Zoooooo spannend Ingrid, gaat nu echt snel en dan weer beschuit met muisjes smeren. In ieder geval al heel veel succes gewenst, dat alles maar mooi vlot maar gaan incl herstel! Onewish, succes vandaag! Ikke morgen kijken.... wel spannend, want vorige keer zaten er al zoveel en nu met hogere dosering kan t zijn dat er meteen al 1 of 2 doorgaan. Daar hoop ik op. En dan hopelijk woensdag of vrijdag pregnyl.
woow ik had verwacht dat men follikel net 18mm zou zijn!! MAAR hij was al 21,5 mm!! happy!!! vanavond dus pregnyl, om half 1 snachts! das wel minder, want moet dan naar t ziekenhuis, mja... Dinsdag dus om half 3 zaadjes brengen, half 5 iui xxx
spannend meiden. JA ik heb er veel zin in kan niet wachtten tot dat dat kleintje uit mijn buik is. we doen geen beschuitjes hihi. we doen plak cake met slagroom en roze muisjes is een keer wat anders dan beschuit he.
Ingrid Jaa hij was in 2 dagen tijd van 15mm naar 21,5 mm gegaan! logisch dat ik buikpijn had en misselijk was,zij de gyn.. haha jaa dat lijkt me ook veel lekkerder cake met slagroom en roze muisjes!! leuk idee! Die onthoud ik.. haha, vind beschuit ook maar niks. ik ben benieuwd naar je meisje!! xxx
Wat een spanning hier! Onewish succes morgen! Ingrid, vrouw deze week komt ze er gewoon uit! Heerlijk joh! Kaatje succes vandaag! Duimen draaien lieverd! Hier 1 grote klere zooi, badkamer en wc zijn volledig gestript. Overal stof en rommel. Maar als het goed is zit ik er over 2 weken netjes bij
thanks marjan! oke zijn ze bij jullie ook bezig, hier word het ook gedaan volgens mij na de bouwvak.. krijg ook nieuwe badkamer,wc en keuken.!! xx
O Marjan daar zit je nou echt niet op te wachtten bah. Het geluk is dat het mooi weer is, maar vreselijk dan kunnen 2 wkn nog wel lang duren. haha ik vond het al irri dat 3 wkn voor de tijd de nieuwe kleding kast van Niels er nog niet stond hihi. Heeft mijn broer gemaakt van schuttingplanken. dus mijn moeder heeft maar even geholpen met de kleding over gooien en de kast van de kleine uitsoppen en inpakken. hihi goh wat leuk roze kleertjes ( ze wist het nog niet) Ga vandaag maar eens flink weer aan de poets. Niels tot 15.00uur bij de oppas dus moet er van genieten. schoonmaakwoede en nesteldrang tegelijk hihi
Goed nieuws Onewish!! Maar waarom naar het ziekenhuis? Vind je het vervelend de Pregnyl zelf te spuiten? - Ingrid, ja dat is ook zeker leuk. Laatst ergens muisjestaart gehad. Was ook erg leuk bedacht.Ik kan me helemaal niet voorstellen hoe jij je nu zal voelen.... Een fantastisch en ook spannend gevoel. - Marjan, hmmzzzz nou maar beetje af en toe de oogjes dicht en denken aan over twee weken. Vreselijk he zo'n zooi. - Hier beetje net als altijd. Er begint heel langzaam wat te groeien... en mn bms begint alweer op te bouwen. Niet eens een meting gedaan, zo klein. En dat op cd10 met een dosering hoger pff... en mag woensdag fm een keer overslaan, want het gaat toch langzaam. Lekker dan. Vrijdag terugkomen.
Kaatje, nou omdat ik zelf nog nooit heb gespoten zij ze dat ik beter wel even langs kon komen voor de prik en durf et bij mezelf ook niet, en wil ook niet dat vriendje het doet eigenlijk , liever iemand met ervaring hihi xx
vpkaatje. kan me voorstellen dat dat voor je gevoel nog heeeeeeeel ver weg is. een evt bevalling. Vind het echt mega kloten voor je dat die eitjes bij jou niet willen groeien. Wat een frustrerend iets moet dat zijn. Hopelijk zoals bij onewish een groeispurt en dan 2 eitjes ofzo. Laten we dan doen ik bevallen eind van de week en jij 2 mooie eitjes goed! Ik hoop het zo voor je. ik ga extra voor je duimen.
Iui 5 is weer achter de rug , wel ff weer vervelend, omdat ze de tang moest gebruiken zweet brak me uit.. mja this gedaan , nu dus 2 weken wachten x
Nou ladies ik ben vanmorgen bevallen met de ks van een wolk van een dochter. ze heet Elin. Ze weegt 4285 gram en is 55 cm lang. Heb ff internet geregeld hihi. Ze heeft een grote bos zwart haar. kunnen gelijk de knipjes erin hihi. Alles gaat goed moeders voelt zich prima en Elin doet het voorbeeldig. Niels is echt grote trotse broer. Hij slaapt vanacht lekker bij Opa en Oma heeft papa ook ffies rust.
Jeeeeeee Ingrid, gefeliciteerd vrouw! Fijn dat alles goed gegaan is. Nu jezelf lekker laten verwennen. Dikke kus!
Ik heb hier een tijdje ook nog meegekletst en lees eigenlijk nog altijd mee. Wil dus Ingrid van harte feliciteren met de geboorte van jullie dochter Elin! Ontzettend mooie naam (hihi.. ons meisje heet nl ook zo, toevallig!)
Ja ons meisje doet het super goed. heb vanmorgen al gedouched heeerlijk. Vpkatje hoe gaat het bij jou vandaag eimeting?? hoop voor je op goed nieuws.
Ingridddd, gefeliciteeeeeeeerd!!! Super dat het allemaal goed is gegaan en wat een mooie naam!! Lekker genieten nu met je gezinnetje. Hopelijk een zeer vlot herstel. Ben benieuwd naar de eerste foto's. Nog even wachten en dan is Marjan aan de beurt! Hoe gaat ie nu Marjan? en jij Onewish? Vervelend he dat wachten. Vanmorgen uitslag zaadanalyse, vorig jaar was het al goed... nu ter controle na een jaar opnieuw, was dubbel zo goed. Dus daar geen zorgen over. Verder zaten er links 4 eitjes van 11 mm. Dus na het weekend maandag weer terugkomen, zelfde eenheden blijven spuiten en hopen dat er 1, 2 of 3 doorgroeien. Bij 4 is het einde verhaal. Spannend! Met mn man over gehad, maar ook bij 3 gaan we er nog voor. Bij 4 mag het niet, bij 3 zelf kiezen en 1 en 2 is wenselijk. Hij zei "heb er liever 3 dan 0". Hier dachten we vorig jaar anders over. Maar ben blij dat hij dit zegt. Want de kans dat ze dan alle drie innestelen is toch niet zo groot. Afwachten maar weer.