ik ga volgende week naar de gyn, meer omdat ik ook medicijnen gebruik voor ziekte v crohn. De medicijnen mogen geen effect geven op de cyclusduur, dat is meer van het ontpillen, maar toch mocht ik nu al heen van de ha. Dan kan ik meteen alles vragen naar haar, ook van ovutetsen die weken achter elkaar posi blijven(ik zie dat ik niet de enige ben met dit verschijnsel) en of je gewoon na 6 weken ook nog een gezonde eisprong kan hebben.... Dat post ik dan natuurlijk ook weer hier!
overigens helpen bij mij de etos zwanger worden pillen wel.. mn ongi is beduidend korter en minder hevig dan vorige keren.. nu hopen dat de eisprong eerder komt!!
MarjanD: nou omdat het dan nog steeds geen echte menstruatie is... op zich lost het niks op, tenminste daar heb ik ook al es over gelezen op forum. Maar wie weet... zelf weet ik soms ook niet meer wat wel en niet goed is. Newlywed: wees welkom Ben benieuwd wat de gyn zegt. Van de een hoor je dat het dan een oud eitje hebt en van de ander hoor je "een eitje is een eitje", kan sowieso bevrucht worden. Nou ik ben echt benieuwd. Rrianne, ik lees het af en toe vaker dat er cuclussen van 100 tussen zitten. Erg rot zeg! Ik zit nu ook al op 80. Dus ga die kant ook langzaam aan uit en mn tempkaartje is hartstikke in de hobbel. Ik heb de huisarts niet echt specifiek gebeld vanwege de lange cyclussen. Mijn schildklier word al langer in de gaten gehouden en die is nu echt minder aan het worden. Heb toen wel genoemd van mn cyclus en dat kan daar dus wel mee te maken hebben. Toch raar dat er sommigen zijn met continue positieve ovutesten. Dat kan drie dingen betekenen: 1. zwangerschap 2. een eitje wat steeds NET niet genoeg lh heeft om te springen en het telkens weer probeert 3. bij pcos kan je ook verhoogde hoeveelheden lh in de urine hebben Bij mij al drie dagen dezelfde temp (36,2) en wederom een licht testje. Mn baarmoedermond is wat lager. en heb redelijk wat slijm, maar niet helder.
Tja VPKaatje, weet het ook niet meer....Ik heb 3 dagen wat oud bloed gehad bij het afvegen maar ben verder niet ongi geworden weet ook niet meer wat het is hoor...Zit inmiddels op dag 44 en nog niet echt ongi geweest of denken jullie dat dat oude bloed bij het afvegen een ongi was??? Nou je nog een paar dagen en dan ga ik gewoon weer eens bellen met de HA.... Hoe is het verder hier?
Ach Moon jouw banner geeft goede moed.... Iemand een idee over mijn ongi of niet? Vanmorgen was mn temp 36,7 gister 36,6....Kan ook zijn dat de ongi er nu aan zit te komen....Weet het ook niet hoor....
Hmm Marjan, lastig in te schatten. Oud bloed kan innestelingsbloed zijn. Dus week na het oud bloed zal je toch een ongi of een positieve zw.test kunnen verwachten lijkt me. Heb je een tempkaartje? Dan kijk ik ff. Mijn temp is weer rond het gemiddelde, dus niet hoog en zeker niet meer te laag. Mn testje was gisteren weer ietsssssje donkerder en had hetzelfde onbeschijfbare gevoel wat ik vorige cyclus vier dagen voor mn eisprong had. Vandaag was testje weer licht. Maar ben toch benieuwd wat er deze week gaat gebeuren. Ga nog steeds nergens van uit. Dag 70 alweer vandaag! Pffff Thanks Moon!
hmm Marjan, vaag kaartje en Fertility heeft er geen eisprong in gevonden. Toch lijkt me dat je dag 33 misschien toch wel een eitje gehad hebt. Dan zit je nu zo'n twee weken daarna en dat betekent dat misschien je ongi eraan zit te komen of dat je misschien toch zwanger kunt zijn. Je temp is nu weer net zo hoog als toen je ongi was. En je had dag 33 echt een tempdip. Het is lastig in te schatten zo. Ik zou nog even paar dagen afwachten en temp in de gaten houden en dan evt toch even een testje eraan wagen. Tsja je weet maar nooit. Dit is mijn kaartje: 30f4f0 Ovulation Charts
Och meis wat heb jij een vreselijke kut kaart!!!! Hoop dat er ook voor jou snel wat duidelijkheid gaat komen. Even een flinke ongi voor jou en dan....een mooi ei en dat dan even bevruchten...(klinkt zoooo makkelijk he?) Wacht nog even af.....
