Getsie Onewish en wat ga jij doen volgende ronde? Toch andere testen? Ik heb er es op zitten zoeken en er zijn idd meiden die wel eens positief testen met die van de Kruidvat en dan niet zwanger blijken. Er is niks frustrerender dan dat. Ik bestel altijd de dipsticks van Sensitest. Goedkoop, duidelijk, leveren snel.. Ik denk dat ik vanaf nu wel elke dag een test doe. Heb er genoeg om elke dag 1 te doen tot m'n evt ongi. Ik begin meestal al met spotting op 11dpo en dan eind van die dag of dag erna breekt t dan door. Dat zou dan dinsdag zijn of woensdag.
dacht ik ook altijd hoor van waarom nu dan wel maar dan dacht ik andere kant ook weer maar het moet toch ook een keer raak zijn. dat MOET gewoon!!! Op een dag dan is het zo. Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet meer denkt na 2 jaar proberen zwanger te worden.
Jaa denk dat ik testen ga bestellen voor volgende keer. idd ingrid eens is het raak, maar wanneer, ja dat weet niemand...maar this wel frustrerend...elke keer weer die hoop en dan die klap
Idd Onewish, die hoop en dat vertrouwen wordt wel telkens ietsje minder moet ik zeggen. Want de keren dat het er wel weer flink is, is de teleurstelling ook weer groter. Ik begin nu toch te twijfelen aan mijn tip van de Sensitest. Want ik heb vandaag (9dpo) dom-dom-dom weer een testje gedaan. Ach ze zijn zo goedkoop maar nu is er een heel dun lijntje te zien, beetje zo dun als een penstreepje, maar dan ook iets meer naar links dan waar ik de streep verwacht. Aan de ene kant denk ik dan hup ding aan de kant, is een foutje, maar het streepje blijft me toch boeien en blijf 'm er elke keer bijpakken. Hmzz eigenlijk zou ik gewoon nod af moeten wachten, maar ik ken mezelf, doe morgen toch weer een test. Temp zegt verder niks, is nog steeds stabiel 36,8 die zakt toch pas de dag van ongi. En 9dpo is daar te vroeg voor. Meestal 11dpo. Nou maar weer afwachten. Ingrid jij en Marjan zijn wel het bewijs dat het heus wel een keer lukt Enige verschil is dat jullie al wisten dat jullie het konden, omdat jullie al een kleine hadden. Ik heb geen idee of mijn eicellen wel goed genoeg zijn om uberhaubt ooit zwanger te raken etc. Pff
spannend kaatje! ben toch wel een beetje benieuwd naar je test! kan je een fototje maken? Jaa idd als we maar wisten dat we ooit kindjes zouden krijgen dat het ooit zou lukken dan was het allemaal wel wat draagbaarder ... maar heb goed vertrouwen en hoop dat t ons ook gaat lukken hoor! xxx
Ik zal snel proberen een foto te maken. Mijn man zit nu te wachten, gaan er nog even uit. Fijne Paasdagen jullie allen! Denk trouwens wel dat foto lastig zal zijn, omdat 't maar zo licht is. Tis maar goed dat we nog even weggaan, kan ik tenminste niet de hele tijd naar die test kijken haha.
oeeeee zooooooo herkenbaar dat testen loeren. en maar weer kijken of er iets veranderd is. vooral als je iets ziet al is het zooo vaag. Dat deed ik dus ook Ja je hebt gelijk hoor het scheelt voor Marjan en mezelf dat wij wisten dat het kon doordat we al een kindje hadden. dat scheelt giga veel. Je weet dat het kan. Voor jullie is het nog frustrerender dat het nog steeds niet lukt. kan me voorstellen dat dan de hoop en het vertrouwen dat het ooit gaat lukken per ronde die niet lukt wel minder wordt. Dikke Knuffel Ingrid
Temp gezakt naar 36,7 dat gebeurt altijd 1 a 2 dagen voor het doorbreken van mn ongesteldheid. Toch nog wel even testje gedaan. Was nieuwegierig naar dat penstreepje. Ook deze had zelfde streepje, ook teveel naar links en heel dun. Is toch het beruchte indrooglijntje denk ik. In ieder geval, verloren ronde Nog 1 kans en daarna aan de pil wegens vakantie.
ahh wat balen kaatje! had echt goede hoop voor je Hier net trg van de fm, alles goed, weer beginnen met clomid100 x
Ik dacht dat ik sterk was.... maar nou zit ik hier verdorie toch weer een potje te janken, bahhhhhhhh waarom nou toch!
Ah lieverd toch. Het is gewoon ook allemaal kut, oneerlijk en stom.En huilen vind ik heel normaal hoor. Dat stomme wachten wat jullie moeten door maken is gewoon dikke shit zooi! Een hele dikke knuffel van mij voor jou! Enne je weet me te vinden als je je ei kwijt wil. Mijn telefoon is altijd in de buurt. Dikke kus!
O meis, hoe sterk je ook bent huilen is normaal he. bedoel het is niet niks wat je allemaal moet doorstaan voor een kindje. Meid ik vind je hartstikke sterk ik vind het knap hoe je het allemaal doorstaat.
Thanks jullie beiden! Vind het zo super dat jullie hier gewoon nog steeds voor ons zijn!!!! Temp is vandaag verder gezakt naar 36,6. Ik temp niet standaard meer, maar vanaf 9dpo vind ik het wel handig, omdat ik dan op 9dpo kan zien wat mn na-ei-se-temp is en dan vanaf 10dpo hij meestal al gaat zakken. Dan hoef ik ook die laatste twee dagen geen valse hoop meer te hebben. Gisteren is 't beetje rood alweer begonnen. Vandaag zal het wel doorzetten. Nou ik weiger om vrijdag voor een startecho te gaan, ik wil het niet. Ik ga morgen bellen en zeg dat ik niet kan. Ik wil maandag pas heen en vraag of ik voor die paar dagen vast maar gaan prikken en mocht er dan maandag toch een cyste zitten, dan stop ik gewoon gelijk. Heb dit eerder 1x zo gedaan. Zeg gewoon dat ik echt niet kan. (Was een tip van mn man, zodat alle ellende maandag pas begint en ik even tot mezelf kan komen en gewoon wat leuks kan doen vrijdag... ben dan vrij namelijk..)
slecht nieuws hier, wegens langdurige ziekte van mijn arts kan het wel eens zijn dat ik uit het traject lig... word hier nog over teruggebeld...
Voorlopig waarschijnlijk niet... en overgaan naar ander ziekenhuis kan ook niet op zo'n korte termijn. Hoor vandaag of morgen of ik kan gaan prikken van de week en voor een startecho kan komen bij een andere gynaecoloog of dat ik aan de pil moet. Slik...
Ben echt ontzettend opgelucht, ik kan donderdag voor een startecho bij een andere arts terecht. Er was nog 1 plekje open in het hele spreekuur in deze hele week. Als ik daar niet naartoe zou kunnen, dan zou dit pil betekenen. Pff zeg. Nou alles op alles om heen te gaan natuurlijk! (Ze zijn zo bang dat ik cystes heb en dan met prikken begin... pff nahjah zal wel)