Spannend Onewish, maar dus nog geen spotting en een licht streepje op je test, dat geeft toch hoop. Succes!! Ik ga dinsdag een vroege test doen. Ben er echt een stukkkkk minder mee bezig dan andere keren.
thanks kaatje! maar ik vind het eigenlijk niet zo spannend meer, ''denk'' echt dat ik gwn ongi word... maar we zullen t zien.. & anders volgende week toch nog maar een testje als ik het deze week niet word.. Oehh spannend, welke dag zit je dan? zal voor je duimen xxx
O onewish dat je je kunt inhouden ik had er allang weer testen tegenaangegooid. geen bloed geeft moed he. Wisseling van de wacht lijkt me een goed idee. Bij mij de kleine eruit en bij jullie beiden een kleintje die zich goed vast houdt!!
Ingrid haha wel moeilijk hoor, maar komt ook omdat ik zelf een voorgevoel heb dat t niet raak is.. maar alles kan he nog even geduld , vandaag of morgen ongi, denk ik... xx
Getsie toch balen Onewish!! En het blijft apart hoe jij elke keer toch streepjes piest. Nou ik hoop dat ik over een paar dagen ook twee streepjes pies. Het is en blijft spannend. Mijn LF duurt maar 11 dagen altijd, dus als ik woensdag nog geen spotting heb; dan blijf ik hoop houden.
Als ik vorige week zaterdag rond 23 a 0.00 uur mijn eisprong heb gehad. Dan zit ik vandaag toch eigenlijk nog maar op 7 ipv 8dpo?
Hmm zo balen Onewish, hoelang moeten wij nog wachten? Succes met deze cyclus! Morgen voor mij dus 8dpo denk ik idd.
Dankje meid, Tjah dat kan niemand ons zeggen...helaas! Maar ik heb t gevoel dat het wel eens snel zo kan zijn hier, gwn echt een soort voorgevoel.. zo raar. Mja.. ik ga me er ook een beetje minder mee bezig houden, heb veel afleiding komende weken, krijg nieuwe meubels en wil alles ff verven..behangen... We zien t wel, is nu mijn instelling, ga niet meer zitten mokken als het niet zo is... zonde van mijn tijd, t leven is al zo kort... xxx
Knap dat je zo positief bent Onewish. Thats the spirit. Lekker afleiding zoeken. Leuk lekker je huisje opknappen en opfrissen. Ik kan niet wachtten om lekker weer de tuin in t ekunnen om te rommelen wil paar planten en struik eruit gooien en een klein moestuintje maken met een appelboompje. Lijkt me zo leuk voor Niels. Ik heb trouwens een datum gekregen!!! Heb vanmorgen maar eens het ziekenhuis gebeld of er al iets bekend was. yoepie het aftellen is begonnen.