vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Spannend Kaatje. Ik duim voor jullie!

Hier alles 1 grote chaos, maar als het goed is heb ik over een dikke week een badkamer en toilet. Er is nu een stucadoor bezog die we in hebben gehuurd. En die gaat maandag weer verder. En aanstaande donderdag heb ik weer een groei echo. Ben wel benieuwd.

Onewhis....hoelang moet jij nog wachten?

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Kaatje hier gaat alles goed hoor meid,, en met jou?

marjan zit nu 4dpo, dus nog 10 dagen te gaan hihi het gaat redelijk snel om moet ik eerlijk toegeven, met dat mooie weer veel afleiding... en lekker in de tuin bezig, en zitten zonnen hihi
    gaat me goed af deze keer...
    xx

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjan, niks aan he zo in de rommel te zitten, nog even door die zure appel heen en dan heb je een mooi resultaat! En alweer bijna een echo, mooi vooruitzicht weer!

Onewish ja dat mooie weer dat scheelt echt veel. Ik ben ook wat minder met het hele gebeuren bezig nu het buiten weer zo fijn is. Alleen nu begint het aan mn man heel erg te knagen, zijn humeur wordt er niet beter op. Hij geeft aan dat 't door het traject komt. Tsja hoe lang gaan we nog door?

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ja idd het scheelt echt veel :) ben veel vrolijker enz.

ohh okee, das minder dn...
    Tjah wij gaan door tot we ons doel hebben bereikt, jullie ook toch ? :)

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wil wel, maar moet straks alweer een maand aan de pil vanwege mijn vakantie. Daarna gaat mijn gyn weer op vakantie en in de zomer 3 weken. Dus het schiet allemaal niet op. Verder gaf mijn man gisteren aan dat het teveel aan hem knaagt en hij wel graag een pauze zou willen. Tsja dan heb ik weinig keus he. Maar vandaag denkt hij er al weer heel anders over. We gaan nog wel even door, tot de vakantie. En ik vind de vakanties ook belangrijk, ook al is het wel zo dat het dan wel lang stilstaat, maar om nou helemaal niet meer op vakantie te gaan terwijl dit misschien nog wel drie jaren zo doorsukkelt. Dat gaat me te ver. Maar het is continue keuzes maken en het is soms wel es lastig om daarover op 1 lijn te zitten, zeker omdat we beiden ook wel es dubbel zijn met gevoel en verstand. Morgen weer een FM. Spannend. Want zouden er 4 door zijn gegaan of...?

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    vanmorgen lekker thuis gekomen. Wat is dat fijn. en nu tijd om foto's te spuien.

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Trose Broer Niels

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    vpkaatje ja snap je wel meid, maar waarom weer aan de pil in je stopmaanden?

ingrid ahh wat een lieffie, en wat een mooie bos donker haar!
    xxx

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, wat een mooie foto's!!!! :) PRACHTIG!! :) Lekker aan het genieten met zn viertjes nu zeker. Mooi dat je weer thuis bent. En nu druk zeker met alle kraambezoekjes? Of valt het nog mee?

Onewish, ja omdat ik zonder pil geen cyclus van mezelf heb. Dan duurt dat zomaar 3 a 4 maanden. En als ik op vakantie ga kan ik niet injecteren en echo's krijgen. Dus voelt wel erg dubbel, maar met de pil kan ik het tenminste zo regelen dat ik na de vakantie weer ongesteld wordt en weer kan starten in het traject.
    Moet zometeen weer voor FM, vind 't zoooo spannend vandaag.

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Bezoek valt gelukkig nog mee hoor. lekker aan het genieten. het is zo'n makkelijk kindje. vannacht effe drinken bij mama en hup weer slapen.
    ze doet het geweldig en ik heb eigenlijk bijna nergens meer last van. dus lekker naar beneden op de bank bakkie thee drinken.

Vpkaatje spannend joh vandaag. hoop op goede resultaten. en dat ze mooi doorgegroeid zijn.

