Ingrid Fijn dat de kleine meid geslaagd is met de gehoortest Jaa toch, we hebben nu lang genoeg gewacht, maar weet cker dat dit ons jaar word hoor kaatje! xx
Ingrid, mooi dat het allemaal zo goed gaat! Hmmm misschien toch tepelhoedjes gebruiken? En tussentijds goed invetten. Onewish, de vorige keer had je toch wel een positieve test, maar is het foutgegaan toch? Dus je bent na die drie springende eitjes toch heel even zwanger geweest? Steeds zo balen dat het niet blijft plakken. 8dpo al, schiet alweer op. Spanned poehhhh Ik vind het toch wel spannend met die drie eitjes. Heb er elke keer maar 1 gehad. Voelt nu als 3 kansen. Nou ja, we zullen zien.
ja ik gebruik nu zalf voor de tepelkloven dat gaat erg goed! haha en de tepelhoedjes gebruik ik af en toe. als mijn borst goed vol zit met voeding. dat druipt het eruit als ik haar wil aanleggen hihi en dan is het net een schaatsbaan zo glibberig en dan hapt ze dus echt niet goed. en dan is zo'n hoedje een uitkomst. Onewish voor jou al 10 dpo spannend meid.
Ingrid, gelukkig gaat het goed met de zalf. Auw afschuwelijk tepelkloofjes lijkt me. Eind deze nacht eipijn gehad en HOE! Het is absoluut een driedubbele eisprong geweest. Beide kanten deze pijn. Heb nog de hele ochtend napijn gehad en ben op bed gebleven. Morgen 1 dpo. Dus dan kan ik weer beginnen met aftellen. Spannend!!
Dankje Onewish, ik ook voor jou! Driedubbele eipijn, en 3 gele lichaampjes die progesteron aanmaken. Heb echt heeeeeele pijnlijke borsten nu. Heb ik anders nooit last van.
vpkaatje, ik heb toch werkelijk vanact gedroomd dat je zwanger was. van deze poging. stom he hoe kun je bezig zijn met iemand anders haar kinderwens terwijl je de ander eigenlijk helemaal niet kent. haha Ja via ZP. Je was zwanger je wist alleen nog niet van hoeveel. Vaag he. Liefs Ingrid
Wat een fantastische droom Ingrid!! Komen je dromen wel eens vaker uit? Ik heb er een goed gevoel bij. 3 Kansen in 1x. Moet nu toch es raak zijn zou je denken. Heb alleen een afschuwelijk pijnlijke eitjes-sprong gehad. En heb nog steeds pijn in mijn onderbuik. Apart he. Dan is er ook wat gaaaande. Tsja 3 eitjes van zo'n 2 cm die ineens openscheuren, dat is ook niet niks.
haha nee ik heb zulke dingen nog nooit gedroomd. Droom eigenlijk nooit dat er iemand zwanger is of zoiets. Zal wel komen doordat we zelf nu Elin hebben en jullie nog steeds in het traject zitten. we zaten 10 mnd geleden nog in het zelfde schuitje. En ik leef met jullie mee en ben steeds erg benieuwd hoe het met jullie gaat en of de eitjes groeien. Ik hoop toch zo op goed nieuws voor jullie allebei!!
lief Heb nog steeds pijn in mn buik. Als ik er zachtjes op druk, erg pijnlijk onderin. Ook als ik moet plassen, komt er weer een extra vlaag buikpijn opzetten. Dit echt vanaf het moment van die eisprong. Zit vandaag 3dpo. Dus nu de 4e dag met die pijn. Begin me zo'n beetje zorgen te maken. Bedank me van alles. Blaasontsteking? Pijnlijke darmen t.g.v. hoger progesteronniveau ivm 3 springende eitjes? Openknappen van 3 grote follikels etra pijnlijk en na-effect? Hmmzzzz.... over paar dagen mag het gaan innestelen. Spannend allemaal.
Weer een spannende tijd voor jullie. Onewish je kunt bijna testen. Marjan hoe is het met jou schiet de verbouwing al op? Hoe was de groeiecho??? zie dat je verlof hebt of niet of ga tot 36 wkn??
@kaatje: duimen draaien schat! @onewish: hoe gaat het? @ingrid: bij jou alles ok? Doet de kleine het goed? Wat vind Niels er allemaal van zo met Elin? Groei echo was super het lijkt er echt op dat hij "klein" blijft! Verbouwing gaat best goed maar ik ben nog niet klaar om een baby te ontvangen en ik zit in de ww dus mijn verlof (ehh ja in de ww krijg je ook zwangerschapsverlof) gaat in bij 36 weken. Solliciteren is zo zwaar niet :-D Reageer ff vanaf mn phone dus zal de volgende x de laptop erbij pakken dan reageer ik wat uitgebreider.
o he bah ww is ook niet leuk. Zou wel fijn zijn als de kleine nu klein blijft een 6 a 7 pond is ook leuk. Hier gaat het super goed Elin is vanmorgen in de tummy geweest hihi ze valt dan zo in slaap. ze vind het heerlijk daarna weer lekker slapen.
Ingrid Volgens mij is Niels heel trots, zo op de foto te zien Leuk hoor! Het lijkt me ook een supertijd om nu een kleine te krijgen, je gaat het mooie weer tegemoed. Onewish, vandaag je NOD. Spannend hoor. Ga je testen of wacht je af? Marjan, wel balen dat je juist nu midden in de verbouwing zit. Hopelijk gaat het allemaal vlot en is het ruim op tijd allemaal klaar, zodat je echt kan genieten en kan gaan aftellen voor het ontvangen van jullie mooie beeb! Buikpijn lijkt met de dag iets minder te worden, ga er dus nu toch in geloven dat het met de eisprong te maken heeft gehad. 4Dpo, dus duurt nog wel ff.
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! heb getest spanennd
heb gebeld voor bloedprikken word later gebeld of t mag ff overleggen met gyn / alleen wel andere gyn de mijne is er pas donderdag weer. pff spannend dit, bibberbibber
@kaatje: tja balen is het niet echt hoor. Ik wil zelf graag dat het gedaan is voor de baby komt. Anders gebeurd het weer niet. Maar ik heb gewoon totaal niet het idee dat ik over 40 dagwn ben.uitgerekend