O pfieuw dat zou toch belachelijk zijn dat je uit het traject zou liggen, Gelukkig dat je bij een andere arts terecht kan. donderdag al. Hoop dat het vrijdag mooi weer is dan kun je daar lekker van genieten. Ga je shoppen of lekker stuk lopen, terrasje pakken. Hier heeft Elin een onrustige dag gehad. om de 2 uur willen drinken veel huilen mega veel scheetjes laten soms echt van die bouwvakkers scheten hihi. Nu ligt ze lekker te slapen na een warme douche en uitpuffen in alleen een luier aan op mama's blote borst. Ze is echt helemaal van de wereld nu. Zal binnenkort nieuwe foto spammen ze is al mooi weer gegroeid.
Hopelijk heeft ze niet vaak zo'n slechte dag. Dan zit al dat lucht haar ook behoorlijk dwars, sneu. Nieuwe foto's altijd leuk!! Idd morgen al... zie er beetje tegenop, vind die startecho altijd zo vervelend. Ik vloei nogal op dag 3. Mjah...
Afschuwelijke startecho....... een cyste van zes cm in mijn linker eierstok. Begin juni met Provera starten als ik dan nog niet uit mezelf ongesteld ben geworden. Als de cyste na de Provera er nog is, dan weer een operatie. De kans dat de cyste uit zichzelf weg gaat dmv hormonen als Provera is kleiner dan als je uit jezelf ongesteld wordt. En ik heb zonder injecties geen cyclus van mezelf; dus ik ga uit van het ergste en ik lig de komende maanden sowieso dus uit het traject. :'(
*vloek* ach lieve Kaatje toch, wat een ellende weer! Hoeveel omgeluk moet jij nog hebben in dit traject. Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Alles is zo oneerlijk. Ik kan alleen zeggen dat als er wat is je me weet te vinden. En voor nu een dikke knuffel lieverd
Bedankt... Heb zo ontzettend veel buikpijn, maar dat kan nu nog door de ongi komen. Als het na de ongi niet over is, ik wacht het een weekje af; dan bel ik de pilo opnieuw. Ik lig hier zowat dubbel als ik moet plassen. Denk dat de cyste tegen mn blaas ligt. Moest de afgelopen twee weken ook zovaak plassen.... Snap nu dus beter waarom.
Pijn is al bijna weg. Alleen nog pijn als ik bv buk ofzo als er druk op komt, dan voel ik het wel. Maar geen gekke dingen, geen steken, niet heel heftig. Dus ik hoef niet te bellen. Nu maar wachten... twee maanden.
Vpkaatje! Woww..6cm meid! das schrikken! Gelukkig heb je nu niet zoveel last ervan.. bah 2 maanden wachten dikke knuffel voor jou meis, zit ook niet mee he! Hier morgen cd 10 fm. xx
Suc6 Onewish, hopelijk morgen al een mooie beginnetje! Als ik nou voordat ik bij de gyn kwam; cyclussen had van tussen de 70 en de 100 dagen. Denk je dat het dan nut heeft om ovulatietesten te gaan doen de komende twee maanden? Voelt zo onzeker nu zonder die echo's. En hoop heeeeeel stiekum dat mn eierstok rechts waar geen cyste zit; nu zo gestimuleerd is door al die injecties dat hij nu uit zichzelf ook wat meer gaat doen (?). Ik weet niet of dat kan. Wat denken jullie? Zo ongeveer vanaf dag 21 beginnen met ovu's tot moment dat ik met Provera moet beginnen?
