vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Spannend vrouw! Hoe snel heb je dan de uitslag?

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    als ik mag bloedprikken denk dezelfde dag?

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh das lekker. En weet je al meer?

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    heb bloedgeprikt, morgen uitslag

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    onewish ik duim voor je!!!!

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hoelaat kun je bellen vandaag?

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish, jeej alweer een streepje, hopenlijk eentje die steeds donkerder wordt deze keer!!

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    bloedtest is negatief?
    maar zie album , mijn testjes..?
    snap t nu helemaal niet meer..
    xx

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish, heeeeel apart. Is het niet zo dat jij standaard om wat voor reden dan ook vals positieve testen krijgt? Misschien eens een ander merk proberen? Dit is wel heel irritant zeg!!

Hier intussen 6dpo... duurt toch altijd lang dit wachten...

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Raar hoor dat er toch echt wel een heel licht streepje op je testen te zien is. Hmmm ja misschien wel idee andere testen gaan proberen want nu heb je er dus ook niks aan. wordt je voorzichtig blij en krijg je weer een domper. bah

vpkaatje 6 dgn dpo alweer. ja voor jou gaat het waarschijnlijk allemaal veel te langzaam maar ik denk dan 6dpo alweer wat gaat dat snel net als Elin 2 wkn alweer waar blijft de tijd.
    Maar moeten wachtten voordat je kunt testen duurt voor je gevoel wel 100 keer langer.

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik wel es ergens gelezen dat er vrouwen zijn die met die kruidvat 2 voor 5 euro altijd een tweede streepje hebben. Ik heb er overigens nog nooit een tweede streepje mee gehad.

Elin alweer twee weken, ja jeetje dat gaat idd snel! En ja 6dpo is op zich ook alweer vlot moet ik toegeven. Weet nog goed dat ik bang was dat er 4 eitjes zouden zijn en nu zit ik alweer 6dpo. Ben zo benieuwd. Als het deze keer niks wordt, dan is het een driedubbele domper. Heb er zo'n goed gevoel bij dat ik nu 3 kansen heb, moet er gewoon in ieder geval 1 zijn hoor vind ik.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ingrid 12dpo was ie nog spierwit ?
    Dus daar kan t niet aan liggen dan...

Vpkaatje spannend meid al 6dpo! bijna op de helft..

13. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hmm iderdaad heeeeeeeeeeeeeeeel vaag raar want als ie omowit was zou je toch denken dat er wel iets is geweest. maar niet goed heeft ingenesteld. lijkt me erg frustrerend.

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, zeer zeer vaag!

7dpo nu... vanmorgen temp weer es gemeten. Normaal is ie altijd 36,8 na mn ei... vandaag was ie ook 36,8. Maar uhhh 1 verschilletje, heb nu drie eitjes gehad ipv 1. Dus drie gele lichaampjes, dus dubbele hoeveelheid progesteron, dus toch ook hogere temp? Nu begin ik me weer zorgen te maken. Is mn eisprong wel goed geweest? Is er misschien toch maar 1 goed gesprongen? Mn man heeft er deze ronde geen vertrouwen in; vertelde hij me zojuist. Nou DAT geeft de burger moed zeg. Pff

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    volgens mij maakt dat voor je temp niet uit hoor. je lichaam reageert denk ik altijd hetzelfde. ik had steeds dubbele eisprong maar ook geen giga hoge temp daardoor of zelfs maar verschil met 1 eitje. volgens mij had onewish dat ook niet toen ze een driedubbele eisprong had.
    ik duim, dans en hoop het heel erg voor je dat het deze ronde goed komt.

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk over die temp. Vandaag 8dpo toch al eens een vroeg testje gedaan. Kon het niet laten. Dan lees je weer es wat en dan staat er "op 8dpo al een vaag streepje". Ik wil ook zo'n vaag streepje op 8dpo, maar helaas, witter dan wit. Pff

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje meis niet testen op 8 dpo!
    maar alles kan nog !:D

xxx

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik snap het helemaal hoor je wordt er zo mieters onzeker van. En als je er testen hebt liggen wordt je er gewoon naar toegezogen. Die drang om te testen is dan gewoon heel erg. Had ik ook de drang was weg als de testen op waren haha hoezo psyche.
    Maar 8 dpo is wel errug vroeg. en als alle drie eitjes innestellen wil nog nog niet zeggen dat je ook vroeg posi test helaas.
    elk lichaam werkt anders er is helaas geen standaard voor. haha maar dat weet je zelf eigenlijk ook wel. hihi

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt jullie hebben helemaal gelijk beiden en dat weet ik ook wel hihi maar ja idd die testen die huilen net zo lang tot ik erover heen pies. ;) Dan zijn ze tevreden. Dus ja waarom langer pijn laten lijden. Ehhhhh tis ook wat. Idd 8dpo is nog vroeg, maar er zijn best veel meiden die dan al positief testen. Eigenlijk heb ik er helemaal niet zoveel vertrouwen meer in de laatste dagen. Ik bedoel, ben al bijna twee jaar steeds niet zwanger, waarom dan nu wel ineens?

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    vpkaatje ohh wat kan ik me dat goed voorstellen meid, ik denk nu ook zo, stom he :(

maar kom op meid, wij kunnen het ook cker wel!

Hier ook ongi vandaag, maandag naar de gyn
    x

Deel Deze Pagina