vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben benieuwd Marjan!

Mijn temp vandaag 36,5 (is mijn gemiddelde), zit gelukkig niet meer zo verschrikkelijk laag. Testje superlicht. Tsja...

2. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Ja ik ben kan wel engels maar wil toch graag weten waar ik echt aan toe ben en dat kan op FF minder dan op de kalender. Vind ik persoonlijk. (die link was een beetje overdreven groot sorry:))

Ik zit nu op dag 44 gister buikkrampen gehad dus denk dat het er wel aan zit te komen... zou ik het wedstrijdje gaan winnen???:p

Licht ovu testje? Of licht Zwangerschapstestje??
    Spannend

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    vpkaatje...ik hoop dat jij dan morgen weer eens een dubbele streep hebt staan...dan goed klussen en zwanger raken (klinkt best goed he?! Wou dat het zo makkelijk ging)

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas licht ovutestje ;) als t een zwtestje was geweest was ik dolgelukkig geweest met zo'n vaag streepje...
    heb die link bekeken, jeetje wat een info kan je daar invullen zeg. Alleen hij geeft telkens een menstruatie aan, maar dat klopt niet... hij gaat uit van een vaste cyclus, maar bij mij is t super onregelmatig.

wauw marjan, dat klinkt echt superdepuper! zal helaas bij een mooie droom blijven denk ik

5. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige

Hey hey,

Ja je kan er echt heel veel invullen! Ik vind het echt super, je kan het beste even de handleiding door lezen daar staat een hoop uitgelegd. Je kan namelijk ergens instellen of hij het voor je moet uitrekenen en of die dan moet uit gaan van je laatste menstruatie of van je temp kaartje of helemaal niet of wat je wilt. Mocht je er echt niet uit komen en het wel weten kan je me even een PB sturen dan probeer ik het je haar fijn uit te leggen. Of even zoeken in de handleiding! Als je er even mee werkt brengt het alleen maar voordelen met zich mee! Atans zo ondervind ik het. hihi:D

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke thanks voor de tip! ik zal nog eens puzzelen, heb er nog even werk mee, want moet alles van een cyclus van tot nu tot 74 dagen erin zetten voor een goed overzicht

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ VPkaatje, Zie dat jy ook nog steeds wacht op een menstruatie (of een positieve test natuurlijk;)). Ben je het wachten ook zo zat?

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Rrianne, jeetje apart jij had zulke mooie cyclussen en dan nu al meer dan 100 dagen. Jemig zeg. Ik zit nu op dag 75 en heb nog steed geen eitje gehad. Kan er dus minstens 14 dagen bij op tellen, dan zit ik ook al op zo'n 90 dagen. MINSTENS! Echt heel vervelend. Moet halverwege januari naar huisarts voor iets anders en vraag dan gelijk doorverwijzing naar gyn. Ben het nu zat. Tot die tijd wachten nog maar ff volhouden.

9. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey meiden,
    hier ben ik ook weer!
    Jeetje vpkaatje idd nog steeds niets van een ei te bekennen.
    Nou hier zit het ook nog steeds niet goed hoor, heb volgens mij mijn ei ook nog niet gehad en heb nu weer die rare bruine afscheiding of ongi is weer bezig.

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm vervelend zeg Shirbeuk, toevallig dacht ik vandaag net aan je... hoe zou het ermee zijn. Hmm

Hier vandaag van dat heldere glibberige slijm bij afvegen. Maar wel een negatieve test. Tsja, had ik paar weken geleden ook al, maar soms ben je al blij met zo'n verandering.

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Shirbeuk: Hmmm bij jou dus ook nog geen leuke dingen....

@VPKaatje: zo irritant he...dat wachten. Zit zelf inmiddels weer op dag 50 en ook nog geen ei voorbij zien komen....grrr stomme lichamen hebben we...

12. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag op dag 45 en wordt er gek van.. laatste 4 cyclussen regulier 35 dagen maar nu ineens op dag 45.. ben niet zwanger, baal er echt van, dacht echt dat het goed zat..

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja balen he, bahhhhhh'

vandaag zit ik op dag 75 geloof ik, vanmorgen had ik gelijk een zeurende onderbuik maar mn testje blijft nagatief.
    temp lijkt iets stabieler 36,4 al paar dagen nu

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    zo dag 51...36.3.

hier ook nog niks spannends als ik het zo lees

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjan, ik ben de tel kwijt, hoelang was jij nou ook alweer bezig en hoe lang duren je cyclussen?

Elke dag krijg ik weer een nieuwtje, weer een collega zwanger, weer een vriendin zwanger, nu wil ik oooooooook hoor!
    Wat een pech hebben we he!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ik ben eigenlijk al weer bezig zwanger te worden sinds koen geboren is. Heb geen pil meer geslikt....Na zn geboorte 3 mooie cyclussen gehad van 34 dagen, toen 1 van 68 of 69 dagen en nu dag 52 zonder ei....

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    gek eigenlijk he, eerst drie mooie cyclussen en dan ineens is het mis...

18. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik geluk, had van de week een setje ovu testen besteld om eens te gaan kijken of er niet toch wat aan komt.. en nu had ik vanmorgen een lichte streep. Hopelijk is ie morgen donker en heb ik mijn eisprong dan toch bijna.. ga even duimen.. Of klopt het niet dat je voor een donkere streep eerst een lichte kan hebben?

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi baby9, ik heb al 2,5 maand een lichte streep op de ovutest, hij begon wit en is nu licht, af en toe ietsje donkerder... maar positief nog steeds niet

het zegt dus niks op zich

maar ja, jou cyclussen zijn veel korter, dus het zou kunnen

20. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    nou meiden, hier is het ook weer gebeurd!
    Ben weer ongi geworden, het enige voordeel is dat het nu 27 dagen was!

Op naar volgend jaar dan maar weer!

Deel Deze Pagina