Hier net een zwangerschaps test gedaan...geloofde er al niet in maar hij was spier wit....Vandaag weer een temp van eh 36,6 geloof ik. (kan ook 36,7 zijn weet het ff niet uit mn hoofd, maar in elk geval nog steeds hoog) Lekker vaag. Hoop ook op een ei voor jou hoor meis!
Hallo dames, hier nog 1 met onregelmatige cyclus.. Ik wilde ook gaan tempen als ik ongesteld zou worden maar zit nu op dag 43 en nog geen ongi te bekennen... Ik word hier al moe van laat staan 107 dagen! Ach ja we blijven wachten, hopen en testen hihi
Hoi missas, frustrerend he! Wanneer ben jij gestopt met de pil of..? En dit is je hoeveelste cyclus? Mijn eerste cyclus na stoppen met de pil duurde 67 dagen. Ik zit intussen alweer op dag 73. Ik doe ovulatietesten en ik temp en weet dat ik nog geen eisprong gehad heb deze cyclus. Wat wil zeggen dat deze ronde 73+13= 86 dagen al minstens duurt. Word er GEK van! Ik heb me voorgenomen om in februari een doorverwijzing te vragen naar de gyn. Dan heb ik toch wel lang genoeg gewacht vind ik. En dan een traject in van onderzoeken en echo's?
Dag VPKaatje het is heel frusterend maar ja wat doe je er aan. Ik ben in juli gestopt met de Nuvaring. Hier was ik heel erg blij mee. mijn 1e cyclus hierna duurde 61 dagen, 2e duurde 22 dagen en de 3e duurde 21 dagen en nu zit ik dus op dag 43. Ik doe veder geen ovutesten slik wel Etos zwanger worden en ik gebruik www.menstruatiekalender.nl Deze kalender rekent voor me uit wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Wanneer ongeveer mijn eisprong zal zijn en wat mijn vruchtbaren dagen zijn. Eigelijk alles wat je normaal in het klein in je agenda zet kan je hier gewoon neer zetten. Ook evt. symptomen. Ik kan er alles in zetten wanneer ik ben wezen klussen ect. Deze rekent ook voor je uit wat je zwangerschapskansen zijn. Je kan in dit programma ook je temp. kaartje bij houden. Wie weet zijn er hier nog damens die er wat aan hebben! Ik ben er zeer tevreden mee. Je moet zelf maar even een kijkje nemen je kan er namelijk zo verschrikkelijk veel mee. Als er iemand vragen heeft over het programma stuur maar even een PB dan kan ik je misschien veder helpen! Liefs
Nou ja zeg...vandaag weer 36,4...wat moet ik er toch mee. Vandaag dag ehhh 47 en wat een klote kaartje heb ik weer.... VPKaatje. Waarom wachten tot februari? En niet januari?
Marjan, wachten tot februari... omdat ik net medicijnen heb gekregen voor mn schildklier en zou halverwege januari weer bloed prikken en dan terugkomen bij huisarts. Dan bespreken we ook hoe verder w.b. cyclussen. Voor ik om de uitslag kan ben je eind januari, begin februari. Eigenlijk is mn hart er goed voor om eerder een doorverwijzing te vragen, maar goed, laat ik toch maar eerst op de bloeduitslagen wachten. Maar weet niet hoe lang ik dit wachten nog volhoud voordat ik GEK word. Dag 73 vandaag.... Bedankt voor de link Missas, ik zal 'm es bekijken. Hou zelf alles bij in Fertility Friend, maar wie weet voegt deze nog wat toe. Wat betreft de Etos zwanger worden, sommigen hebben er ook negatieve ervaringen mee. Mijn cyclus duurt nu alleen maar langer dan de vorige, maar ja, dat wil misschien niet zeggen dat 't door de Etos pillen komt.