vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    O Onewish wat spannend. op de testen zie ik duidelijke streepjes. alleen vind ik ze niet echt duidelijker worden. Meid ik duim voor je!

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ben ongi

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    AAaaaaaahh jeetje Onewish!! Wat balen nou weer zeg! Wat is toch het probleem, want blijkbaar is er elke keer een innesteling en een prille zwangerschap en wordt het toch weer afgestoten. Wat is dat frustrerend zeg poehhhh... sterkte meid!

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    zou niet weten kaatje, bloedprikken was toen ook negatief he, bij posi testen, mja... nu begint de ivf/icsi volgens mij, zou es vragen woensdag aan de gyn hoe dt ervoor staat.
    moet nog op intake gesprek komen...xx

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Even snel hoor meiden. Bram is dus geboren om 16:00 precies. Na een bevalling van 9 uurtjes (heel wat beter dan de 19 van Koen) en 3 minuten persen. Dit keer ook maar 2 hechtingen ipv een heel borduurwerk. Verder weegt hij 3570 gram en is hij 52cm lang. Dit keer een echte baby dus voor mij. Foto's plaatsen lukt niet met mn mobiel dus dat komt nog en kijk anders al even op mn facebook. Tot snel x

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Wauw gefeliciteerd marjan! geniet ervan meis!

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeeeeeeeeej Marjan, ook via deze weg een GEFELICITEEEEEEEEERD!!!!! :) En echt een heeeeeeele mooie foto op je fb hoor :) Nou daar was hij dan eindelijk he! En nu volop genieten! Hoe is de eerste nacht gegaan?

Spannend Onewish! Kun je nagaan hoe lang ik al aan het aanmodderen ben met die trage cyclussen, het niet aanslaan van de clomid, vele pauzes, operatie, cyste etc. Ik moet nu nog twee keer gewoon prikken en daarna kom ik pas in IUI terecht. Wat duurt dat toch allemaal lang. Dat betekent dat ik eind 2013 es met IVF kan beginnen ofzo. Hoop dat 't niet nodig is, zo lang wil ik niet meer wachten hoor.

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, dit is niet te geloven! Had vandaag de eerste FM op cd11. Was nu heel duidelijk te zien dat de cyste OP de eierstok zit links en niet erin. Er begonnen al wat eitjes te rijpen van zo'n 10 a 11 mm. Toen ging ze rechts kijken... ook een paar van 10 a 11mm en 1 van 16mm!! Jemig zeg. Nu dus ineens allemaal heel snel. Vrijdag terugkomen en dan waarschijnlijk Pregnyl. (Vervelende is nu wel dat ik ongesteld word in mijn vakantie en dus geen startecho kan hebben en een maand aan de pil moet, omdat ik dan niet kan gaan prikken...) MAAR hoop niet dat het nodig is en dat ik gewoon nu zwanger ga worden. Marjan, ik neem het stokje over van je ok?!! Nu zwaar hopen op een Pinkstereitje.

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden

We moeten nog even wachten op de intake voor ivf/icsi
    Dus starten daar nu nog niet mee,
    We doen nu gwn zoals normaal clomid100 , pregnyl en iui erbij

Moest net eerst even met men verzekering bellen van de gyn
    of iui nog wel vergoed word na 6x
    maar mijn verzekering vergoed onbeperkt, dus zoveel als wij willen...

dus nu in de wachtmaanden 1 of 2 , voor ivf.icsi ..
    en mogen we eerst nog verder met iui's

xxx

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
  11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hey Meid nog een keer Super Gefeliciteerd! Een bevalling uit een boekje? Heb je verhaal gelezen geweldig! Geniet er van.
    Wat leuk dat je ook bv geeft heb je dat bij Koen ook gedaan?

VPkaatje: Wauw een eitje van 16mm al Gaaf hoop dat ie mooi doorgroeit. Wat een verassing dan he. Vooral als je het dan niet verwacht. Ik dans spring en hoelahoep voor je.

Dikke knuffel voor allen en een heel mooi Weekend.

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel... moet zo weg...

Ingrid, je mag nog wel even doorgaan met hoelahoepen haha. Het eitje was vrijdag ineens weg namelijk. Heeeeel apart. De gyn zei dat ik maar moest stoppen met prikken en volgende week progesteron prikken. Dat vond ik geen strak plan, want mijn eigen arts heeft het altijd over dat eitjes bij mij in mekaar klappen. Heb vanaf woensdag ovu's gedaan en die waren beiden negatief. Dus dat eitje is echt niet plots gesprongen. Hij ging nu op mijn woorden af en kon nu dus doorgaan met prikken en nu maandag terugkomen. Er zaten alleen maar eitjes van 10 a 11 en 1 van 12 mm. Dus ben benieuwd.

Marjan, heb nu geen tijd, maar ga absoluut je verhaal lezen!

13. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hmm das vaag een eitje dat ieneens foetsie is. ik hoelahoep nog ffies verder ;)

ff off topic: NIels kan fietsen op fiets met zijwieltjes YOEPIE!!

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed zeg van Niels!! Ingrid nog trotsere mama!! :)

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag 1 eitje 16 mm, vrijdag was die weg, links aantal van 10 a 11 mm en rechts 1 van 12 mm. Vandaag: links 1 van 12 mm en rechts 1 van 14mm. Het schiet allemaal niet op. Ben benieuwd of er nog een eisprong is voor de vakantie, woensdag terug en vrijdag kan ik voor het laatst. Dus het wordt spannend. En anders wordt het Primolut slikken. Moet zelfde dosering blijven prikken nu.

16. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik ga voor die van 14 mm go eitje. jump!

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Vind ik ook! en evt mag die tweede wel meedoen, onder de voorwaarde dat ik woensdag gewoon de Pregnyl kan zetten en hij dan al groot genoeg is om mee te springen ;)
    Theoretisch gezien zouden ze 2mm per dag kunnen groeien en die van 14 mm zal dan woensdag 18mm kunnen zijn en die van 12 16mm. Vanaf 16 kunnen ze al meespringen. Nou daar ga ik voor hoor. Alleen als die ene links wil springen; stoot ie z'n hoofd misschien wel tegen die cyste...

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    jeejj mooie eitjes vpkaatje!

ik duim voor je

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou we zullen het zien morgen. Ze zijn nog te klein vind ik, 12 en 14mm. En er zat 1 van 16 en die is ineens weg. Dus misschien gebeurt er nu ook wel niks. Heb alleen nog woensdag en vrijdag en dan zal er toch echt een eitje moeten zitten van 17mm!
    Hoe ist met jou Onewish?

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke hoop t ook meis , jaa hier gaat alles goed hoor , morgen cd10 fm , maar das wel vroeg voor mij, dus verwacht er niet veel van eigenlijk
    x

Deel Deze Pagina