Vandaag echo -> 1 mooi groot ei rechts van 19,5 bij 21 mm Links alles klein. Nou wie had dit nou nog gedacht. Ben zo blij. Pregnyl gezet, morgenavond eisprong. 7 Maart vroege test. POSITIEF let maar op!
Ingrid mooie buik! Hier gaat alles goed kaatje, en bij jou ook lees ik! spannend hoor! hier maandag nod...xx
Go Kaatje, Go Kaatje. Ik hoop het zo voor jullie beiden. Super dat het eitje mooi is doorgegroeid. Onewish voor jou ook spannend weer. mag je de puregon nu doorgebruiken?
Oja vandaag bij gyn geweest. alles prima. kleine ligt nog lang niet ingedaald maar ja dat hoeft ook niet. ks wordt in week 39 gepland krijg vanzelf thuis bericht. over 2 wkn weer komen en dan ook naar de narcotiseur. Ga weer voor een ruggenprik.
Onewish spannend weer hoor! Nou laten wij voor de lol ook maar eens zwanger worden deze keer vind je ook niet! Succes Ingrid, oke dat schiet nu dus al echt op. Wauw! Marjan, hoe gaat het bij jou? Hier vannacht ei gehad. Ga ik maar vanuit. Heb nu wel wat buikpijn. Dus zal daar wel mee te maken hebben. Donderdag, vrijdag, zaterdag geklust... dus moet goedkomen vind ik.
OOOOOO spannende dag Onewish! Weet je al wanneer je wilt testen?? of wacht je eerst een paar dagen af.
Yep maar vind hem veeeeelste licht voor op nod... Dus denk gwn door naar de volgende ronde,,, als ik van de week niet ongi word test ik wel weer... maar ga er vanuit dat ik ongi word Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! dit was hem vandaag. x
Dat was een test midden op de dag. is minder geconcentreerd he. O meid ik hoop het voor je hoor. Zou toch geweldig zijn een keer. en streep is streep zeggen ze dan is er wel iets anders krijg je geen streepje hoe ligt die ook is. maar doen moet ie wel goed blijven zitten. Misschien woensdag een ochtend testje doen als je zo lang kunt wachtten. Meid ik duim voor je.
Gossiemikkie Onewish, je hebt wel es gezegd "ik plas streepjes". Nou je hebt het weer eens voor mekaar hoor. HEEL VEEL succes!!
Tsja wel oke eigenlijk, wachten hier met (on)geduld. Zit nu 3dpo, dus het schiet niet op. Vrijdag innestelen en 7 mrt vroege test ofzo. Probeer in ieder geval niet eerder te testen. Heeft toch geen zin met die Pregnyl. Heb al wel iets meer rust dan eerdere cyclussen. Tis en blijft spannend.
Blijft spannend tot het gelukt is. En dan nog blijft het spannend...gaat alles,goed blablabla. Duimen draaien meiden!
Hoe gaat het bij jou Marjand kun je het nog een beetje volhouden? Al bijna 30 wkn. wat gaat dat snel he. Ja je hebt helemaal gelijk alles is spannend. eerst wannneer je zwanger wordt/ bent. en dan blijft ie zitten 20 wkn is alles goed. Ik denk dat we van dat bezorgde nooit weer afkomen want zelfs als de kleintjes geboren zijn zijn we nog bezorgd of alles goed gaat. Onewish weet je al meer? ben wel nieuwsgierig hoor?