jaa ik zal zelf aan de slag gaan met ovutestjes kaartje.. hier Fm gehad, zaten rechts een paar van 9 mm maar cd 10 is ook wel vroeg voor mij! dus had ook wel verwacht dat ze niet zo groot waren nu vrijdag trg komen voor fm op cd 14 ( had andere gyn ) vrouwlijke.. Ze heeft een verwijsbrief gestuurd naar ander ziekenhuis voor ivf. en heb folders en dvd mee over ivf dus als vriendje thuis is kunnen we die dvd even bekijken. ik zij wel dat ik t erg eng vond allemaal.. en cker die eitjes aanprikken, maar ze zij je krijgt nog een info avond, en dan kan je al je vragen enz stellen... xxx
Vpkaatje, ik kan me voorstellen dat je je onzeker zult voelen zonder de echo's je hebt er toch een beejte houvast aan. denk dat als je de ovu testjes niet zult doen je bij alle pijntjes in de buik denk zou het een eitje zijn die groeit??? Ik zou dan denk ik gewoon een stapel ovutesten bestellen en het gewoon doen dan heb je denk ik wat meer rust in je lijf. 2 mnd is best lang om in onzekerheid te zitten.
Onewish heel spannend ja die IVF! Wel prettig dat ze dan zo'n info avond doen he. Succes vrijdag. Marjan en Ingrid jullie hebben gelijk. En ik ga een bult ovu's bestellen. Begin er voor de zekerheid cd13 mee en ga wel door tot ik een ons weeg Ingrid, druk met bezoekjes, of valt het mee? Alles nog steeds super met jullie Elin? Marjannnnnn, aftellunnnnnnnnnnnnnnnnn ennuhh ik blijf erbij, ik mijn ei wanneer jij ligt te bevallen hah. (Ik zou dan een cyclus hebben van zo'n 50 dagen, nou dat zou voor mijn doen keurig zijn zonder injecties duzzzzzz....)
Ik ben 100% voor jou plan! Je weet het he ik zet weer in op 15 mei. Lekker makkelijk Koen de baby en ik allemaal op 1 dag jarig
Vpkaatje idd ben echt wel een beetje bang ervoor, mja eerst die laatste iui afmaken Jaa idd ik zal denk ook cd13 beginnen ongeveer als ik jou was en doortesten tot wanneer die posi is. Marjan spannend hoor, komt nu erg dichtbij he! xx
Onewish, kan ik me heel goed voorstellen, maar mijn gevoel zegt dat het voor jou een uitkomst zal zijn. Die IUI die slaat steeds deels aan. Jij hebt al zoveel twee streepjes gehad en toch gaat het steeds mis. Met IVF planten ze het al lekker in en hoeft die samengestelde cel alleen het eindwerk nog maar te doen. Het eindeloze ovutesten gaat dus over een weekje beginnen voor me. Kan ik weer lijntjes turen net als een jaar geleden. Ga er niet bij tempen. Misschien af en toe es, maar zeker niet meer standaard wat ik toen wel deed. Marjan, 15 mei deal!
Kaatje bedankt meid, doet me goed dat je denkt dat het dan wel gaat lukken bij ons..! thanks lieverd! Maar die eitjes aanprikken .. echt zo eng brr mja dat moet ik er maar voor over hebben! het is voor een mooi wonder, we weten waar we het voor doen! Oke jaa zonder dat tempen heb je toch meer rust he, ik merk het nu ook ik temp niet elke dag meer.. en voel me veel lekkerder in me vel zo! x
Ja snap ik wel hoor... maar is idd voor een goed doel. Helaas moeten we door vele zure appels heenbijten hier.
Heey meiden, Eitjes wouden eerst niet zo goed groeien,,, Gisteren ontzettend veel last van me liezen en veel eggwhite ** sorry! MAAR... Mijn lichaam heeft toch gelijk ! Eitje was nu 15mm dus bijna zover! jeeeejjj !!! hij heeft een paar keer gemeten want telkens gaf het aparaat een andere uitslag dus we houden het op 15mm...( was ook 14 ,16 en 17 gemeten ) dinsdag terug en ook pregnyl denk ik dan wel! Dus volgende week ong..donderdag de laatste iui xx
Vandaag cd13 en heb wanneer ik naar de wc moet vantevoren enorme krampen, alsof mn darmen van streek zijn. Maar resultaat is daarna heel normaal en ben daarna ook van de pijn af. M.a.w. darmen zijn wel geirriteerd ofzo. zou dat van die cyste komen denk je? Heb vandaag ook ineens licht bloedverlies. Geloof dat ik maar es naar de poli ga bellen morgen of overmorgen. Wat denken jullie?