vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hier gaat ie geweldig. Ben erg benieuwd hoe het bij Marjan gaat. Ze moet nog maar een dikke week toch? Hoop dat die badkamer helemaal klaar is. Ben blij dat hier het vloeien eindelijk echt over is. steeds als ik dacht nu is het voer dat begin het weer iets. Maar ik voel me verder prima. we kunnen s'nachts redelijk tot goed slapen dus niets om over te klagen.

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eej Onewish, alweer aan het aftellen? Weeeeer die spannende dagen voor je nu he.

Ingrid, fijn dat 't vloeien idd gestopt is, niks aan. Heeft bij mij na de operatie ook heel lang geduurd en was er wel zat van hoor. Marjan dat schiet idd op, als ik me niet vergis 13 mei uitgerekend?

Hier is het wachten op een ongi, zou maandag kunnen, tenminste als het bij mij tenminste ook net zoals vele vrouwen na 3 dagen doorbreekt. Ik ga gelijk bellen voor een echo en ben erg benieuwd of de cyste dan helemaal weg is.

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisterenavond begon het rood, derde dag na stoppen Primolut. Mooi vlot. Voor mij nooit meer Provera. Hier reageer ik tenminste gelijk goed op en had ook minder last van bijwerkingen. Morgenvroeg een startecho. Tenminste... een echo om te kijken of de cysterestanten weg zijn. Of ik nog kan prikken is de vraag, want ik ga natuurlijk op vakantie. Het zou net wel, net niet kunnen. Ik hoop het natuurlijk wel, maar de arts zal het misschien te krap vinden en dat zou ik dan wel begrijpen. Maar ik ga pas cyclusdag 24 weg. Dus theoretisch gezien zou het moeten kunnen. Heb in eerdere prikcyclussen de Pregnyl gezet op cyclusdag 27 (minder eenheden toen) - 14 - 24 - 19
    Het spant erom. Maar ja, misschien zit die cyste er nog wel.... voor de helft. Dan hoef ik hier niet eens over na te denken. Gelukkig kan ik morgen gelijk al terecht, anders blijft het maar malen.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ben benieuwd kaatje! ik duim voor je x

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen startecho gehad en de gedeeltelijke cyste zit er nog steeds. Echter wel buiten de eierstok zo lijkt het. De gynaecoloog denk dat hij geen kwaad kan en ik mag vandaag beginnen met prikken. Volgende week woensdag heb ik dan de eerste FM. Dit voelt als een cadeautje!! We moeten de cyste wel in de gaten houden en als hij wel problemen gaat geven of hij gaat echt helemaal niet weg, dan is een operatie niet uitgesloten. Maar voor nu: joehoe ik doe weer mee!! Hij denkt dat het allemaal wel moet lukken nog voor de vakantie. Zo niet, dan kan het altijd nog afgebroken worden. Maar ik hoop en duim op een mooi ei vlak voor mn vakantie en dan heb ik een heeeeeerlijke wachtweek en misschien wel goed nieuws wanneer ik terug kom! En: in mei legt ook vpkaatje een ei!!

Hoe lijkt het bij jou Onewish? Spannend nu weer he, nog twee dagen! Duim-duim-duim....

Marjan, alles nog steeds rustig?

Ingrid, ga je ook weer eidansen voor me? :) Hoe is het verder?

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    vpkaatje oke fijn dat je weer kan beginnen meis!!:D:D
    hier gaat t goed hoor!
    jaa toch wel weer spannend...

haha ik wil ook wel eidansen voor je hoor kaatje **DANSDANSDANS!!!
    x

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    HAha ja vpkaatje ik mag en kan alles weer dus ga met alle liefde weer eidansen. Voor Marjan is dat nu een beetje lastig he ;)
    Ik hoop dat het een beetje helpt. Maar wat een fijn dat je weer mag prikken. Heb je weer kansen en dat zou toch hel fijn zijn als je van vakantie terug komt en zwanger mag zijn.

Onewish spannend!!!!!!! ik hoop echt dat je nou eens een super duidelijke test mag hebben en niet van die lichtte. Meid ik duim voor je.

Hier gaat het super goed. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ze doorslaapt ze maakt al nachten van 7 uur. dusssss geen klagen hihi.
    Ze groeit goed en begint echt van die geluidjes te maken zo lief.

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish nog 1 dagje wachten voor je... brrr en idd maar es een blijvende streep voor jou hoor. Heb je al ander merk testen gekocht?

Marjan kan ook wel mee eidansen, brengt ze alles lekker op gang ;) want volgens mij duurt het haar allemaal nu wel wat te lang hihi.

Ingrid wat fijn dat ze zo lekker doorslaapt, ideaal kind dus :) En die geluidjes, daar kan je toch wel bij wegdromen dan.

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    En en en? Onewish!

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Onewish je mag testen vandaag of niet?? Spannend!!

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Testjes staan in album bij tempkaartjes...

Weer wat te zien he pfff..nja we wachten t af.. zal wel gwn ongi worden

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    was ff aan het volgen sinds ik je tempkaartje gezien had... maar je fotoalbum is niet zichtbaar meis.
    x

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    nee klopt alleen voor vrienden :)

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ohww okééé haha, sorry! Had daar nog niet aan gedacht :p

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Geeft niks haha...xx

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish... jeetje heej heb jij weer. Zelf zou ik megablij zijn met zulke streepjes op NOD. Maar bij jou hebben we intussen vaker gezien dat het niet zoveel zegt. Zal je dan ook nog maar niet feliciteren. Je zult nog even af moeten wachten denk ik? Wat ga je nu doen? Bloed laten prikken bij huisarts ofzo? Succes!! Spannend hoor tjsonghhh

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Kaatje nee idd we wachten gwn af, mij krijgen ze niet zomaar meer blij hoor , met zulke streepjes.
    mja deze is best wel duidelijk ook nu die goed ingedroogd is..

nog paar dagen afwachten dus....

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff vervelend hoor elke keer die streepjes... nahjah je snapt wel hoe ik 'm bedoel ;)

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Onewish hoeveel dpo zit je nu zonder bloed? Alweer een testje gedaan en is ie donkerder?

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    staan in men album kaatje... zit nu 17dpo
    morgen spannende dag als ik dan nie ongi ben, 18dpo
    dan bel ik de gyn..

Deel Deze Pagina