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje, oke ja dat is zo, maar je kan ook provera krijgen voor je ongi op te wekken toch?
    daar zou ik eerder voor kiezen dan steeds die vieze ''rommel'' van de pil

ingrid fijn dat alle zo goed gaat!
    xx

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish, ik vind juist die Provera rommel. Ik word er erg onrustig, opgejaagd en vooral labiel van. Echt dan jank ik de hele week. Dus voor mij nooit geen Provera weer. Vandaar de pil. Tsja dan is het gewoon kiezen tussen twee kwaden.

FM gehad vanmorgen. Rechts 2 eitjes van 14mm en rechts 1 eitje van 15mm en een heeeeeleboel van 11mm. Woensdag terugkomen.

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, dat klinkt allemaal super! Nou mooi zo doorgaan! Je hebt er lang genoeg op gewacht... nu volop genieten van al dit moois

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    vpkaatje
    oke , ja ieder zen eigen ding natuurlijk, maar de pil komt er hier niet meer in, nooit meer :p

woow!! mooie score kaatje!! duimduimduim!!:D:D:D

xxx

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die Provera komt er hier nooit weer in. Ik ben jankend van mn werk weggegaan, ik was zo labiel joh... en ik kon nooit meer stoppen met huilen... allemaal dankzij die Provera. Nou dan toch echt liever de pil.
    Vind je het echt een mooie score? Ben zo bang dat die van 11mm
    ook weer doorgroeien. Of denk je dat ik er woensdag gewoon
    3 heb van 17+ ? Oehhh wat hoop ik dat zeg.

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ik denk woensdag die van 14 dan 17 , die van 15 dan 18
    en die van 11 , 14 ?

jaa bij mij heeft mijn gyn me gezegd, dat de pil nog zolang in mijn lichaam heeft gezeten... ( bijna een jaar!! ) dus vandaar dat ik daar echt nooit meer aanga, want mijn lichaam heeft daar een beste ''klap'' van gehad....en reageerde daarom altijd zo stom, met die onregelmatige cyclussen...enz

provera nooit gehad, maaar dat klinkt ook niet zo best ...

xxx

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als die van 11 dan maar niet ineens te snel gaan, dan heb ik straks 10 eitjes woensdag. Ben ik beetje bang voor. 3 Is ma en dan gaan we er nog wel voor.

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ging het goed vandaag. :)
    Er zaten links twee eitjes van 19 en 20 mm en rechts
    zat er nog eentje van 16 mm. Verder is de rest allemaal
    heel klein geworden. Zonet gelijk de Pregnyl gezet. De
    gyn zei dat ze dacht dat die van 16mm ook nog wel wat
    doorgroeit nu na de Pregnyl en dat die wel mee zal
    springen. Dus drie springende eitjes. Ze zei dat omdat er
    drie springen, er meer hormoon afgegeven wordt (ik neem
    aan progesteron door drie gele lichaampjes) en dat dat
    de zwangerschapskans vergroot. Verder is er een kleine
    kans op een drieling, maar een zeer grote kans op een
    tweeling. Het zaad van mijn man was vorige week dus weer
    bekeken en was dubbel zo goed als de vorige keer.
    Verder is dit de eerste cyclus na de operatie dat ik geen
    tussentijds bloedverlies heb gehad en mijn bms is
    optimaal. Ik zou zeggen, als ik nu nog niet zwanger
    word, dan weet ik het echt niet meer..

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje spannend hoor meid!
    ik had vorige ronde ook 3 springende eitjes, maar das helaas niks geworden, maar ik duim superhard voor jou dat het wel gaat lukken deze keer!:D

hier 8dpo vandaag...en voel me opzich goed!
    tijd gaat snel om, ook door t mooie weer :) lekker veel te doen!

xx

20. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    VPKaatje wat super de super goed nieuws!!! Ben blij voor je.
    Zou super zijn toch een tweeling. meer dan welkom denk ik. Ik hoop echt dat het nu goed komt en dat jullie beiden zwanger worden. Daar hebben jullie lang genoeg op gewacht! Ik zal dubbel voor jullie duimen.

Hier heeft Elin de gehoor test met glans doorstaan. ze doet het perfect en groeit als kool op mamamelk. alleen die kloven auw! komt wel weer goed hihi.

Gaat het bij jou ook nog allemaal goed Marjan? hoop dat je snel uit de verbouwing bent en kunt genieten tot de kleine er is.

Deel Deze Pagina