leuk hoor een moestuin! heeft me moeder ook! ja ben weer helemaal in de positieve vibe hopelijk houden we dat zo vast...xxx
haha nee niet 9 mrt dan moet ik naar de anestesist en naar de gyn voor contr het wordt week 39 dat de ritssluiting open gaat hihi
Ingrid, goh komt echt heel dichtbij he. Wauw, denk je trouwens wel eens terug aan de tijd dat je net als Onewish en ik hier over eitjes aan het praten was? Ben je er echt helemaal klaar voor nu? En Marjannnnnnnn hoe gaat het bij jou? Onewish goed van je ja, dat positieve! Ik moet zeggen, bij mij is het wat wisselend. Ene moment denk ik, ach het komt vanzelf. doe nu een hoop dingen die ik dan waarschijnlijk niet meer zo snel doe... het wordt dan toch anders. En daar kan ik ook van genieten. Andere momenten voel ik zware frustratie... en onzekerheid. Ik zit vandaag 9 a 10 dpo. Niet helemaal duidelijk. Heb een test gedaan en die was spierwit. Verder voel ik niks bijzonders. Vanmorgen mij temp es gemeten en die was 36,8 nou ja.. dat is ie eigenlijk altijd na mn eisprong. Die is 36,7 wanneer ik ongesteld wordt en daarna zakt ie pas naar 36,6 en 36,4. Het zegt dus nog helemaal niks. Al was ik wel teleurgesteld en vrij zeker van mn zaak toen ik die witte test zag. Veel vrouwen testen toch al met een zeeeer licht streepje. Ben het traject spuugzat... straks weer elke keer naar de poli in onzekerheid, elke keer die injectie en dan ook nog het probleem van het Pregnyl tekort bah allemaal.
Ingrid ahaa oke! spannend hoor , bijna je kleintje in jullie armen! Vpkaatje, Jij heb ook pregnyl gehad toch deze ronde? wel fijn dat ie dan 10dpo omowit is... En dat anderen dan al streepjes hier hebben, wil niks zeggen hoor meid, want sommige hebben pas een vage streep op nod! dus daar moet je niet naar kijken... elk lichaam is anders, en het komt voor ons echt ook een keer goed, wij houden ook een kleintje in ons armen over een tijdje.. dikkekus!!
Ja ik denk nog steeds wel eens aan die tijd terug hoor das nog maar 9 mnd geleden dat ik in die frustrerende tijd zat. Ben er wel erg achter dat het echt een zegen is en een geschenk/ wonder dat je kinderen mag krijgen. Want het gaat echt niet vanzelf zoals sommige mensen wel eens denken. Ik heb gewoon mega geluk gehad dat ik na 2 behandelingen clomid al zwanger was. en nu ben ik al hoogzwanger. en dat we gewoon nr 2 al krijgen. De verhalen van jullie houde me el met beide benen op de grond hoor. Ik had net zo goed zelf in die situatie kunnen zitten. Maar ook al is de kleine geboren ik blijf hier met jullie kletsen hoor. en een hart onder de riem steken want dat is iedereen die een kinderwens heeft en het niet van een leien dakje gaat gewoon hard nodig.
Ingrid, idd lief berichtje! En ik vraag me af hoe het met Marjan gaat.... Gisteren op een test leek ik een heeeeeeeeeeeeeeeeeel dun lijntje te zien op de testlijn. Ook mijn man zag het. Vanmorgen echter is mijn temp van 36,8 naar 36,6 gezakt. Nog een test gedaan voor de zekerheid -> spierwit. Ongesteldheid niet doorgebroken. Gebeurt meestal wel de dag van lagere temp. Maar zal morgen wel komen denk ik. Heleboel slijmverlies en 1 pieppppklein sliertje rood zonet. Meer nog niet. Maar die lage temp en die witte test zegt me genoeg. Vandaag 11dpo. Andere keren had ik 10dpo roze bij afvegen en brak het 11dpo door. Nu dus 12dpo. Baal enorm dat ik weer verder moet in het traject. Hoe lang nog he....
Ja idd balen, maar ik kan me toch al helemaal niet voorstellen hoe het is om zwanger te zijn en om een kindje te hebben. Dit kon ik altijd wel, lijkt net of het steeds verder weg lijkt te raken. Zelfbescherming. We gaan weer verder. Dinsdag startecho en dan maar weer met prikken beginnen. Heet dit nou loslaten? ...
Meid ik vind dat je je droom nooit moet loslaten. Misschien wel zelf bescherming maar nooit loslaten hoor. Je moet vertrouwen houden ook al is het zo moeilijk.
Ik ben trouwens vrijdag goed bevonden voor de ks. mooi met ruggenprik kan dus alles mee maken. Ik zou geen drup bloed willen missen Heb er gewoon zin in. de gyn kon zich trouwens erg voorstellen dat ik voor een geplande ks ging. Vrouwen van mijn lengte 185 die zo'n toeter hebben die dragen meestal een groot kind dus k ffies blij dat het een ks is.
Nou idd Ingrid! Goh wat spannend allemaal zeg! Wat een mooie vooruitzichten... elke dag is er weer eentje dichterbij dat je die kleine in de armen kan houden wauw! Onewish tsja we moeten wat he... maar moet zeggen de ongiweken worden wel steeds zwaarder. Die endometriose is echt zo ellendig, heb een hele ochtend op bed gelegen vandaag vanwege de pijn. Na wat naproen zakt het gelukkig weer iets af. Maar het is wel iets waar ik steeds erg tegenop zie. Mogelijk nog een keer onder het mes om die haarden weg te laten halen. Waar is onze Marjan toch gebleven?! Hoe zou het met haar gaan?
hey meiden hier net trg van fm cd 10 rechts 2 van 12 mm en 10mm links 2 van 9mm nu woensdag cd 13 trgkomen voor fm xx
Oeh Onewish dat wordt dus spannend... succes woensdag. Ik dinsdag startecho en dan weer met prikken beginnen als het goed is. En dan heb ik denk ik volgende week maandag mijn eerste fm weer. Hopelijk een wat betere cyclus dan deze afgelopen keer en natuurlijk met een betere afloop.
Heb even contact gehad met Marjan en ze zal binnenkort wel weer even op het forum verschijnen moest ik laten weten.
wel alles goed met Marjan dan? Ik hoop het die gaat ook al mooi richting verloftijd. Mooie start echo onewish! Mams vanmorgen weer even geweest helpen poetsen hihi wat is het toch een schat!
Fijn dat je zo'n lieve moeder hebt Ingrid, heb je ook een goed voorbeeld gehad! Marjan voelde zich wat onrustig, verder was wel alles goed hoor. Ik moet zometeen weg voor een startecho. Vanavond als het goed is dan beginnen met prikken.