Ohh Onewish, wat een goed nieuws!! Nou spannend, die laatste IUI moet maar es goed gaan he! Duim-duim-duim
Ik zou ook even bellen kaatje... voor de zekerheid! Kan van de cyste komen ik had het toen ook met de cyste die krampen met plassen. maar geen bloedverlies. x
Heb met de poli gebeld, kan morgen terecht... wel bij een andere gyn, maar dat maakt me niks uit. Toch even kijken. Mn onderbuik is wat gevoelig en heb donkerbruine afsch. nu.
Hey meiden Fm gehad vanmorgen, rechts was nu 22x19mm! Dus vanavond om 22:30 pregnyl laten zetten, en donderdag onze laatste iui.. xx
Goed nieuws voor jou Onewish, veel succes bij deze laatste IUI!! Ben vanmorgen naar de gyn geweest. Cyste is gaan scheuren. Buikpijn, hoofdpijn, misselijk, bruin bloedverlies. Weet niet wat nou wel en niet van de cyste komt. Maar in ieder geval ga ik nu 12 dagen 3x dgs aan de Primolut. Daarna maand wachten en nog 1x aan de Primolut. Dus kan in juni weer starten als het goed is. Dan is alles als het goed is weer "opgeruimd". Er zit nu nog een restant .. ongeveer de helft van wat hij was... tis de vraag of hij verder leeg gaat lopen/scheuren of dat hij blijft zitten. Vandaar dus de kuur. Iemand ervaring met Primolut? (Was waarschijnlijk een chocoladecyste, een endometriosecyste.)
Ladys daar ben ik weer. Vpkaatje: is dat positief dat ie scheurt???? Lijkt me allemaal erg pijnlijk. Hoop dat ie snel weg is. Onewish je laatste iui en dan ivf??? Spannend hoor. hoop dat je het traject van IVF niet in hoeft. duim duim duim. Hier gaar het nog steeds prima. Elin zit helemaal onder de pukkeltjes van de borstvoeding op haar gezichtje en borst. Ze wordt steeds meer wakker en lacht zelfs al zo scheetig om te zien. Ik hoop dat jullie ook het geluk van een kleine snel mogen ervaren. Marjand hoe gaat het bij jou kun je het nog een beetje volhouden? aftellen is echt begonnen he.
Ingrid, leuk weer wat van jou te horen en mooi dat alles nog steeds goed gaat!! Hoop idd dat wij snel ook net zo mogen genieten als dat jij nu doet. Heerlijk lijkt me dat. Het scheuren van die cyste heeft er nu in ieder geval voor gezorgd dat ik niet geopereerd hoef te worden. Wel heb ik nu twee keer zo'n afschuwelijke kuur. Heb veel pijn gehad en heb me erg beroerd gevoeld. Het scheuren van een cyste kan ook pijnloos geloof ik, sommige vrouwen merken het niet eens. Maar bij mij heeft die pijn hier dus wel mee te maken. Want toen de pijn begon, begon ook het bloedverlies en de dagen erna tijdens de echo was te zien dat ie gescheurd was. Wee afwachten nu. De pauze in het traject voelt ook wel even prettig moet ik zeggen. Oke ik maak nu maaaanden geen kans, maar het elke keer naar dat ziekenhuis voor een echo enzo dat begon me ook wel wat op te breken. Dit is een verplichte pauze. Probeer er ook maar beetje luchtig naar te kijken.
ben net thuis, ging allemaal goed! Pff was wel erg zenuwachtig hoor, maar had de lieve assistentte die het bij me inbracht, ging heel gemakkelijk gelukkig! ( toen was ik pril zwanger toen zij het deed ) dus op hoop van zegen! We hebben ook nog gezellig lang met dr zitten praten... Ook zij heeft ivf gehad.. en vertelde me erover, zij heeft ook een kindje via ivf en ze zij dat het wel pijn deed maar cker de moeite waard is voor wat je trg krijgt, en mocht de moed niet opgeven van dr hihi xx
DAT is fijn Onewish! Het is toch allemaal al vervelend genoeg... dan maar liever met wat vriendelijke en betrokken mensen om je heen. Nou in ieder geval heel heeeel veel succes en laten we duimen voor je dat IVF niet meer nodig zal zijn.
Ik heb zelf natuurlijk nog nooit een ivf behandeling gehad maar het is zeker waar dat alles de moeite waard is voor een kleintje. Ik zal zo eens ff opzoek gaan naar de recentse foto
ons scheetje de foto in bedje is het resentst. ze zit nu trouwens helemaal onder de pukkeltjes van de borstvoeding. hihi
Mooi Onewish, hopelijk nu zwanger! @Ingrid: wat een popje! Ik moet wel eerlijk zeggen date ik Koen geweldig vind en date het mee zeker allemaal waard is. Maar de eerste 16 weken van zn leven vond ik voornamelijk mega zwaar. Ik vond Koen natuurlijk super lief en leuk. Maar er zijn ook echt momenten geweest dat ik hebt gedacht waarom wilde ik dit zo graag eigenlijk? Ik vond het echt niet alleen maar leuk. Maar dat schijn je niet hardop te mogen zeggen.
Ingrid, WAT een mooie foto's! Ik snap dat je heeeeeelemaal geniet van die kleine. Marjan, ja dat hoor ik wel eens vaker, dat het niet alleen maar die mooie roze wolk is.
Nou heb ik iets geks... heb nu de zesde dag Primolut. Gisteren voelde ik steekjes rechts dus ovutestje gedaan, was ie donker. Niet positief, maar wel donker en vandaag zelfs nog ietsje donkerder. Zou hij nou onderweg zijn om positief te worden? En kan dat uberhaubt wel? Ik bedoel a. ik gebruik geen clomid b. ik gebruik geen Puregon c. dinsdag zaten er nog geen grote eitjes d. ik slik een middel om een ongesteldheid op te wekken en e. ik heb nog cyste restanten in 1 van mijn eierstokken. Hmm vaag. Nou ja de poli is de komende dagen ook dicht, dus mocht ie nou toch positief worden, dan kan ik niet eens bellen.
Ingrid wat een mooie meid heb je! Vpkaatje heb wel eens gehoord dat het van de cyste kan komen, die ovutestjes.. zal me dus geen zorgen maken meid! x
Hey meiden, vandaag ook de brief ontvangen over ivf.. Met vragenlijst enz die ik in moest vullen. Dus heb hem alweer trg gestuurd, nu wachten op afspraak intake gesprek.. ben benieuwd.
Ahhh dan komt het nu echt dichtbij, spannend. En die testjes ja, mn hormonen zullen wel in de war zijn geweest, want ze zijn nu alweer lichter en een echte piek is er niet geweest. Volgende week ongi en dan na mn vakantie nog 1 kuur en dan kan ik weer beginnen. Heb me er intussen in berust. Kan er toch niks aan veranderen.