vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    vpkaatje , nou ik vind ook dat je dan meerdere kansen hebt om zwanger te worden hoor :)
    idd gek dat ze dat zeiden....

ik hoorde vandaag alweer t kan missch dan wel een tweeling worden hoor... ik zij dat maakt ons niet uit, zouden we alleen maar leuk vinden :D

vanmorgen dus fm gehad, rechts 21mm en 18mm links 13mm
    vanavond de pregnyl laten zetten... en nu op naar maandag de iui xxx

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoelaat moet jij maandag op fm vpkaatje?

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Onewish! Weer een nieuwe kans voor je. Alles goed gegaan?

Hier niet... niks veranderd, nog steeds 3 van 11mm en de rest die die kant dus ook al opgaat. Minder spuiten dan kan alles in mekaar klappen. Meer spuiten gaat ervoor zorgen dat alles door gaat groeien. Dus met andere woorden, nu maar hopen dat er 1, 2 of 3 door gaan groeien, dat mijn lichaam gaat kiezen welke doorgaat. En dat de rest dan stil blijft staan. Pff baalde enorm. De gyn had ook wel verwacht dat er in ieder geval IETS veranderd was, mee nee dus. :( Vrijdag weer terug en tot die tijd gewoon 83 eenheden blijven spuiten. Ben niet blij.

En Ingrid, ik denk idd ook dat je gelijk hebt met die twee eitjes, is 2x kans op 1 kindje en natuurlijk wel een iets verhoogde kans op een tweeling. Misschien was ze er met haar hoofd wel niet bij toen ze me dat vertelde. Wel vaag verhaal van haar namelijk.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje thanks meid ja iui nr 4 zit erop!:)
    ahh jeetje meis idd dan baal je...dus ze zijn helemaal niks verder gegroeid?
    nou ik zal flink voor je duimen !

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Onewish en dan nu maar hoopvol afwachten, succes daarmee!
    Hopelijk wordt het nu eens wat he.

Idd niks gegroeid, ben bang dat alles stil blijft staan. Maar ik
    moet echt gaan proberen dit los te gaan laten en niet een korte
    termijn doel te hebben. Als ik uiteindelijk maar eens zwanger
    raak, dan mag ik al in mn handjes klappen. Zo moet ik proberen
    te gaan denken, want anders is de teleurstelling elke keer te
    groot. Pfff wat is het ook wat.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje ja het wachten is nu begonnen, zelf ook nog wel aan de ''klus'' geweest ..

Oke, mijn eitjes bleven ook een keer een paar dagen hangen op 12mm volgens mij.. om vervolgens 4 dagen later weer verder te groeien... dus ik duim voor je meid!
    xxx

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Vpkaatje kan me voorstellen dat je flink baalt. het zit ook niet mee he. Duim flink voor je dat er vrijdag 2 zitten van minimaal 17mm. Ik hoop het toch zo voor je.

Mijn buuf heeft ook een geplande keizersnee gehad vorig jaar. ze zei dat ze hier graag in week 38 de ks doen en vooral bij grotere kindjes en aangezien deze van ons al dik voorloopt zou het maar zo kunnen dat we over 4 weken al paps en mams weer zijn. volgende week vrijdag naar de gyn. Komt nu wel dichtbij allemaal hoor.

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Ingrid, oeeeeeeeh spannend allemaal hoor! Dat schiet al echt op. Ben je er al helemaal klaar voor? :)

Nou jullie horen vrijdag wel weer hoe het ervoor staat met de eitjes-wedstrijd.

9. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    nou Vpkaatje hoest gegaan??

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag zaten er links 3 van 11mm en een aantal die die kant al op gingen. Gisteren zat er nog maar 1 links en die was nu 13mm en een aantal kleintjes. En rechts zat er nu ook nog 1 van 11mm. Dus vaag allemaal. Maandag terug. Blijft spannend pfff zeg.

11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    gelukkig dat er wel 1tje dan wat doorgegroeid is. Spannend hoor. Op naar een kerstkindje

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    jeej gelukkig groeit er toch 1 door kaatje!:D
    xx

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Alles stagneert, niks veranderd ten opzichte van vrijdag...
    moet nu meer gaan spuiten en woensdag terug. Kans dat
    er meer gaan groeien is nu weer groter. Getver ARGHHHHH

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat klote Kaatje. Toch hoop ik dat het er niet meer dan 3 worden. Duimen draaien op volle toeren

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    o meis wat balen. please niet meer dan drie want das weer erg veel. succes morgen! hoop dat het positief is.

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Good news hier. Goh het is ook altijd apart bij mij. Maar in ieder geval... zo had ik er vorige week en maandag nog veel te veel en ze deden ook nog eens helemaal niks. Vandaag (na twee dagen hogere dosering) is alles ingeklapt op 1 na! Die ene is nu 14 bij 15mm dus gemiddeld 14,5. Moet dit nog door blijven spuiten, vrijdag terug en dan als het zo doorgaat vrijdag of zaterdagochtend Pregnyl. Klusadvies meegekregen voor donderdag en zaterdag. Dus ik heb weer hoop! Misschien dan toch nog begin maart zwanger!

En hoe is het met jullie allen?

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    super kaatje!!

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    wauw goed om te horen dat geeft weer moed. ik zal ff hcgtjes verzamelen en je zenden. Onewish voor jou ook een portie.

ik moet vrijdag voor het eerst weer naar de gyn. ben benieuwd wat hij er van zegt. geloof dat ie in 37 er al wel uit mag haha. Buik zit helemaal vol kind volgens mij zo erg heb ik het bij niels niet gevoeld. heb ook mega last van de naden in mijn bekken vooral de voorkant. lopen doet echt pijn net of er mesjes in zitten. nou ja lekker rustig aan doen en af en toe ffies liggen ben blij dat we tv op slaapkamer hebben dan vermaakt Niels zich daar mooi. en kan mams effe liggen.
    Heel oneerbiedig en oneerlijk tegenover jullie maar ben er wel klaar mee. De kleine mag er eruit. Zal ff foto maken van mijn bescheiden buikje ahum en ff posten.

19. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    wat een hangbuikje he hihi.

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeej Ingrid, jeej wat een mooie grote buik zeg en ik snap je wel hoor... zo aan het einde van de zwangerschap wanneer het allemaal niet meer "zo lekker zit", dan ben je er gewoon aan toe om de kleine gewoon in je armen te nemen. :) Doe inderdaad maar rustig aan!

Morgen weer een echo, vind het zo spannend weer. Hoop zo dat dat ene eitje mooi is gaan doorgroeien zodat ik morgen de Pregnyl mag zetten. Ben nog steeds bang voor teleurstellingen, dat het morgen weer mis is. Dat is zo vaak gebeurd bij mij. En daarna hoop ik zoo ontzettend dat ik over twee weken gewoon ook eens zwanger ben. Het heeft me nu echt lang genoeg geduurd. Half februari was het precies een jaar geleden dat ik voor het eerst bij de gynaecoloog kwam en met de clomid begon. Op dat moment dacht ik nog dat het langste wachten er al op zat, dat ik met hulp van de hormonen vast snel zwanger zou zijn. Had op dat moment nooit verwacht dat het A. zo lang zou duren en B. dat ik geopereerd zou moeten worden.

en Marjan en Onewish, hoe staat het bij jullie?

Deel Deze Pagina