vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hihi, moest wel lachen om je reactie. Dan stoot hij zijn hoofd misschien. Krijg je een kindje met eenplatte neus! Hihi. Succes morgen. Elin heeft vandaag 2 spuitjes gehad. Heeft nu 38.8 hem zal wel van de prikken komen en het weer werkt ook niet echt mee:(. Komt goed morgen weer over.

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid Getsie, toch niks aan dan zo'n dag he. Hopelijk en ervan uitgaan idd dat het morgen weer over is!!
    Hahaha ja een platte neus, misschien wel platvoeten... ;) nee mijn fertiliteitsarts zei altijd "rechts heeft voorrang" dus dat vind ik ook. Ben zo benieuwd naar morgen, ben nog nooit zo benieuwd geweest!

Onewish niks aan die eerste FM he op cd10. Vind ik altijd zo bijna zinloos. Maar ja... hopelijk zit er al IETS.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vandaag cd 10 fm gehad
    tot men verbazing waren ze al best groot voor cd10!
    de laatste paar rondes was mijn ei ook pas cd19/20
    en nu zaten er 2 van 14 en 12 mm links,
    en 1 van 9 mm rechts!
    helemaal happy dus... nu vrijdag trg komen voor fm cd 12.
    xx

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh mooi zeg!! Nu al 1 van 14mm! Nou ik mag over een paar uurtjes ook weer. Pff hopelijk net zoveel geluk als jij vandaag. Ik wil eigenlijk de Pregnyl wel zetten. Hoop dat die van 12 en 14 van maandag beiden doorgegaan zijn.

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa was ook echt verbaasd ! :D maar wel superblij natuurlijk!

Ik duim heel hard voor je dat die van jou ook lekker groot zijn!
    xx

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van 14mm re is nu 16mm en die ene li van 12mm is nu tussen de 13 en de 14mm. Vanavond Puregon spuiten gewoon en dan morgenavond Pregnyl. Ze zegt dat die ene van 16mm dan sowieso rijp is en die van 13 a 14 mm zou kunnen dat die net groot genoeg is om mee te springen. Joepieeee!! Haha Vrijadvies: vanavond, vrijdag en zondag en als we het kunnen opbrengen ook nog zaterdag. Nou uhh alles voor het goede doel he ;) Dan heb ik zaterdag de eisprong en na Pinksteren gaan we op vakantie, dus alleeeeeee rust en tijd om alles lekker te laten innestelen. En wie weet kom ik wel zwanger terug van vakantie. De laatste dag van de vakantie zou ik al rood kunnen hebben bij afvegen... de dag na de vakantie zou de ongi door kunnen breken. Ik wordt altijd ongi 10 a 11 dgn na ei. Spannend weer jeej.

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    jeejjj goed nieuws hoor meid!:D ben helemaal blij voor je!
    x

8. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Wauw Goed nieuws! Zou toch geweldig zijn zwanger van vakantie weer komen. Met Elin gaat het weer prima. vanmorgen 36.8 dussss En ze slaapt de hele dag hihi wat wil je met dit warme weer. Kan ze mooi de zomerjurkjes aan is ook wel weer leuk.
    Hoop dat de regen en onweer ons overslaat dan kunnen we vanavond lekker bbknoeien. hihi stokbroodje knoflooksaus, enkele satetjes en voor Niels lekker een frikandel jammie jammie.
    Als hubbie thuis is maar effe snel naar de winkel.

Bijgevoegde bestanden:

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, heeeeeeeeeeeerlijk dat geklieder met water... ja dat mooie weer en dan de bbq geur weer overal. :) Fantastisch! Nou geniet meer lekker met je gezinnetje. Bbq niks meer geworden met de onweer of viel het mee?

Onewish, ja ben superrrrrrblij!! Toch nog een ei zo vlak voor mn vakantie, had er een hard hoofd in. Hoop echt zo verschrikkelijk dat ik zwanger terug ga komen. Poehhhhh.... Nou vanavond mn Pregnyl zetten, dus zaterdagochtend mn ei. Gisteren al geklust, vanavond sla ik over en dan vrijdag-zaterdag-zondag. En dan hebben we 'm toch weer goed benut.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ingrid leuke foto!:D

Vpkaatje, jaa dan heb je alles eraan gedaan meis, om hem te benutten! ik hoop vrijdag ook pregnyl, en dan zondag iui?
    xx

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop met je mee Onewish, dan gaan we mooi gelijk op deze keer. Alleen ik ben er komende week dus niet om samen naar de NOD toe te leven. Heb vanavond Pregnyl gezet, dus zaterdag heeeeel vroeg 's ochtends eisprong denk ik dan. :)

12. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    O Meiden wat spannend weer. Het moet gewoon een keer goed gaan. Zou fantastisch zijn als jullie samen zwanger zouden zijn. duim duim duim.
    Haha de bbq is mislukt vanavond doen we een nieuwe poging.
    het onweerde regende en waaide erg hard. en das niet echt geschikt dus vanavond nieuwe poging. meer kans van slagen.

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou gisteren wel gelukt he Ingrid, bbq-en!! Wat prachtig weer!
    Ja Onewish en ik worden deze ronde zwanger hoor, vind ik. :)
    als het goed is heb ik vanmorgen mijn eisprong gehad, heb 'm deze keer niet gevoeld.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vanmorgen fm gehad, de grootste links was nu 18 mm,
    de andere weet ik niet, maar schat dat die nu links ook 16 mm en rechts 15mm zijn.
    dus vanavond om half 7 pregnyl laten zetten, en woensdag iui 7:)
    xxx

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe staat het er mee bij jou Onewish? Veel succes!! En tot over ietsssss meer dan een week. Dan zijn we weer terug van vakantie en hopelijk met goed nieuws. Zit nu 2dpo. Nou moet ik zeggen, ben er niet zo mee bezig als anders... tsja sowieso met dit mooie weer en dan nu met de vakantie, dan heb ik genoeg afleiding. Dat herken je vast wel.

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh we typten op hetzelfde moment. Nou goed nieuws dus mooi hoor!! Veel succes weer woensdag en misschien zijn we beiden wel zwanger zodra ik terug ben!! Dat zou toch super zijn...

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    vpkaatje veel plezier op vakantie! geniet er van meis!

idd met t mooie weer denk je er amper aan, lekker zwemmen en bruinbakken doen eens mens goed! hahaha :D
    x

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Vpkaatje ik wens je een heeeeeele fijne vakantie toe. Geniet er van en relaxe hè. En dan zwanger terug komen.

Wat een mooie fm meting! Onewish. Mooi hoor. Dus woensdag de III. Spannend weer.
    Ik dans duim spring voor julliebeiden.
    Elin gaat als een speer zie onderschrift.
    Liefs moi

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!!

En ja dat meiske groeit goed, mooi hoor!

En om eerlijk te zijn, de dag na de vakantie word ik ongesteld, let maar op. Leuk dat ik nog een extra kans heb gehad en ben weer een stapje dichterbij IUI gekomen, maar zonder IUI ga ik het niet redden ben ik bang...

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    vpkaatje ik d8 ook iui zal onze oplossing zijn, maar hier is het ook nog niet zo meis, wil je niet ontmoedigen maar je moet niet teveel van iui uitgaan... wil je beschermen voor grote teleurstelling....

xx

Deel Deze Pagina