steeds misselijk tegen de tyd dat ik honger begon te krijgen. Ik heb dit ook by myn vorige twee cyclussen gehad, en toen werd ik binnen 1 a 2 week ongesteld. Er is nog geen verandering in mijn temperatuur, dus vrees dat er niks gebeurd. Herkent iemand dit? Die misselijkheid? Heb er vandaag trouwens totaal geen last van gehad.

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke MarjanD dat is mooi! Zou wel even erop zoeken online, want heb wel e.e.a. gelezen over zulke middeltjes en niet iedereen is er zo happig op.

Rrianne, hmm irritant he! Zeker omdat je hiervoor vele kortere cyclussen had. Ik was vorige cyclus niet misselijk, alleen een weekje na de eisprong. Nu ben ik al twee dagen misselijk. Met name 's ochtends. Zit nu op dag 65, maar heb ook nog geen eisprong gehad ofzo. Mn temp is ook laag, maar mn hele grafiekje ziet eruit als een berglandschap, wisselt enorm. Vaag ook he.
    Wat is dat toch allemaal apart zeg, al die lange cyclussen bij al die vrouwen. Bah!

17. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Zijn mijn cyclussen lang genoeg dat ik er ook bij mag?:)

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    vpkaatje: Waarom dan niet?

@Newlywed: Tuurlijk....

19. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik wilde hier gaan klagen met dag 37....
    Ik zie 105 voorbij komen! pffffffff

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @VPkaatje, Jaaa begin er echt een btje moedeloos van te worden.
    Had me voor genomen er zo min mogelijk mee bezig te zyn, het komt vanzelf. Ik heb het 40 dagen vol gehouden, zo min mogelijk op het forum, niet iedere x tellen hoeveel dagen ik nu al wacht etc. etc. Sinds vorige week heb ik steeds het idee nu wordt ik vast ongesteld, maar er komt niks en er is ook niks aan myn temp. kaartje te zien.
    Mijn temperatuur wisseld ook erg, komt dit komt ook omdat ik niet iedere ochtend op dezelfde tijd temp (ga er niet de wekker voor zetten, daar zyn myn uitslaapochtendjes te heilig voor haha).
    Ben dit jaar in Maart/April gestopt met de pil (ben het alleen niet gelijk de eerste maand nauwkeurig by gaan houden). Maar je zou toch zeggen het nu allemaal wel een btje op orde moet komen.

Komt het vaker voor trouwens, dat je cyclussen eerst redelijk kort zijn en dan in eens een uitschieter van al meer dan 100 dagen?

VpKaatje, Jij bent dus naar de HA gegaan omdat je zulke lange cyclussen hebt?
    Nou hoop dat jy niet aan de 100 toe komt (ook voor de rest die allemaal al zo lang wachten).

Deel Deze Pagina